Ik had al een Stein en de schokbrekers van mijn toenmalige auto waren van het merk Bilstein, het was een 1,2tje voor me.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je je beest Bil noemt vraag je er ook om
Ik bedoel
Steve is wel het minste wat je voor zo'n lieverd kan doen
mwoa kan ook wel aan mij liggen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:40 schreef elcastel het volgende:
Kut fles, ben jij nou zo wazig of ben ik nou zo moe ? Ik snap hem nog niet, dat maakt niet uit, ik denk dat het toch niks meer met me wordt vandaag, ik ga op de (andere) bank. En ja, ik haal de salontafel er eerst af.
Ach zeur niet... die paar tientjes... ik heb net nog 60 dollar naar pBase overgemaaktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:49 schreef Xilantof het volgende:
F*ckmijn Deviantart-account loopt op... vind het beetje nutteloos om te betalen als ik asap mijn eigen site wil. maar wanneer die komt weet ik ook niet
zucht
okee, das waar, maar gedoe met paypal enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach zeur niet... die paar tientjes... ik heb net nog 60 dollar naar pBase overgemaakt
Het duurde me veel te lang voor ze m'n pakketje kwamen bezorgen! Eigenlijk zou het pakket gister al komen. Ik wist niet dat ze ook buiten kantooruren langs konden komen, dus ik was gisteravond gewoon weggegaan. Kom ik terug, ligt er zo'n briefje in m'n bus...quote:
*meeleeftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef Subhuman het volgende:
Wat er in het pakketje zat? Een 2x teleconverter.
Ja, waardeloos is dat... Het liefst ga je gelijk de dag erna al langs het postkantoor, maar nee, dat kan niet, ze willen het eerst zelf nog een keer proberen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*meeleeft
bij mij zijn ze ook maandag EN dinsdag langsgeweest met zo'n ding.... kon ik woensdag alsnog naar het postkantoor
Dankjewel Xilantof! Weltrusten!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:41 schreef Xilantof het volgende:
Veel plezier sub met je TC!
't wordt zo bedtijd
hij is me allerzins meegevallen qua scherpte en gemak maar nu overbodig want ik heb een strakker model aangeschaftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij is dat een best mooie lens.
Is ie beetje scherp enzo?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had ooit ook een creditcard, voor PDAsoftware en zo... was op een bepaald moment niet meer zo nodig... tot ik een weekendje Wenen wilde boeken... gelazer tot en met, terwijl het met een CC in 2 zetten geregeld was.... meteen weer eentje aangevraagd, geen gezeik
Heel frustrerend ja. Ik heb echter een deal gemaakt met de balie, ik mag het dezelfde dag (2e dag dus) al proberen en als ik het van tevoren doorgeef, dan lukt dat zeker. Er was echter dit keer geen haast, als je 6 weken wacht, dan kan dat dagje er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:21 schreef Subhuman het volgende:
Ja, waardeloos is dat... Het liefst ga je gelijk de dag erna al langs het postkantoor, maar nee, dat kan niet, ze willen het eerst zelf nog een keer proberen...
eclecticisme is okeequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
hee fles, toch maar Megadeth fan geworden
3? Wat 3? Hoezo 3? Ikke niet schnappiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 03:47 schreef Re het volgende:
[..]zijn 3 er wat overdreven?
hmmmm denk dat ik ook maar eens bed induik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |