heftig gelulquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gehoord dat Campzone best gevaarlijk is, dat als je ligt te pitten ofzo dat dan lui je shit gaan jatten, watskeburt?
Bullshit. Ik kan alles in the open laten liggen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb gehoord dat Campzone best gevaarlijk is, dat als je ligt te pitten ofzo dat dan lui je shit gaan jatten, watskeburt?
That is so not Campzone.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef MMaRsu het volgende:
Was draadje losgeraakt. Kan gebeurenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:27 schreef nlboy het volgende:
Ben toch blij dat ik dit jaar niet ben gegaan voor het eerst.
1. Stroom valt regelmatig uit (als ik zo lees)
2. Het weer valt dit jaar een beetje tegen.
Hopelijk word het volgend jaar beter.
OMFG....hele dag naar Walibi World geweest met ALLES open en nog van alles buiten en het lag er nog steeds.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:04 schreef sweex het volgende:
[..]
Was draadje losgeraakt. Kan gebeuren
[..]
OMFG....hele dag naar Walibi World geweest met ALLES open en nog van alles buiten en het lag er nog steeds.
Ik heb trouwens weinig negerts gezien op CZ![]()
![]()
AMD Athlon64 3000+ 2 GHz @ 2.4 GHz boxedquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ok.dan is het goed.
Wat voor pc heb je dan? een Pentium 2?
Lol ook geen 'Friese'?
Je betaalt ¤17,50 ipv ¤24,-quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:40 schreef nlboy het volgende:
Oke dan!Ik ga volgend jaar zeker er naar toe als ik dit allemaal zo hoor.
Trouwens is het nou gratis om naar Walibi te gaan of moet je daar toch nog entree voor betalen?
Ja, Dronten heb je Lidl/Aldi/AH en je hebt ook nog Biddinghuizen met de buurtsuperquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef nlboy het volgende:
Beter.Zit er ook een supermarkt in de buurt om wat in te slaan, stel als t op is?
meer dan genoegquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:09 schreef Hanneke1983 het volgende:
het was gezellig hoor
maar wiet enzo...ja zo te ruiken is dat er ook
Anyone?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:00 schreef cyberrobin het volgende:
Volgend jaar ga ik ookEen weekendje maargoed, ik ben dan iig van de partij!
Doen jullie elk jaar net als tweakers bijv. gaan jullie met n groepje fokkers in een tent zitten bijv.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |