quote:Op donderdag 22 september 2005 17:57 schreef MosPos het volgende:
Kunnen jullie niet beter een nieuw topic beginnen over need for speed Most Wanted die 24 november uitkomt? Zal vast een goede topic worden!![]()
Bedankt held. Met de onderste ben ik sinds vandaag kampioen geworden met een toernooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:52 schreef MMaRsu het volgende:
Damn zien er allebij erg lekker uit kerel
Ik speel het hele jaar door al NFSquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:42 schreef babba het volgende:
Valt op dat veel mensen weer zin hebben in NFSU2 omdat ze niet kunnen wachten op Most Wanted
Motion Blur zit in het racen zelf en niet al gelijk in het opstartschermquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb jij de optie 'motion blur' al uitgezet?
Hmm. Dan ligt het duidelijk aan je videokaartquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Motion Blur zit in het racen zelf en niet al gelijk in het opstartscherm
Het is dat eagames.com / ea.com uit de lucht is anders had ik es ff een boos mailtje naar ze gestuurd....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Dan ligt het duidelijk aan je videokaart.
Zoek ff op wat de native resolutie van je TFT is. Hoger dan dat heeft geen zin, want dan wordt het toch maar teruggeschaald...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:22 schreef Mad-Matt het volgende:
wat zijn de resolutie mogelijkheden?
Na 1024 bij nog wat wordt m`n beeld zwart.
17" TFT
Ik wil hem graag op 1280x1024 spelen, maar dit lukt dus niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |