oh ja, en anette van trigt mag ook wel terugkomen!
quote:Ik had 'r eik niet gemist, maar nu je 't zegt...
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:14 schreef evert het volgende:
misschien geen wereldnieuws, maar ik zag vandaag dione de graaff weer op tv. na een jaar weg, is ze terug.
Maar gelukkig, ze is terug van weggeweest. Hopelijk lezen we volgende week in Viva waar Dione al die tijd heeft uitgehangen.
Liefs,
Helga
quote:Ze had mot met haar baas,
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:57 schreef Helga het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat Dione het afgelopen jaar gedaan heeft. Was ze overspannen? Is ze op wereldreis geweest? Is ze aan het moederen? Vragen, vragen, vragen...Maar gelukkig, ze is terug van weggeweest. Hopelijk lezen we volgende week in Viva waar Dione al die tijd heeft uitgehangen.
Liefs,
Helga
quote:ik weet alleen dat ze overspannen was.
Op dinsdag 16 oktober 2001 01:02 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ze had mot met haar baas,
en haar vriend is omgekomen bij een motorongeluk.
quote:En dat nou weer net niet.
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:14 schreef evert het volgende:
oh ja, en anette van trigt mag ook wel terugkomen!
quote:Vanwege bovenstaande dus.
Op dinsdag 16 oktober 2001 01:06 schreef evert het volgende:[..]
ik weet alleen dat ze overspannen was.
Gek dat ze terug op tv komt tegelijk met de nieuwe single van blof (was ook gisteren voor het eerst te horen op de radio)
Rouwproces afgelopen ?
quote:Lijkt me niet,
Op dinsdag 16 oktober 2001 08:52 schreef Actif het volgende:
Ik denk dat ze overspannen was omdat haar vriend (die drummer van Blof) omgekomen is bij een motorongeluk. Dus dat zal wel de reden zijn.Gek dat ze terug op tv komt tegelijk met de nieuwe single van blof
(was ook gisteren voor het eerst te horen op de radio)
Rouwproces afgelopen ?
quote:Sommige geloven wel.
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:04 schreef shmoopy het volgende:[..]
Lijkt me niet,
staat daar een termijn voor?
quote:tijdens te OS van 2000 had de NOS wat mensen te kort en zou ze meer dan 24 uur moeten presenteren met een paar uur pauze in een hotel, dat laatste mocht van lindenberg natuurlijk op koste van de NOS. Dat en de manier van leidinggeven van lindenberg schoot haar in het verkeerde keelgat (compleet met huilbui etc.) en toen is ze overspannen thuis komen te zitten.
Op dinsdag 16 oktober 2001 08:52 schreef Actif het volgende:
Ik denk dat ze overspannen was omdat haar vriend (die drummer van Blof) omgekomen is bij een motorongeluk. Dus dat zal wel de reden zijn.Gek dat ze terug op tv komt tegelijk met de nieuwe single van blof
(was ook gisteren voor het eerst te horen op de radio)
Rouwproces afgelopen ?
ik zie meer verband met het feit dat gisteren bekend werd wie lindenberg gaat opvolgen.
Ongeluk van haar vriend de drummer van blof kwam daar nog eens bij.
quote:Luister nou maar...
Op zondag 21 september 2003 17:22 schreef Famas het volgende:
FOTO!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |