Het grote AJAX-Topic #167: Rosenberg en Ryan.......quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Woohoo
Dus misschien geen Lindenbergh, dat zal mooi zijn.
Dat geld kan idd beter besteed worden..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Woohoo
Dus misschien geen Lindenbergh, dat zal mooi zijn.
Helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het grote AJAX-Topic #167: Rosenberg en Ryan.......
Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde Ajacied nu in mineur is als er twijfels zijn over de vermeende komst van olaf..quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat geld kan idd beter besteed worden..
Lijkt er verdacht veel op ja, maar hoe oud is edje eigenlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt zelfs alsof Davids al bijna rond is elders.
32 dacht ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt er verdacht veel op ja, maar hoe oud is edje eigenlijk?
Nee hoor want dat lijkt me nu wel duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen of Davids nu nog komt.
Ajax hup, rood witte scharequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen club die ons kan evenaaaaaaaren
Rood en wit word kampioen!
wie waren dat dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Murat Yildirim jeugdspeler van het jaar vind ik redelijk armoedig, eigenlijk. Zeker als je kijkt wie hem de laatste tijd voorgingen.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:21 schreef De_Ananas het volgende:
Herhalen ze in Armenie een goal altijd 6x?![]()
Volgens mij Bechan en Stefano Seedorf toch?quote:
Op welke positie zie jij de Ridder spelen dan? Ik vind dat ie voor rechtsbuiten te langzaam is en voor elke positie op het middenveld heb je een speler die beter is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:29 schreef Kang-He het volgende:
Wederom goede prestaties van de Ridder bij Jong Oranje.. gaat hij nog ooit een kans krijgen in de basis?
En het jaar daarvoor Hedwiges...quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Kang-He het volgende:
Vorig jaar geloof ik Kenneth Vermeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |