http://www.gifworks.com/queue/beck80_14714.gifquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Jorikjet het volgende:
upload het grote gifje eens, ik kan hem miscshien wel verkleinen voor je

edit: Thanks!!quote:

Nee iik kan er niet onderuit, heb zelfs al betaald. Maar het kan bijna toch geen slechte koop zijn met 2 custom pickups ook al is het een imitatie Les Paul? En de gebruikersrecensies van www.harmonycentral.com wijzen uit dat de invader met afstand de hotste passieve pickup is. Icm met zo'n schaller golden 50 jazzy pickup lijkt me dit okee.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:00 schreef Fixxxer het volgende:
Kun je nog onder de koop uit bij ebay dan?
Ik heb alleen ervaring met een EMG 81, maar ik heb ook een veel warmere (je zou het jazzy kunnen noemen) pickup bij de nek. Die configuratie bevalt me príma! Pickupswitch in het midden en een beetje spelen met volumes en je krijgt er een spectrum aan tonen uit.

'quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Tique het volgende:
-Dries- Je hoeft toch niet per se met een plectrum te spelen..doe ik ook niet
Ik kan het wilhelmus al bijna!!

tsja als je het wilhelmus speelt zal je er idd geen nodig hebben, maar als je wat stevige rock wilt spelen is het toch bijna een vereistequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Tique het volgende:
-Dries- Je hoeft toch niet per se met een plectrum te spelen..doe ik ook niet
Ik kan het wilhelmus al bijna!!

hij zag er goed uit hoor, ik kon m lezen (en direct spelen, is echt simpelquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:11 schreef Tique het volgende:
Ja die heb ik TeleuvR.
Tenminste..het lijkt er wel op, k kan hem nog niet in 1 keer opratelen.. +)
Als je het wilt heb ik ook nog het COMPLETE wilhelmus erbij, kan je leuk meezingen
De tab ziet er hier verneukt uit, ik zoek wel ff een linkje
Los van Rammsteinquote:@reactie hieronder: Dat is waar, maar omdat hij zelf een akoustische gitaar heeft dacht ik dat hij niet echt zou gaan rocken, lijkt me toch best vaag op een akoustische gitaar dan..

Oh, nou dan mag hetquote:En Hammet..vergeet niet dat ik nog maar een aantal weken een gitaar heb, en dat daar ook nog een tentamenweek en een afsluiting van een project tussenzat
K heb nog niet zo veel tijd gehad om te oefenen..
| 1 2 3 4 5 6  | E--------------------------------------------------- B--------------------------------------------------- G-----0--0--2--4--5--2--4--2--4--5--4--2--0--2--0--- D--0------------------------------------------------ A--------------------------------------------------- E---------------------------------------------------  | 
| 1 2 3 4 5 6  | E--------------------------------------------------- B--------------------------------------------------- G-----0--0--2--4--5--2--4--2--4--5--4--2--0--2--0--- D--0------------------------------------------------ A--------------------------------------------------- E---------------------------------------------------  | 
| 1 2 3 4 5 6  | E--------------------------------------------------- B--------3--5--3------------------------------------ G--4--5-----------5--4--2--4--5--4--2--0--2--------- D--------------------------------------------------- A--------------------------------------------------- E---------------------------------------------------  | 
| 1 2 3 4 5 6  | E--------------------------------------------------- B--------------------------------------------------- G--------------2--4--2------------------------------ D--0--5--4--5-----------5--4--0--2--4--5--5--4--5--- A--------------------------------------------------- E---------------------------------------------------  | 

Sterker nog, die heeft nog nooit gekloptquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |