abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27708772
Gunz

http://www.gunzonline.com/

Leuke first person shooter, online te verstaan.

gratis te downloaden, let op wel een beta versie dus vaak kun je de servers niet bereiken..

Probeer het eens uit
pi_27714487

quote:
We believe sometimes you dream of becoming the cool character or hero that you saw in a movie, animation or a game.

GunZ is an online game that was produced out the idea of enabling you to realize such a dream! GunZ is not simply a simulation game of a gun fight. It allows you to imitate a famous hero, create your own fashion, and perform a number of different actions such as shooting or stabbing while running or jumping on the walls.

What makes GunZ more interesting than other games is the fact that the game is available on-line allowing easy access to its exciting elements! AND this game is FREE for playing.
Trailer 1 (48MB)
Trailer 2 (45MB)
[14.gif]
pi_27714520
Speel het ook sinds kort, maar de servers zijn down atm geloof ik...
pi_27714727
nee.. VAAK op connect klikken.. heel vaak lol
pi_27717166
ik heb ook redelijk vaak geklikt 15x keer ofzo, maar ik kom er niet in, heb net gedownload en geregisteerd maar kom er niet in, werkt het bij jullie wel?
pi_27717293
Neuh, maar morgen komen nieuwe servers geloof ik.

Ze hadden dit succes niet verwacht
pi_27717458
balen, lijkt me een vet spel, echt iets voor mij beetje de held uithangen ... kun je er mij iets meer over vertellen?
pi_27717594
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:05 schreef afraidtech het volgende:
balen, lijkt me een vet spel, echt iets voor mij beetje de held uithangen ... kun je er mij iets meer over vertellen?
Je kunt dus op twee manieren iemand afmaken:
-met guns
-melee combat

Je kunt op ieder moment dat je wilt gewoon switchen tussen de twee, en zo kun je dus elkaar een beetje afmaken Ik dacht dat je ook kon wallrunnen, maar weet nog niet hoe, weet wel hoe je verticaal met een muur meeloopt.

In melee mode kun je ook defenden, waardoor een hoop kogels worden gestop met het zwaard.
pi_27717642
vet, en de models? ik las wat ik er van op maakte dat je zo wat helemaal kunt customizen dvm honderden accesoires, klopt dat?
pi_27717696
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef afraidtech het volgende:
vet, en de models? ik las wat ik er van op maakte dat je zo wat helemaal kunt customizen dvm honderden accesoires, klopt dat?
Heb nog niet veel geld maar alst goed is klopt dat ja
pi_27717782
je moet dus dingen kopen, das een minpuntje heb ik geen geduld voor maar dat komt wel goed
pi_27720036
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je kunt dus op twee manieren iemand afmaken:
-met guns
-melee combat

Je kunt op ieder moment dat je wilt gewoon switchen tussen de twee, en zo kun je dus elkaar een beetje afmaken Ik dacht dat je ook kon wallrunnen, maar weet nog niet hoe, weet wel hoe je verticaal met een muur meeloopt.

In melee mode kun je ook defenden, waardoor een hoop kogels worden gestop met het zwaard.
The player can run on the wall like Keanu Reeves or shoot a gun with his coat fluttering in the wind like the hero in the John Woo movie.
Ik download nu..
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
pi_27720821
helaas offline nu
pi_27722073
wallrunnen doe je als volgt.. loop schuin op een muur af, en spring

dubbel spring ( spatie 2x ) is een soort backjump

met zwaard, springen tegen muur, rechtermuisknop, hang je in de muur.. kun je omhoog klimmen

wel vet
pi_27722094
zwaard + shift is defenden
pi_27722131
dubbel (toets, vooruit, achteruit, rechts, links ) zijn matrix acties..
pi_27722162
het is een beta versie, volgens mij kun je dus geen dingen kopen.. ik zit zelf in level 4 ( kom maar niet in 5.. )
pi_27722403
kun je misschien ook vertellen wanneer hij officiel uitkomt?
pi_27725533
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 21:25 schreef afraidtech het volgende:
kun je misschien ook vertellen wanneer hij officiel uitkomt?
Geen idee...
pi_27738201
too many users.. keep trying
pi_27745700
bij mij geeft hij cannot acces server ofzo
pi_27755022
Ik heb het nu bij een vriend geinstalleerd maar we kunnen steeds niet connecten, omdat er te veel users zijn. Wanneer kunnen we er wel op denken jullie?
pi_27759088
Geen idee.. ik kwam er ook niet in.. en soms wel, gewoon af en toe proberen, zeker de moeite waard
pi_27776568
UPDATE

Open GUNZ, download de update, open dan die.. update zal een tijdje in beslag nemen..

daarna spelen, je kan kiezen tussen 2 servers, en je komt er in 1 x in

Have fun
pi_27779181
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:29 schreef Sjoe538 het volgende:
UPDATE

Open GUNZ, download de update, open dan die.. update zal een tijdje in beslag nemen..

daarna spelen, je kan kiezen tussen 2 servers, en je komt er in 1 x in

Have fun
Zeker weten? Ik ben nu aan het updaten , ben er nog nooit ingekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')