abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:00:07 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27719086
Proppen wc papier on de kraan houden zodat het "drap"word, en dan meesmokkelen naar de klas en richten bord gooien.

als d'r condens op het ruit zat en de gordijnen dicht, hatelijke teksten d'r op schrijven voor de leraar...zodat wanneer hij het gordijn open doet...rood aanloopt en de hele klas een uur kan nablijven.

zodanig in het klaslokaal verstoppen met de klas dat de leraar denkt dat hij in het keerde lokaal zat.

enne allemaal van die onnozele dingen, d'r hebben wel n's bloempotten door het lokaal gevlogen, condooms.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:01:08 #42
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_27719124
tokkies die elkaar de nek om draaien kan je me s nachts voor wakker maken hoor !
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_27719186
Tja, ik zit nu in 5VWO en zijn druk bezig met grappen, maar deze van vorig jaar is ook wel okey:

Scheikunde
Op Texel zijn zelfs de leraren heel goedgelovig, dus wij kregen de sleutel mee om het lokaal alvast open te draaien. Met liefde namen wij deze natuurlijk aan. Lopen we echter langs een ander lokaal - scheikunde - en hebben wel zin in een lolletje. Wij staan daar wat te geinen, zagen de leerlingen in dat lokaal ook al maargoed, die verwachtte natuurlijk niets.
Uiteindelijk hebben we dat lokaal dus - met al z'n leerlingen & leraar erin - opslot gedraaid. (Go'h die zag je niet aankomen he?).

Daarna lopen we dus naar ons eigen lokaal, draaien de deur open, gaan allemaal zitten en wachten op de leraar. Die komt later met de spullen voor een practicum aan. Hij ziet ons wel wat lachen, dus lette zelf nog extra op, maar omdat hij niets kon vinden begint hij gewoon de les. Komt na een kwartier een leraar Scheikunde naar binnen. Hele speech over dat het gevaarlijk was etc. etc. Is hij weg, onze leraar heel droog: "oh, daarom hadden jullie zoveel lol zeker?"
wij: "jah"
hij: "Ja, zou ik ook gehad hebben... haha"

Gym (dit schooljaar)
part one > Schoenen
We hebben gewoon gym, komen we terug zijn bijna al onze schoenen aan elkaar vast geknoopt.

part two > tape
Uiteraard moesten we wraak hebben voor deze actie.... Een paar rollen bruin tape gekocht bij de Action. Daarna de schoenen van de vermoedelijke misdadigers in een plastic tas gestopt en zo veel tape om de tas heen gerold dat de contouren van de schoenen nog net zichtbaar waren. Uiteindelijk hebben ze met een schaar de tas open geknipt en toen viel hij uit elkaar met de 'schoenen-vorm' duidelijk zichtbaar.

part three
Wederom wraak nemen natuurlijk: De fiets van iemand ingetaped
Daar moet je je zoiets bij voorstellen:

part four
Wraak op de tape actie -> 2 andere fietsen ingetaped... Zij foto's van gemaakt, maar die heb ik niet tot mijn beschikking.

part five
Wraak op de foto-maker, die verder helemaal niets mee te maken had...

part six
Willekeurig een paar fietsen ingetaped...
Bijzondere van deze keer: er liep een man voorbij en ze hadden verwacht dat hij commentaar zou leveren: "Goh, jongens, fietsen intapen? Heb ik vroeger ook gedaan, maar dan moet je eerst wat ijzerdraad om de fiets wikkelen, dan heb je veel minder aan een schaar om het los te maken"
Daar is ook de foto bij een ander deel van

Het geweldigste is altijd nog wel de uitdrukking op het gezicht van persoon A als hij z'n fiets ziet. Dat en natuurlijk de reacites van een sicke hoeveelheid mensen die toch even blijven staan om te kijken hoe het af gaat lopen.

part seven
Het fietsen intapen is eindelijk voorbij. Kom ik zelf na een lunchpause m'n tas weer pakken, zit deze met 50 tie-wraps en 2 hangsloten vast aan een andere tas en die twee tassen zitten gemonteerd aan een schot wat tussen 2 tafels staat om te zorgen dat je elkaar niet afleid. Samen met die gast dus besloten om de tassen die dag niet los te maken.

Dat hele schot dus meegesleept naar Nederlandse lokaal, mochten we daar de les niet in nemen, maar we hadden geen boeken nodig, dus gewoon buiten voor de deur laten staan. Komen we na dat uur weer uit het lokaal, hebben ze dat bord netjes tegen een tafel aangezet, ingesloten door tafels, maar met onze tassen eraan hangend. We kwamen er toen ook achter dat een leraar de tip had gegeven om de tassen gelijk vast te maken aan dat schot.
Maargoed, we zaten op de 2e verdieping, en volgende les was Frans op de begane grond, dus met dat schot + tassen de trap afgelopen, iedereen netjes aan de kant, geen leraar die er iets van zegt. Lopen gewoon het franse lokaal in, maar worden er gelijk weer uitgestuurd. Moeten we dat ding los maken en weer terugbrengen. Nou prima, knip *bam* tassen op de grond, schot weer naar boven brengen en weer naar benedeno m de les in te gaan. "Sorry we kunnen niet bij onze boeken, want er zit een hangslot op" Vond ze niet zo geweldig

Je had het gezicht van de leerlingen moeten zien toen we de dag erna de tassen nog steeds niet los hadden joh, onvergetelijk...

part eight
Deeltje acht komt eraan.... Revenge!!!
En we hebben wat goede idee"en
pi_27719331
uit scheikunde lokaal korrels jatten die water extreem erg in een blauwe kleur veranderen.
vervolgens in de plee kopstukje van kraan eraf draaien,
korrels ertussen en weer dichtdraaien. heb me doodgelachen toen ik die dag allemaal mensen met blauwe handen door de school zag lopen

My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
pi_27719379
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:05 schreef A.Powers het volgende:
uit scheikunde lokaal korrels jatten die water extreem erg in een blauwe kleur veranderen.
vervolgens in de plee kopstukje van kraan eraf draaien,
korrels ertussen en weer dichtdraaien. heb me doodgelachen toen ik die dag allemaal mensen met blauwe handen door de school zag lopen

Lekker dan al gaat er iemand uit drinken
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_27719458
dan had ie een blauwe bek gehad
pi_27719546
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:08 schreef A.Powers het volgende:
dan had ie een blauwe bek gehad
En een vergiftiging Of wat was het voor een stof?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:12:36 #48
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_27719606
Zijn veel dingen die gebeurden op onze school (HAVO), ik heb me er zeer vermaakt!

- Klapdeuren op slot doen. Zodat je een complete school in een pauze opsluit in de aula die in het midden van het gebouw zit. Je sloot dus die gangen echt helemaal af. En niemand die die sleutel had .
- Kraantjes van verwarming opendraaien, al die gangen stonden dus onder stinkend water
- Kerstboom in de aula (7-9 meter hoog) om laten vallen (zat aan de bovenkant vast met 4 touwtjes)
- Brandslangen allemaal openzetten

Er is ook ooit eens een flesjesautomaat compleet leeggeroofd, er werd gezegd dat het proffesionele inbraak was , de automaat was gewoon niet goed gesloten na het vullen!
pi_27719749
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

En een vergiftiging Of wat was het voor een stof?
geen idee :p , een of andere extreme kleurstof ofzo
was lachen geweest als iemand er extreem druk van was geworden
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:24:34 #50
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27720044
drankautomaten op uitverkocht zetten. maar nerdonielso spant wel de kroon.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_27720049
met zijn allen staan te wachten op een (redelijk nieuwe) natuurkundelerares. komt ze er eindelijk aan, doet de deur open, gaat naar binnen, doen wij de deur achter haar dicht.

na 5 minuten kwam ze proberen de deur open te maken. viel tegen, met 5 man aan de andere kant om hem dicht te houden
na nog een minuutje ofzo komt ze via het kabinet naar buiten om te zeggen dat we allemaal een te laat briefje moeten gaan halen.
na een kwartiertje kwam ze ons weer uit de kantine halen
pi_27720112
en onze concierge kon er ook wat van.

de deur naar de brugklasvleugel op slot draaien na de pauze omdat hij nog corvee-ers nodig heeft bijvoorbeeld
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:26:55 #53
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_27720127
Muisballetjes uit de muizen slopen om extra balletjes te hebben bij tafelvoetbal . Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nu (2 jaar nadat ik van school kwam) nog steeds geen optische muizen aangeschaft zijn .

Desktop -> CTRL-A -> <ENTER> En iedereen zich maar afvragen waarom de pcs allemaal met een blue screen stonden

Monitoren van pcs die buiten gebruik waren (defect ofzo) werden omgedraaid. De grap was dus om zelf random monitoren om te draaien.

Kabels van muis en toetsenbord van 2 pcs verwisselen (toetsenbord en muis van pc1 op pc2 aansluiten en andersom), netwerkkabels loshalen, zodat t lijkt alsof ze in de pc zitten, maar net geen contact maken.

Format C: -> Install Linux

Heel oud, maar nog altijd leuk: krijtje tussen de tanden van het skelet bij bio douwen of een babypop in het bekken van hetzelfde skelet plaatsen.

KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:34:10 #54
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_27720406
Stoer topic dit
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:37:20 #55
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_27725279
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef tha-terrorist het volgende:

[..]

wtf bedoel je daarmee

ook leuk, achterop een pc zit vaak een schakelaar (bij de voeding) de 230/110 volt switch,als een pc uitstaat deze omzetten, de genen die de pc aanzet ziet een flits, en daarna zal deze pc nooit meer iets anders doen dan als doelpaal gebruikt worden

[quote]
Whaha, dit heb ik serieus zelf al een keer gedaan. Ik dacht laat ik die gast voor me eens jennen, dus ik die switch omzetten. Hij gillen dat ie geen beeld meer kreeg, en een paar seconden later: POEF! en veel witte rook. Hij kneep hem als hell en ik al helemaal natuurlijk. Uiteindelijk hebben ze me niet te pakken gekregen omdat ik de switch in de hektiek weer terug heb gezet, (en veel ontkennen natuurlijk) en na grondige analyse de netwerkbeheerder concludeerde hij dat er cola in de voeding was gegooid...

Over de andere pranks... De meesten zijn echt een grote overtreffende trap dan die van mij, dus wat dat betreft voel ik me een beetje braaf
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:06:26 #56
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_27726465
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik herinner me weer wat
2 jaar geleden, kregen we pasjes voor in de automaten ipv muntgeld. Dus al die automaten aangepast. Maar wij kwamen er dus achter, dat met wat vingervlugheid je gratis voer uit de automaten kon halen en blikjes. Echt voor duizenden euro's snoep en drinken gehaald. Koste de school weken om erachter te komen. Één keer is het een groepje zelfs gelukt de hele automaat leeg te halen en alles in kluisjes te stoppen. Dat waren nog es tijden...gratis eten
pi_27727656
Als je een 20 cent munt plat slaat telt ie als euro bij de automaat
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:48:36 #58
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_27773147
Subtiele kick
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_27774402
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:06 schreef Bob-B het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik herinner me weer wat
2 jaar geleden, kregen we pasjes voor in de automaten ipv muntgeld. Dus al die automaten aangepast. Maar wij kwamen er dus achter, dat met wat vingervlugheid je gratis voer uit de automaten kon halen en blikjes. Echt voor duizenden euro's snoep en drinken gehaald. Koste de school weken om erachter te komen. Één keer is het een groepje zelfs gelukt de hele automaat leeg te halen en alles in kluisjes te stoppen. Dat waren nog es tijden...gratis eten
Dat hadden wij ook! moest je heel snel dat pasje eruit halen, door op dat knopje te drukken dan schreef ie dr niks af! Of ging dat daar anders?
Maar ik heb daar niet echt gebruik van gemaakt eigenlijk.... brave ik
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_27775233
bij ons zat een spastisch kind op school, die liep met een soort rollator.. heel mank enzo
toen zat ik met een paar vriendjes [was in de 3e ofzo] op een bankje, aan de rand van een gang, en daarnaast was een klapdeur
toen zagen we ineens dat zij er aan kwam, en één zo'n jonk deed toen een voetrem op de deur..
kwam dat manke kind eraan en die ging een beetje spastisch tegen die deur aan staan kwijlen
want ze kreeg dat ding er natuurlijk niet af
kwam de congierge er ook nog aan "tuig van de richel!! schoam je toch!"
wappermooie grap was het wel vond ik toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')