Nee.quote:
Weet je wat het is. Tranceptor stond daarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het boeit dus dat er nu een blauwe link omheen komt te staan in de nieuwe oude lay-out. Bij Duifje ook, maar daar kan je niks aan doen
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doenquote:
Googlen naar "free e-mail" en dan pagina 80 of hoger pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik doe ze altijd bij wat vage spaanse dingen..
Ik kan slotjes zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar. De vorige keer ging jij dat topic zo dicht doen
Whehe, bij mij nietquote:
Je nieuwe avatar is niet mooiquote:
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzoquote:
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Ik had al moeite met het vinden van een e-mail adres voor Poepatih
quote:
Word hier zo gek van,... moet ik iemand echt ff snel spreken, moet ik weer bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, bij mij niet
Vandaar dat twee mensen bij mij al niet reageerden.
Dat ben je toch zelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik omdat die andere 2 die mij nadoen dezelfde hebben enzo
Als ik niet quote vind ik ze erg irritant ...quote:
Nou ik verdenkte sowieso niemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom verdenkte/verdacht je mij eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:05 schreef mark_03 het volgende:
WTF Iedereen komt ineens onlineWhahah, hele venster vol
MSN DOET HET WEER
Ik wist niet welke ik moest kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ik verdenkte sowieso niemand.
[insert-PI]
Kijk, jij snapt hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |