abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:22:54 #26
92655 Ferdi81
omdat............
pi_27704594
ik ga een WE LOVE SVEN fanclub oprichten
  dinsdag 7 juni 2005 @ 12:25:29 #27
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_27704662
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...

Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:10:43 #28
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_27705898
Ik erger me echt kapot aan die kut kenny! Een kusje vergelijken met zijn actie op de eerste avond! Hoe durft hij!!
pi_27705937
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef ruby het volgende:
En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.

En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:27:14 #30
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_27706505
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
pi_27706670
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...

Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!' (jaja..)
pi_27706696
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27707823
absoluut de beste aflevering tot nu toe
pi_27708211
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!' (jaja..)
Wie zegt dat naast het zoenen niets méér is gebeurd. Zoenen kan natuurlijk ook een synoniem zijn voor n**ken natuurlijk
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:17:46 #35
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27708233
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.

Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27708312
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.

Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:22:57 #37
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27708385
Dat je op de dreamdate de fout in gaat is op zich wel erg, maar kom op, je bent daar dan al twee weken lang psychologisch gek gemaakt. Vroeger was het voornamelijk suggestie, maar dit keer weet Kelly gewoon dat Kenny heeft liggen krikken met Rowena op de eerste avond.

Ik denk dat ik voor meerderen spreek als ik zeg dat Kelly het recht had om zich te laten nemen door Koen toen ze erachter kwam wat Kenny haar geflikt had. Dat ze juist heeft gewacht tot de allerlaatste date is iets dat Kenny mag zien als een uitermate nobel gebaar, een toonbeeld van zelfverzekerdheid en goede manier.

Kenny was zwak en legde hem in de beerput tussen Rowena's benen luttele uren na afscheid van Kelly te hebben genomen. Kelly is de volmaakte maagd in vergelijking met Kenny, en niemand neemt het haar kwalijk dat ze zich heeft laten trootsten door Koen op het allerlaatste moment, want iedereen weet dat nog voordat er sprake was van iets van chemie tussen Kelly en Koen, Kenny al met een sigaretje lag uit te puffen terwijl hij naar rotte vis stonk.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:24:43 #38
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27708449
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
Als er iemand ooit een steen tegen zijn misvormde hoofd weet te gooien, dan beloon ik die persoon met geld. Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:26:17 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27708503
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
Mag ik het ook gerechtigheid noemen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:55:52 #40
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27709448
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag ik het ook gerechtigheid noemen?
na gisteren niet meer, nu is het gewoon met voorwerpen gooien totdat het lichaam niet meer te identificeren is en er geen stront meer uit z'n bek komt gedropen. Vroeger was dat het moment waarop je kon zeggen "Waarlijk m'n beste, er bestaat zoiets als Gerechtigheid met een hoofdletter G." maar vandaag de dag is het toch echt volksvermaak om een rijkelijke variatie aan voorwerpen naar de misvormde muil van de eeuwige darmpolijster te gooien.

Het is niet langer meer gerechtigheid, vandaag de dag is het het middelpunt van een heel nieuwe vorm van tourisme. Entertainment!

18:00 -introductie en diepgaande analyse door Gerard Joling
18:02 -het uitdelen van gooibaar materiaal aan het publiek
18:15 -opkomst cheerleaders
18:30 -begin met gooien en houd pas op als het niet meer beweegt of geluid produceert!

Kinderen altijd prijs!

Wie niet gooit hoort er niet bij!

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:57:14 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27709502
Je hebt me overtuigd... .
Geef het volk brood en spelen!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:59:57 #42
114759 F430
Recovering The Satellites
pi_27709595
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
Ja kijk , dat dan weer wel !
www.jaggle.nl
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:01:15 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27709641
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
Troost je, je bent tegelijkertijd ook nog een van de weinge die Paul Frank nog cool vinden .
pi_27709703
Ach, hij vindt de Ford Mustang ook een exclusieve auto.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:20:45 #45
521 ruby
Hell yeah!
pi_27710245
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
Waarschijnlijk wel. Kugari-Ken is gewoon realistisch.

Of wou je zeggen dat bijv. Sven en Terrence wel deugen? Nee toch? Hmmm?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:41:33 #46
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27711027
Ik vind het Sven echt eng!
Toen Sally hem niet wilde omhelsen, brr.

En Terence, Terence, jongen.
Ik had een grote stok gepakt en hem uit dat bed geramd als hij mij op de bank had willen laten liggen.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:44:54 #47
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_27711144
Het gaat te ver iemand dood te wensen, zeker op middeleuwse wijzen. Dat ie niet goed snik is, niet met beide benen op de grond staat en gewoon de enormste loser ooit is, is nu wel duidelijk.
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:49:01 #48
521 ruby
Hell yeah!
pi_27711310
Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:57:29 #49
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_27711572
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef ruby het volgende:
Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
Heb ik gedaan hoor, maar ik vind het nu te ver gaan. Maar ik lees er wel tussendoor.
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_27713181
Jakkes bah bah.
De Sven.. echt een schande vo België. Ik heb een paar x naar de wc moeten lopen van opkomende kotsneigingen. Wa een slijmbal, ik heb mijn tv scherm een paar keer moeten afnemen. Ieieie.. oké die Gaby is een container maar ik vond het toch een erge straf dat ze met die kwal een dag en nacht op de boot moest zitten. Dat wens je niemand toe. Gelukkig "heeft ze wel haar bovenstukje aangehouden dit maal" dat zal hem leren! Na 10 minuten al me 2 anderen staan muilen.

Terence.. daar zijn geen woorden voor "uit respect voor mijn relatie" En die Lieke.. die zegt nooit geen @"# .. Die gaat braafjes op de bank liggen, wordt eruit genomen om genomen te worden en kruipt dan weer lekker op de te kleine bank.. Oh my goooood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')