Nu weer over je typfouten beginnen zou flauw zijn hé?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
In jouw ogen diebiel zijn zegt echt nog maar 0,0.
Ook maar de weblog is meer werk enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
Hey knut jij bent toch site-admin fotoboek
He, geef jij eens antwoord op mijn vraag. Wat houdt die popa lijst in.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:32 schreef tonks het volgende:
Hey knut jij bent toch site-admin fotoboek
Zie m'n reactie onderaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:29 schreef yvonne het volgende:
Je gedram, je gezuig, je mateloze bemoei, bepalen wat WIJ met onze tijd horen te doen, eisen dat mensen MOETEN reageren, de totale sfeer verkloten, alles verdacht maken,
Ah kom op man, ben zo'n huillie ben je toch niet?quote:en als klap op de vuurpijl deed je Danny die post doen, en dat vergeef ik je niet snel.
Ik heb topics lang in FB nagedacht, ik zei geen andere dingen dan andere. Ik denk na, jij mag ook nadenken, yvonne.quote:En ga nu maar eens nadenken.
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Knut het volgende:
Dat het een klootzak is wist ik al. Maar dat is niet zo gek dat is hij al jaren. Maar ik weet niet wat yvonne nu bedoelt
Lul!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu weer over je typfouten beginnen zou flauw zijn hé?.
Ik ben nog niet zo lang SAquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.![]()
Nee, je hebt totaal niet nagedacht, je hebt lopen zuigen, uitlokken en kijken wat er gebuerde, manipulatie ten top.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef TheMassive het volgende:
[..]
[..]
Ik heb topics lang in FB nagedacht, ik zei geen andere dingen dan andere. Ik denk na, jij mag ook nadenken, yvonne.
Nee, schatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zover ik weet is het beide correct hoor.
Weet ik veel. themassive noemde mij zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, geef jij eens antwoord op mijn vraag. Wat houdt die popa lijst in.
Ach, alsof mensen die het moeten weten niet weten wie ik ben. Daarbij, ik post niet meer met andere users.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je hebt totaal niet nagedacht, je hebt lopen zuigen, uitlokken en kijken wat er gebuerde, manipulatie ten top.
En alles lafjes met kloon, maar dat heb ik je OOK verweten in de B&H topics toen Danny en Knorretje daar mod werden..
Ik ben nu SAWquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:35 schreef Posdnous het volgende:
Jezes, heet dat echt SA? Wat een enge naam.
Nou ja, dat werd wel geeistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alle site-admins ALLE FB topics altijd lezen.![]()
Dat zeg ik, ik ben nog niet zo lang SA. Officieus wel. Maar dan zonder modrechten en dan moet je je niet moe gaan maken in FBquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dom van me, voorheen kwam je natuurlijk nooit uit het fotoboek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |