thnx. Heb hem er evengoed ingezet. Misschien komt hij weer onlinequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/ajaxtopic.php
Heeft twi niet last van zijn server?
Nee, een paar topics geleden was 'ie een keer een dagje down, maar hij draait al weer een week op volle toerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/ajaxtopic.php
Heeft twi niet last van zijn server?
Ik geloof er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Die komt ook niet meer, lijkt me.
quote:7/6/2005 - Groenendijk schuift door naar Jong Ajax; Silooy bij A1
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Alfons Groenendijk samen met John van den Brom Jong Ajax zal gaan leiden. John van den Brom heeft daarnaast de positie van Hoofd jeugdopleiding geaccepteerd. Sonny Silooy zal op zijn beurt de A1 van Ajax gaan trainen.
Johnnyquote:Heitinga weer als centrale verdediger, kans op terugkeer Vermaelen klein
7 juni 2005
Ajax-trainer Danny Blind heeft Johnny Heitinga laten weten dat hij zich volgend seizoen moet richten op de positie van centrale verdediger. De 21-jarige international kreeg onder de oefenmeester totnogtoe vooral speelminuten als vervanger van Hatem Trabelsi op de rechtsbackpositie. Heitinga, die afgelopen zaterdag in het Nederlands Elftal ook al als centrale verdediger opereerde, heeft bij Ajax een moeizaam seizoen achter de rug.
Ajacied Johnny Heitinga staat de pers te woord "Ik heb een gesprek gehad met Danny Blind en moet me gaan richten op het centrum", erkent de verdediger in Het Parool. "Daar moet ik de opbouw gaan verzorgen en dominant zijn. Danny wil de Johnny zien van anderhalf jaar geleden." Voor een positie in het centrum van de defensie zal Heitinga de concurrentie moeten aangaan met Zdenek Grygera, Julien Escudé, Hedwiges Maduro en mogelijk Olaf Lindenbergh.
De kans is dan ook klein dat Thomas Vermaelen na de zomer bij Ajax terugkeert. De Belgische verdediger kwam de afgelopen maanden op huurbasis uit voor RKC Waalwijk, waar hij naar behoren functioneerde. Vermaelen, die bij Ajax nog een contract heeft tot medio 2007, twijfelt echter nog over een langer verblijf bij de Brabantse club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |