ja, vieze dingen posten mag niet..quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:22 schreef blackmage het volgende:
weet ik mijn fav site het is mijn startpagina volgens mij.
ik had de site eerder met jullie willen delen maar hotlinken enzo en perm bans
of vullen met drinkyogurt en met een stalen gezicht naar binnen slobberen...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:35 schreef blackmage het volgende:
bhahahaha dat is dikke humor.
zon fles kopen over ieamnad heengooien en hem dan de fles laten zien, dan schrik je eventjes.
Ja, dat is dan weer meer iets voor jou ja...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:37 schreef BillGates het volgende:
[..]
of vullen met drinkyogurt en met een stalen gezicht naar binnen slobberen...
'ja, ik slik'
kijk ik hou daar dan weer niet van maar als jij dat fijn vindt heb ik daar geen problemen mee. JAYquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:38 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer meer iets voor jou ja...
Hem! Niet jij! Hem!quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:40 schreef blackmage het volgende:
[..]
kijk ik hou daar dan weer niet van maar als jij dat fijn vindt heb ik daar geen problemen mee.
kijk van jou is het al bekend ik help jay even uit de kast komen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:42 schreef BillGates het volgende:
[..]
stel je voor.. straks denkt de wereld nog dat je graag cum slobbert
voorlopig jaag je hem alleen maar OP de kast..quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:44 schreef blackmage het volgende:
[..]
kijk van jou is het al bekend ik help jay even uit de kast komen.
Flikker op, pisnicht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:44 schreef blackmage het volgende:
[..]
kijk van jou is het al bekend ik help jay even uit de kast komen.
!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:46 schreef -Jay-20- het volgende:
Nou, Ik was vanavond bijn de shoarma tent met wat vrienden. Zeg die vriend opeens dat hij naar de wc moet. Ik moest ook best wel pissen, dus ik ga ff mee. Wij daar boven aangekomen, zitten de beide wc's op slot. Beide bezet.....
Dus wat doet die kammeraad van me, Hij pakt het dekseltje van het zeepbakje bij de wastafel er af en begin dat ding vol te pissen...... Wanneer hij klaar is doet hij het dekseltje er weer op en wacht tot die anderer stumperts uit de wc komen en hun handen beginnen te wassen. Zodra ze klaar waren zeg hij nog ff: "Zo, weer ff lekker frisse handen, he?"
Ik lag helemaal dubbel...:::d;:D::D:::!!!!:;;;;;:))))))0tweeenveertig....
nee jij dan een beetje naar je vriend kijken als hij aan het plassen is heumoquote:
sterf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:49 schreef blackmage het volgende:
[..]
nee jij dan een beetje naar je vriend kijken als hij aan het plassen is heumo
ik ben niet zon massa volgende zombie, het is heumo en dat is gvd mijn ding, dus in 1 woord ga weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:50 schreef -Jay-20- het volgende:
En het is Heaumeau. Niet heumo... Pauperjong dat je bent...
Dat zij twee woorden...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:51 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik ben niet zon massa volgende zombie, het is heumo en dat is gvd mijn ding, dus in 1 woord ga weg.
captain obvious to the rescuequote:Op woensdag 8 juni 2005 05:52 schreef -Jay-20- het volgende:
Gaaaa (1) weeeegggg (2).....
Tweeejjjjj.......
toevalligheden die niet ontoevallig met elkaar samenhangen ja..quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:03 schreef blackmage het volgende:
jouw baan was toch rondhangen op fok?
zal er ook wel niet meer van komen.. je hebt je sporen professioneel uitgewist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 06:25 schreef blackmage het volgende:
ban heeft zich nog niet voltrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |