Ik verslikte me zowat omdat ik moest lachen om je reactiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Gatverdegatver. Je kan geen ruzie maken en je hebt ook nog eens geen smaak als het om chocola gaat (hoewel koetjesrepen de naam chocola niet eens waard zijn, 't is trappenschraapsel).
Jullie zijn allebei fantastischquote:
Wanneer krijgen we regenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo te zien houden we voorlopig dit weer.
15/20 graden.
Later wisselvallig maar ook dagen met aardig wat zon.
Kortom, nog niet echt zomer.
Dat was niet mijn reactie, dat was die gore 'reep'... Ik ben diep, heel diep teleurgesteldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verslikte me zowat omdat ik moest lachen om je reactie
Koetjes reep is nostalgie, koetjes reep is![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn reactie, dat was die gore 'reep'... Ik ben diep, heel diep teleurgesteld.
Wat voor weer is het over een dag of 10?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo te zien houden we voorlopig dit weer.
15/20 graden.
Later wisselvallig maar ook dagen met aardig wat zon.
Kortom, nog niet echt zomer.
Niet okay kennelijk... Koetjesreepquote:
Volgende week maandag wordt vooral in het noorden veel neerslag verwacht (mogelijk 20mm)quote:
Wat moet ik daar nou meequote:
Ik woon in het westen, krijg ik dan tóch regenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgende week maandag wordt vooral in het noorden veel neerslag verwacht (mogelijk 20mm)
Ook daarna wisselvallig met af en toe regen of buien maar ook de zon.
Dan maar niet, alsof ik me daar iets van aantrekquote:
Neeeee, daar past het anderhalve kind en de golden retriever niet bij in. Laat staan die dikke boobies van je wijfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:54 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zeker een p1800?
Die vrouw lijkt me trouwens het moeilijkste gedeelte.
Daar ga ik op trakteren als ik jarig benquote:
Ik ga het zeggen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan maar niet, alsof ik me daar iets van aantrek.
Mij is een schuimgebakje beloofdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik op trakteren als ik jarig ben![]()
Slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Wat voor weer is het over een dag of 10?
Wat, en tegen wiequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neeeee, daar past het anderhalve kind en de golden retriever niet bij in. Laat staan die dikke boobies van je wijf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |