hier wil ik me ff volledig bij aansluitenquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen mogen sterven aan botkanker in hun knie.
Ff dat je het weet.
jij mag ook gewoon pijnloos in je slaap doodgaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik voor longkanker kies?
Botkanker doet zo verdomde zeer
Dat is muziek.quote:
Ja, wie ben jij?quote:
Ja hoor!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed zo
Alles nog steeds in het midden
Speel jij nu maar met je actionman in je aars die langzaam omhoog kruipt en het moment dat hij je mond bereikt zul je sterven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen mogen sterven aan botkanker in hun knie.
Ff dat je het weet.
Het is een erg smal richeltje?quote:
Niet vannacht toch?quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij mag ook gewoon pijnloos in je slaap doodgaan hoor
Jij heb 9 jaar geleden leren lezen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, wie ben jij?
[..]
Ja hoor!
[..]
Speel jij nu maar met je actionman in je aars die langzaam omhoog kruipt en het moment dat hij je mond bereikt zul je sterven.
Daar gaat mijn plan om 100 te wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu over een jaartje of 30/40 ofzo
quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Zal ik jullie wat verklappen?
Melanie was bang om moderator te worden en daarom heeft ze besloten om user te blijven![]()
!
Ik weet dat jij doodgaatquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij heb 9 jaar geleden leren lezen.
Wat weet jij nu van het leven.
ze heeft zelfkennis, das toch een goed punt lijkt mequote:Op woensdag 8 juni 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Zal ik jullie wat verklappen?
Melanie was bang om moderator te worden en daarom heeft ze besloten om user te blijven![]()
!
ach 100 worden is toch zwaar overratedquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn plan om 100 te worden
Ja, ik ben maar een klein onschuldig meisje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:08 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mietje. Bang dat je je users niet aan kan?
Precies, en dat weet je. Maargoed, deze jongen gaat zichzelf weer even te ruste leggen voor een zestal uurtjes. Fijne avond nog verder mensen en slaap lekker alvast!quote:
Nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach 100 worden is toch zwaar overrated
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |