Roy heeft ook z'n eerste vriendinquote:Op zondag 3 juli 2005 21:19 schreef sweex het volgende:
Ik kom ook dit jaar
En neuken kan wel op CZ hoor...gewoon je vriendin meenemen (als je die hebt dan)
Heey jaloerse Jeffreyquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 4 juli 2005 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Herman komt niet dit jaar
tent? wie heeft het over een tent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:08 schreef Repeat het volgende:
he ja, lekker zweten in een tent met allemaal nerds om je heen
Nee, nu mag jij het schoonmakenquote:
Heey helpdesksnol, beetje in het NHQ zitten met dikke airco he!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tent? wie heeft het over een tent?
He Qwobbelquote:Op maandag 11 juli 2005 15:19 schreef sweex het volgende:
[..]
Nee, nu mag jij het schoonmaken![]()
[..]
Heey helpdesksnol, beetje in het NHQ zitten met dikke airco he!
* sweex vraagt zich nog steeds af of ie miss_bleu mag aanraken![]()
lekker belangrijk als die mensen dat nou leuk vinden is het toch prima, jij hebt er geen last vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:48 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gast. Het is zomer. Ja, dan ben je gewoon een nerd als je niks leukers kan bedenken dan games lopen spelen. Of je bent homo, dat kan ook nog. In ieder geval ben je sociaal dan echt een kneus. Een grote kneus.
Maarja ik ben student, ik heb wél vrienden, en gelukkig houd ik wél van tieten, bikini's, bier, bbq'en en soms rose. Mai, wat had ik mezelf uberzielig gevonden als ik op campzone was geweest. Zo van niet succesvol irl, dan maar bij al mn soortgenoten zitten. Puistigheid daar alom, for sure.
surprise-o-lympics zijn de bomquote:Op zondag 17 juli 2005 00:40 schreef Gwunnik het volgende:
* Gwunnik meld zich
6e jaar outdoor lannen
wel jammer dat we het dit jaar zonder Herman moeten stellen...
Oh, en let allemaal op voor de gaafste compo die er komt: de Surprise-o-Lympics,
houdt de intranet forums in de gaten!
Je helpt niet met opbouwen? En eh, giga-kampvuur ... is iets anders dan het "normale" kampvuur wat bijna iedere avond gehouden wordt? Zo ja, Wanneer is dat?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:17 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ga er vrijdag weer heen
moet helaas volgende week vrijdag weer terug. Uit eten is een week uitgesteld. Nu ga ik het giga kampvuur missen
met bankstellen enzoquote:Op zondag 17 juli 2005 12:20 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Je helpt niet met opbouwen? En eh, giga-kampvuur ... is iets anders dan het "normale" kampvuur wat bijna iedere avond gehouden wordt? Zo ja, Wanneer is dat?
* edit: Giga-kampvuur = laatste avond?
Sweex ga je ook meedoen met de sportdagquote:Op zondag 17 juli 2005 13:58 schreef sweex het volgende:
bankstellen in de fik?
Jah globoxquote:Op zondag 17 juli 2005 15:48 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Sweex ga je ook meedoen met de sportdag?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:54 schreef sweex het volgende:
[..]
Jah globoxjij ook dan?
Gij is niet op IRC en niet op MSN![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |