Je zegt t zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
(Ja, net zoals ik enthousiast was over Filipe).
Ik hoop het echt, Rosenberg moet geen tweede Sonck of Charisteas wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
Manucharyandinges en Rosenberg zijn gewoon geweldige aankopen, let maar op
Ik hoop het...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:20 schreef VoreG het volgende:
Manucharyandinges en Rosenberg zijn gewoon geweldige aankopen, let maar op
quote:Ajax stelt ultimatum
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, woensdag
Om de onderhandelingen met AZ over de transfer van Olaf Lindenbergh te kunnen afwikkelen heeft Ajax een deadline bepaald. Al enige tijd is de verdedigende middenvelder persoonlijk rond met zijn oude club, maar zijn contract in Alkmaar loopt nog twee jaar door en daarom moet er een afkoopsom op tafel komen.
AZ wil de 31-jarige Lindenbergh een sportieve vooruitgang niet onthouden, maar vooralsnog ligt de veeleisende voorzitter Dirk Scheringa dwars. Ajax heeft nu een laatste aanbieding gedaan. Indien AZ daar niet mee instemt, is het volgens algemeen directeur Arie van Eijden „niet ondenkbaar” dat de transfer afketst. In dat geval kan Lindenbergh eventueel via de arbitragecommissie een overgang afdwingen.
quote:Davids zegt nee tegen AZ
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR, woensdag
Edgar Davids speelt komend seizoen niet voor AZ. De international heeft dat aan de technische leiding van de Alkmaarders kenbaar gemaakt. „Edgar heeft laten weten voorlopig nog in het buitenland te willen voetballen. Op korte termijn is er dus geen sprake van dat Davids naar AZ komt”, aldus directeur voetbalzaken Martin van Geel.
Klinkt inderdaad alsof ie ergens anders al druk bezig is. Waarom zou Martin van Geel verklappen dat ie naar Ajax komt?quote:„Edgar heeft laten weten voorlopig nog in het buitenland te willen voetballen.
Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel valenciaquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klinkt zelfs alsof Davids al bijna rond is elders.
Die naam heb ik laatst eerder horen vallen in combi met een Nederlander. Ehm... Kluivert?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel valencia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |