Ik wilde net vragen "waar is je moeder" ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:56 schreef avotar het volgende:
Gouden Tip:
Heb het er met je moeder over.... en zorg dat zij je achter je broek zit....
Dat is het dus bij mij waardoor ik dnek ik nog minder werk, tijdens de lessen zit ik meestal te praten, maar let ik nog wle op, en voor een repetitie lees ik altijd op het laatste moment nog ff snel het hoofdstuk door in de les ervoor, en dan haal ik vaak gewoon een acht voor mijn repetitie, zonder dat ik er eigenlijk voor hoef te leren.... en uiteindleijk heb ik dan toch allemaal viertjes en vijfen en zessen op mijn rapport, waardoor ik met een hoop gelul toch net over kan....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Je moet jezelf leren motiveren. Laat je ouders je ook helpen, want in je eentje lukt het echt niet (dan ga je uitwegen zoeken om maar niets te hoeven doen) Als je weer naar school gaat, probeer dan tijdens de lessen al goed op te letten, want dat scheelt meer dan de helft!
En ga daarna iets studeren dat je WEL interessant vindt
ik denk een combinatie van die twee mischien, maar vooral dat laatste den ik, mijn zussen hebben namelijk wel hard moeten leren om hun vwo te halen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het idee dat jij OF een te laag opleidingsniveau geniet en je je daardoor de pleuris verveeld OF jij hebt een enorme hekel aan 'moeten'.
Deze combi klopt niet, als je alleen maar die 8 haalt, dan moet er veel slechts tegenover staan voor een 4 of 5.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef steve2003 het volgende:
[..]
Dat is het dus bij mij waardoor ik dnek ik nog minder werk, tijdens de lessen zit ik meestal te praten, maar let ik nog wle op, en voor een repetitie lees ik altijd op het laatste moment nog ff snel het hoofdstuk door in de les ervoor, en dan haal ik vaak gewoon een acht voor mijn repetitie, zonder dat ik er eigenlijk voor hoef te leren.... en uiteindleijk heb ik dan toch allemaal viertjes en vijfen en zessen op mijn rapport, waardoor ik met een hoop gelul toch net over kan....
Dat is natuurlijk een waarheid als een koequote:Op woensdag 8 juni 2005 09:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Welkom op de middelbare school: voor menigeen een levensperiode zonder uitdagingHet is heel simpel: juist omdat je alles haalt zonder er moeite voor te doen, heb je geen drijfveer om uberhaupt iets te doen. De vakken zijn saai, te makkelijk en docenten bestaan alleen maar om je het leven zuur te maken. Huiswerk heeft geen nut, want je haalt het toch wel.
Even doorbijten, hierna ga je iets doen wat je wel wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |