En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef Bar_lel het volgende:
Wie ben ik, waar ben ik.... Dat is de grote vraag hier bij het spelletje wie ben ik
Het is die kloon weer... met een link naar Bar_rel z'n fotoboek in z'n sigquote:
Moet je vooral gaan doen, ga ik jou ook klonen en stalken in elke topic waar je komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.
Vertel eerst eens wie je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen, ga ik jou ook klonen
Vooral leuk als je een ban (ook van je niet-kloon) aan je broek wilt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan doen, ga ik jou ook klonen en stalken in elke topic waar je komt
Je begint al fout nu hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als we jou vanaf nu gewoon negeren, is het zo afgelopen met jou.
Ik gok op bar_relquote:
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke userquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral leuk als je een ban (ook van je niet-kloon) aan je broek wilt.
Oftewel:
Je doet maar, schat.
Ja, hij gaat zeker 2 klonen aanmaken op 1 dagquote:
Dat klinkt als BVOquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke user
Het zal mij aan mijn reet roestenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan verliezen jullie een hele leuke user
Jullie mogen raden wie ik ben en vragen stellen waar ik alleen ja en nee op kan antwoorden.quote:
Ga je mij nou vergelijken met Jan Smit? Ik snap wel dat ik even vervelend ben als Jan Smit...quote:
Dus ik mag niet vragen of je leeftijd bent...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Alleen vragen zoals: Ben jij die persoon en ben je man/vrouw leeftijd mogen niet.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus ik mag niet vragen of je leeftijd bent...
Kutspel [afbeelding]
Met het negerenquote:
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, hij gaat zeker 2 klonen aanmaken op 1 dag
Misschienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Tania?
Je gebruikt "" , "Jan Smit" en "
"
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.quote:
ben je sven?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:54 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Jullie mogen raden wie ik ben en vragen stellen waar ik alleen ja en nee op kan antwoorden.
Alleen vragen zoals: Ben jij die persoon en ben je man/vrouw leeftijd mogen niet.
Ik geef 2 hints:
1. Ik ben Bar_rel zelf niet
2. Ik ben een regelmatige ShowChatter
Let the games begin
Als je nou gewoon het spelletje speelt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.
Dat mag nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef timbob het volgende:
[..]
ben je sven?
ben je maikel?
ben je tranceptor?
ben je niksan?
ben je H_E?
ben je skaai?
ben je peri?
ben je timbob?
ben je iemand anders?
Jouw opgekropte haat jegens klonenquote:
IK werkte mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja..moeten jullie allemaal meewerken...dan lukt het wel.
Als het irritante klonen zijn, vind ik het......irritant.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw opgekropte haat jegens klonen
Goh, wie had gisteren een mislukte poging tot aandacht-trekkerij met zijn overdreven reactie op het plaatsen van lyrics?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Leuke avond ouderwetsch aandacht-trekken
Vleiend, maar ik doe niet aan klonen.quote:
Dus je dacht helemaal niet aan mij?quote:
Whehequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Goh, wie had gisteren een mislukte poging tot aandacht-trekkerij met zijn overdreven reactie op het plaatsen van lyrics?
Ja maar ik ben niet irritant, ik speel gewoon een spelletje van, wie ben ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het irritante klonen zijn, vind ik het......irritant.
Sorry hoor mop, maar we negeerde jou gezeikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WheheJij moet nog veel leren
Ik kreeg de aandacht![]()
Jammer, schat
Svurno valt af.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bar_lel het volgende:
[..]
Sorry hoor mop, maar we negeerde jou gezeik
bar_lel trekt op het moment anders ook volle zalenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WheheJij moet nog veel leren
Ik kreeg de aandacht![]()
Jammer, schat
Tactiek, men!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
bar_lel trekt op het moment anders ook volle zalen
Hoe moeten we het anders raden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |