abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27787661
Volgende week een zooi IKEA spul kopen voor mijn nieuw optrekje. . Heb werk gekregen in Utrecht, beetje plots allemaal, en ga eerst op kamers.

Als mijn kamer hoog genoeg is (moet hem nog even precies opmeten )
TROMSÖ 140x200

met een SULTAN HÖGBO matras.

Als hij niet hoog genoeg is een slaapbank
BEDDINGE STANDARD oid

MIKAEL werkhoek, staat niet op de site, wel in de IKEA en in de folder.

En iets om mijn kleren op te bergen onder een schuin gedeelte, weet nog niet hoe ik dat op ga lossen. Met losse opberg dozen misschien. .
pi_27792410
ik zag trouwens in Ikea Utrecht dat het Robin bureau nu ook in groen is. Is dat met andere produkten uit de Robin serie ook?
pi_27811444
Iemand tips over hoe je een witte SKRUVSTA schoon kan krijgen? Zoals te verwachten is ie erg besmettelijk. Daar heb ik op zich geen problemen mee, alleen begint de zitting nu echt blauw te worden (spijkerbroeken...) en ik krijg het er niet af! Jif werkt in ieder geval niet, en ik durf niet zomaar aggressief spul te gebruiken.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27818892
Even een herhalingsvraagje...

Ik zag bij een collega een geweldige ladenkast staan maar volgens mij is hij al lang uit de collectie. Het gaat om een ladenkast van ong. 1.70 hoog (schat ik) met een stuk of 6 laden. De laden waren een soort van olijf/appelgroen met ovale vorm in elke lade waar een soort van mat glas in zat. Ik vond hem helemaal geweldig! Hamvraag: wie weet hoe hij heet?!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_27819078
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:40 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Volgende week een zooi IKEA spul kopen voor mijn nieuw optrekje. . Heb werk gekregen in Utrecht, beetje plots allemaal, en ga eerst op kamers.

Als mijn kamer hoog genoeg is (moet hem nog even precies opmeten )
TROMSÖ 140x200
[afbeelding]
met een SULTAN HÖGBO matras.

Als hij niet hoog genoeg is een slaapbank
BEDDINGE STANDARD oid
[afbeelding]

MIKAEL werkhoek, staat niet op de site, wel in de IKEA en in de folder.

En iets om mijn kleren op te bergen onder een schuin gedeelte, weet nog niet hoe ik dat op ga lossen. Met losse opberg dozen misschien. .
Dat bed is zeer relaxed. Ken veel mensen die het hebben. Ga het ook fixen. Dat matras ga ik misschien ook fixen maar zo'n Hasselbank ofzo leek me ook wel lekker.

Trouwens het opbergen van je kleren kan als volgt: leg een rails en doe daar schuifdeuren in van een metertje hoog ofzo. Dan heb je een afgesloten gedeelte. Paar planken op verschillende hoogtes fixen. Daar leg je je kleren op.
Wie anders?
Een legende.
pi_27819099
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef imago het volgende:
Iemand tips over hoe je een witte SKRUVSTA schoon kan krijgen? Zoals te verwachten is ie erg besmettelijk. Daar heb ik op zich geen problemen mee, alleen begint de zitting nu echt blauw te worden (spijkerbroeken...) en ik krijg het er niet af! Jif werkt in ieder geval niet, en ik durf niet zomaar aggressief spul te gebruiken.

[afbeelding]
Ovenreiniger wilt wel eens werken voor dat soort zaken.
Serieus trouwens.
Wie anders?
Een legende.
pi_27853747
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb een geweldige ladenkast zien staan maar volgens mij is hij al lang uit de collectie. Het gaat om een ladenkast van ong. 1.70 hoog (schat ik) met een stuk of 6 laden. De laden waren een soort van olijf/appelgroen met ovale vorm in elke lade waar een soort van mat glas in zat. Ik vond hem helemaal geweldig! Hamvraag: wie weet hoe hij heet?!
Hoeft niet meer...lang leve de Ikea Klantenservice want die mailden me het antwoord!
Het is namelijk de Arup Ladenkast en mijn beschrijving bleek helemaal niet zo slecht!

Heeft iemand m toevallig hier en wil m aan mij verkopen ? Op internet staat ie namelijk nergens aangeboden....
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 12 juni 2005 @ 14:49:37 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_27856985
ik ga deze bed/bank kopen

is de goedkoopste ja, maar ik ben blut en vind hem nog best aardig

en deze voor erbij

maar die ga ik denk ik in een leuk kleurtje verfen, of met van die schoolbordverf

ik heb overigens een hele mooie stoel van ikea, groot gevaarte met een soort hendel aandezijkant waarmee je hem uitklapt zodat je benen omhoog komen.
ik kan hem niet meer vinden op de site, waarschijnlijk omdat hij zo oud is, maar heeft iemand een idee welke ik bedoel?
de originele kleur is donkerblauw, maar mijne is zwartwit-geblokt [zelf gemaakte hoes]
ik wil hem namelijk verkopen [marktplaats oid] maar het is wel netjes om dan erbij te kunnen vermelden welk model het is [en misschien de prijs?]

[ Bericht 20% gewijzigd door saaw op 12-06-2005 15:02:37 ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_27860374
Zeg ik fietste gister over het nieuwe (zoveelste) bedrijven terrein hier in Houten, en zag daar ergens een bordje staan met het ikea logo en daaronder 'Afhalen goederen'. Hebben ze bij ikea utrecht een 2e extern magazijn er bij ofzo?
pi_27862413
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef saaw het volgende:
ik ga deze bed/bank kopen
[afbeelding]

ik heb overigens een hele mooie stoel van ikea, groot gevaarte met een soort hendel aandezijkant waarmee je hem uitklapt zodat je benen omhoog komen.
ik kan hem niet meer vinden op de site, waarschijnlijk omdat hij zo oud is, maar heeft iemand een idee welke ik bedoel?
de originele kleur is donkerblauw, maar mijne is zwartwit-geblokt [zelf gemaakte hoes]
ik wil hem namelijk verkopen [marktplaats oid] maar het is wel netjes om dan erbij te kunnen vermelden welk model het is [en misschien de prijs?]
Ik weet welke je bedoelt want een vriendinnetje van me heeft 'm ook. Heb alleen geen idee hoe die heet. Bij mij werkte het om Ikea Klantenservice te mailen. Ik had alleen een beschrijving (het ging om een kast die ook al jaren uit de collectie is) en toen kreeg ik en de naam en een plaatje gemaild (om te checken of zij hetzelfde bedoelden als ik). Misschien dat ze ook wel voor je kunnen zien hoeveel hij kostte.

Lang leven Ikea Klantenservice!
pi_27872296
Ik ga binnenkort groot inkopen doen voor mn nieuwe kamer en dit gaat vanzelfsprekend grotendeels gebeuren bij de Ikea.

Mijn oog is gevallen op het bed van HOPEN:

Ik vroeg mij alleen af of iemand weet of het ook mogelijk is om hiermee een boxspring te gebruiken ipv een lattenbodem?
eerst kijken... dan zeiken
  maandag 13 juni 2005 @ 00:21:44 #37
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27874031
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:52 schreef Fixers het volgende:
Zeg ik fietste gister over het nieuwe (zoveelste) bedrijven terrein hier in Houten, en zag daar ergens een bordje staan met het ikea logo en daaronder 'Afhalen goederen'. Hebben ze bij ikea utrecht een 2e extern magazijn er bij ofzo?
Is een normaal systeem . Je winkelt, maakt bon aan voor het afhalen van goederen, betaald met de bon bij de kassa. Op dat moment rolt er een pakbon uit de printer in het externe magazijn. Zij hebben de tijd om de spullen bij elkaar te halen en jij hoeft niet te wachten (in de tijd dat jij naar dat gebouw bent gereden )

In duiven hebben we dat nu niet, maar is wel de bedoeling... Hoewel dat weer een hele tijd gaat duren, IKEA zou dan zelf een voorschot moeten doen om de aanvoer van het gehel industrieterrein te veranderen .
Er komt een magazijn bij, zodat wij alle keukens direct kunnen leveren
pi_27881604
Fixes bedoelt denk ik echt een 2e externe magazijn, want op de woonboulevard zit er ook al 1.
pi_27890090
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:49 schreef Anitra het volgende:
Fixes bedoelt denk ik echt een 2e externe magazijn, want op de woonboulevard zit er ook al 1.
Precies wat ik bedoel. In utrecht is er het zelfbediningsmagazijn wat gwoon bij de winkel zelf zit. Een straat verderop zit er dan nog een afhaalmagazijn waar een deel van de goederen af te halen is. Maar in Houten, dat toch een kilometer of 10 verderop ligt, is blijkbaar ook een afhaalmagazijn. Op de ikea site kan ik er zo niets van terugvinden.
pi_27890835
uit een ander topic van mij:
Ik vraag het maar 'ns hier.
Weet iemand een site waar je alle ikea handleidingen kan vinden? ik heb namelijk een zit-/slaapbank van mijn zus gekregen maar ik krijg hem niet in elkaar

ik hoop dat jullie kunnen helpen
pi_27891224
Heb je een beddinge slaapbank? (zoals een paar reacties hierboven?)
pi_27891329
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:14 schreef Fiorenza het volgende:
Heb je een beddinge slaapbank? (zoals een paar reacties hierboven?)
nope helaas, hij is een jaar of vijf oud, en weet niet hoe 'ie heet. Heb wel een artikelnummer: 284 445 40

Het een schuif en uitklap systeem. een driezitsbank
pi_27891763
hmm. dan kan ik je niet helpen..
pi_27905777
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:43 schreef Fixers het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. In utrecht is er het zelfbediningsmagazijn wat gwoon bij de winkel zelf zit. Een straat verderop zit er dan nog een afhaalmagazijn waar een deel van de goederen af te halen is. Maar in Houten, dat toch een kilometer of 10 verderop ligt, is blijkbaar ook een afhaalmagazijn. Op de ikea site kan ik er zo niets van terugvinden.
is dat niet een magazijn voor een ander deel van de collectie (bv kantoor of keuken magazijn)
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  maandag 13 juni 2005 @ 23:46:12 #45
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27906091
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef snellejelle het volgende:
uit een ander topic van mij:
Ik vraag het maar 'ns hier.
Weet iemand een site waar je alle ikea handleidingen kan vinden? ik heb namelijk een zit-/slaapbank van mijn zus gekregen maar ik krijg hem niet in elkaar

ik hoop dat jullie kunnen helpen
Even klantenservice mailen? Misschien sturen ze je die dan op, ik denk het wel namelijk. Mits zij die ook hebben natuurlijk
  maandag 13 juni 2005 @ 23:46:39 #46
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27906108
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:37 schreef Vanderdonk het volgende:

[..]

is dat niet een magazijn voor een ander deel van de collectie (bv kantoor of keuken magazijn)
Dat denk ik ook . Dat krijgen wij in Duiven dus ook, een magazijn waar alle keukens op voorraad leverbaar zijn...
pi_27906721
quote:
Op zondag 12 juni 2005 23:19 schreef Stiertjuhh het volgende:
Ik ga binnenkort groot inkopen doen voor mn nieuwe kamer en dit gaat vanzelfsprekend grotendeels gebeuren bij de Ikea.

Mijn oog is gevallen op het bed van HOPEN:
[afbeelding]

Ik vroeg mij alleen af of iemand weet of het ook mogelijk is om hiermee een boxspring te gebruiken ipv een lattenbodem?
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Wel kun je uiteraard een lattenbodem met daarop een binnenveringsmatras gebruiken
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_27906781
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:49 schreef saaw het volgende:

Tip: aan de onder-/achterkant van veel IKEA meubelen zit een kleine sticker met daarop de naam en/of het artikelnummer van het product. Check dat eens, als die er niet zit kun je altijd de klantenservice mailen op http://www.ikea.com/ms/nl(...)tact_us/contact.html
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 14 juni 2005 @ 07:46:13 #49
74276 saaw
pi_27908953
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Tip: aan de onder-/achterkant van veel IKEA meubelen zit een kleine sticker met daarop de naam en/of het artikelnummer van het product. Check dat eens, als die er niet zit kun je altijd de klantenservice mailen op http://www.ikea.com/ms/nl(...)tact_us/contact.html
slim plan, thanks!
maar ik weet dus niet zeker of dat er nog zit, aangezien de hoes dus zelfgemaakt is
zit die sticker op de hoes of daar onder op de stoel zelf?

ik zal vanmiddag even kijken
  zondag 19 juni 2005 @ 11:06:12 #50
74276 saaw
pi_28059118
dooie boel hier

wat ik wilde vragen, ik had bedacht om de goedkoopste slaapbank van de Ikea te kopen maar heb me een beetje bedacht toen ik hem zag, echt mooi is ie niet.

nu zit ik er aan te denken om deze te kopen

3-zitsbank, ALLERUM , ¤ 299.00 / stuk

heeft iemand ervaring met deze bank en hoe hij is om op te slapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')