en hollandsche vleeswaren ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, dat is verboden gebied voor taiwanees plastic!
Ik moest altijd de actionman's voor mijn neefje uitzoekken, ze waren bij MCdonald en mijn oma had er een paar.quote:
Oeh jij geile donder!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik moest altijd de actionman's voor mijn neefje uitzoekken, ze waren bij MCdonald en mijn oma had er een paar.![]()
![]()
quote:
Jouw neefje is dan ook een enorme autist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik vond de actionmannen jurkjes aandoen altijd heel leuk vroeger.....
Mijn neefje werd dan boos jongen!
Als je zijn mannelijke eer aantast!quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik vond de actionmannen jurkjes aandoen altijd heel leuk vroeger.....
Mijn neefje werd dan boos jongen!
Je zegt damequote:Op woensdag 8 juni 2005 01:33 schreef Klasse het volgende:
[..]
Weet ik wel dame... Maar toch...
En dat weet ik ook wel, maartoch, het erkennen dat ze dat inderdaad vinden blijft helaas steeds uit...![]()
Wel als je verwacht dat ik me als een dame zal gaan gedragenquote:
Min of meer wel, in het openbaar dan in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel als je verwacht dat ik me als een dame zal gaan gedragen
Had ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
PS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m_t_mquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
PS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus de buurman uitschelden mag niet meer?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:58 schreef Klasse het volgende:
[..]
Min of meer wel, in het openbaar dan in ieder geval.![]()
Dat wist je allang dame...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus de buurman uitschelden mag niet meer?
Goed zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 02:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja hoor!
En met jou, oh schone nachtbaakster?
Mag het nu wel of niet?quote:
Je hebt een trillende neusvleugel!quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen mogen sterven aan botkanker in hun knie.
Ff dat je het weet.
Vind je het erg als ik voor longkanker kies?quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:02 schreef cerror het volgende:
Alle vrouwen mogen sterven aan botkanker in hun knie.
Ff dat je het weet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |