Dan is jouw inschattingsvermogen kapot.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.
Nee... en zo kom je ook niet aan een datequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:02 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik als die hard rijkeluis kind zonder degelijke opleiding vind foto's van bier ook ok.
![]()
Och nee, je bent een vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Kijk, als je nou humor zou hebben zou ik zeggen dat dit een leuke opmerking was. Maar aangezien ik jou na een aantal jaar gezien te hebben op fok niet inschat als iemand met humor, en ik dus niet anders kan concluderen dat je hier serieus bent, vind ik dit ronduit een sneue opmerking.
quote:
Ach, laat 'm toch proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee... en zo kom je ook niet aan een date
opeens kom je tot de conclusie dat kan ik zelf ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Als iemand ff die badkamerdeur wil unbannen?
Waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Lu-ci-daquote:
Ik heb de ban niet gezetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
opeens kom je tot de conclusie dat kan ik zelf ook
Hij heeft klonen zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
Dank jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat een boel slimme mensen hier.
Tering man, breng jij je er op zo'n makkelijke manier vanaf? Wat moet dit over andere vrouwen in dit topic zeggen? Over die rooie bv? Of trekt zij zich er niks van aan, en kan ik daaruit concluderen dat zij zich niet als vrouw ziet? Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och nee, je bent een vrouw.
Jouw oordeel is dus bij voorbaat al niet interessant, ga aardappels schillen of je bastaard kinderen bij de buren uit de tuin halen ofzo...
Ik ben ook blij dat ik m'n kennis met jullie kan delenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Wat een boel slimme mensen hier.
Zegt me niksquote:
Uiteraard, dat kan niet andersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:07 schreef TheMassive het volgende:
Want het lijkt me toch wel dat elke vrouw in dit topic zich nu aangesproken zou moeten voelen, niet?
Hey tonka, ik ben de hele tijd al op dit forum. Ik snap dat je nu popalistisch wil laten zien dat je je irriteert aan mij, maar kom op man, zo simpel als jij dat doet, slaat natuurlijk nergens op. Slappe wind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |