quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:12 schreef Klasse het volgende:
[..]
Precies, en dat weet je. Maargoed, deze jongen gaat zichzelf weer even te ruste leggen voor een zestal uurtjes. Fijne avond nog verder mensen en slaap lekker alvast!![]()
Hij moet stoer blijven op het forum BSquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:13 schreef Bioslock het volgende:
Wat doet NS toch altijd lullig tegen MTM. [afbeelding].
Een wááát?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:15 schreef melanie_the_miss het volgende:ik het echt likt hij mijn laarzen met een putplug in zijn reet.
Voor je P.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:15 schreef Bioslock het volgende:
Ik ben best wakker, NS. Project maken, dat wel.
Hehe, je moet het haar toegeven, NS. Soms is ze best grappig. En ik zie zelfs maar 2 spelfouten!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij moet stoer blijven op het forum BS![]()
ik het echt likt hij mijn laarzen met een putplug in zijn reet.
Gun hem dit moment toch.
Zelfs een neger heeft af en toe zijn leuke momenten, dit zegt nietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hehe, je moet het haar toegeven, NS. Soms is ze best grappig. En ik zie zelfs maar 2 spelfouten!
NS, ik heb het hem gewoon eindelijk geflikt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zelfs een neger heeft af en toe zijn leuke momenten, dit zegt niets.
Ahw. Die laatste slok bier was dood.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:19 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zelfs een neger heeft af en toe zijn leuke momenten, dit zegt niets.
Okay schat, okay.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
NS, ik heb het hem gewoon eindelijk geflikt.
Gun mij dit ook eens.
Okay!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:23 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Okay schat, okay.
Maar morgen krijg ik anale seks, no matter what happens.
Anale seks, dus, he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okay!
Dat houd in dat ik morgen sex krijg no matter whatsuits me.
En dan niet in mijn anus hè? Even voor de duidelijkheidquote:
KUT!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
En dan niet in mijn anus hè? Even voor de duidelijkheid![]()
Jij gaat voor een rood kruisje?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |