abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2000 @ 22:11:00 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149622

leuke serie leuke rol

ik heb het dus over westenwind waarin Daan Schuurmans Anton Noordermeer speelt !

vind iemand het een leuke of juist geen leuke serie vertel het !

maandag 8 mei 2000 @ 01:33:00 #2
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_149623
Fantastische rol.. de ster van een prima serie.. die 3 ton per aflevering kost..zo'n rol krijgt ie nooit meer, heerlijk... die Scarface citataen zijn verrukkelijk.

Hij is overigens wel de reden waarom ik kijk... ik heb feitelijk een hekel aan die moralistische de Graaf clan...
(die romance met Sam is wel mooi).

maandag 8 mei 2000 @ 11:53:00 #3
3728 Beetlejuice
insufficient temptation.......
pi_149624
ik vind het echt een intrigerend karakter en natuurlijk is ie ook nie bepaald lelijk, maar dat had Jennifer Hoffman (sam) ook door want in het echt hebben ze inmiddels ook een relatie.Passen ze bij elkaar? Ik weet het niet maar de passie knalt van het scherm
Share what you know, learn what you don't

maandag 8 mei 2000 @ 13:21:00 #4
2932 droppie
is er gek op
pi_149625
Ik vind het een geweldige serie en ik mis er geen moment van. Ik mag ook graag naar Anton kijken, niet zo zeer om zijn "looks", maar meer omdat ie zo'n heerlijk slecht karakter speelt. Het is inderdaad waar dat ie in het "echt" iets met Jennifer Hofman heeft(Sam), hij is vorige week in Groningen gesignaleerd, zoenend in de kroeg (is mijn stadje, vandaar dat ik op de hoogte ben van deze info). "Anton" heeft hier ook op school gezeten en heeft 2 jaar geleden ook iets met een vriendin van mij gehad. Hij is dus in "the real life" ook een boefje, want hij had een jaar of 5 iets met zijn vriendin (nu ex). Ach ja....!!
  dinsdag 9 mei 2000 @ 20:14:00 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149626

Ik ben een oud buurjongentje van Jennifer
Ze woont (of tenminste woonde) in Reeuwijk net als ik

Een neef van me is een vriend van haar

(klinkt als een lulverhaal maar is echt waar)

p.s ze gaat vaak stappen in Gouda

pi_149627
Westenwind is GEWELDIG! Ik heb nog nooit een aflevering gemist.... Anton is natuurlijk hartstikke stoer en ik vind hem en Sam ook erg leuk!
freedom's just another word for nothing left to lose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')