Ik wil jou 't liefst computergestuurd aan 't gas leggen...maar dat schijnt dan weer niet te mogen i.v.m. doodsverwensingen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik wil een tijdschakelaar in mijn reet bouwen met een ventilator, voor s'nachts scheelt weer in de scheetdampen.
Laat dat soort pubertjes maar mooi wezen.... is het gelukt btw ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wil jou 't liefst computergestuurd aan 't gas leggen...maar dat schijnt dan weer niet te mogen i.v.m. doodsverwensingen.
'k heb er geen opdracht toe gekregen...Neem aan dat TS dus al een andere oplossing gevonden heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:06 schreef Partyman het volgende:
Laat dat soort pubertjes maar mooi wezen.... is het gelukt btw ?![]()
Is goed moet je even op de trein springen dan knijp ik mn bilflappen vast tegen elkaar, Treinhomo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik wil jou 't liefst computergestuurd aan 't gas leggen...maar dat schijnt dan weer niet te mogen i.v.m. doodsverwensingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |