De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Pff, Kelly gaf die gozer maar een heel kort kusje op zn mond, het was echt duidelijk in slow-motion afgespeeld.. Kenny probeert gewoon de schuld op Kelly af te schuiven, de lul
Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef ruby het volgende:
En het leuke is dat ie dan reageert tegen Sally alsof hij de stap genomen heeft om het uit te maken. Wat een tering dombo! Schande voor België deze reetkever.
En ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat Gaby die psychotische kwijl alsnog dumpt. Ze moet toch wel inzien dat hij een aantal schroeven los heeft zitten?
Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Na het programma dumpt ze die psychopaat meteen. Ze speelt haar rol met verve, maar tussen de regels door valt op te maken dat ze eigenlijk ook al schoon genoeg heeft van Sven en niet begrijpt hoe Sally het zolang met die kwal heeft kunnen uithouden.
Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De camera die in haar kamer op de dreamdate opeens uitviel en haar reactie achteraf spraken nochtans ook boekdelen hoor ...
Ze hadden DAT beter eens aan Kenny laten zien dan die kus ...
Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het zelfde een beetje met lieke & terence, ze vind hem geloof ik toch ook niet zo byzonder
Wie zegt dat naast het zoenen niets méér is gebeurd. Zoenen kan natuurlijk ook een synoniem zijn voor n**ken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Idd.. maar vind het belachelijk dat hij zo kwaad werd vanwege die nepzoen die ie te zien kreeg. Ik verwachtte trouwens dat Kelly een flinke n**ksessie ging opbiechten na al dat gestotter en gebloos, nee hoor 'we hebben gezoend..!'(jaja..)
Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt, Lieke moet absoluut niets meer van Terence hebben. Niet zo raar, want die knul is echt een ramp. Echt zo'n typische inteeltboer uit het noorden.
Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs zijn eigen moeder niets meer van Terence moet hebben.
Leuk zo dit programma, je weet gewoon zeker dat je nog een heel jaar lang onbemind blijft, want er is niemand die nog in zijn gore leugens trapt, ik geloof niet dat iemand Terence ooit nog kan vetrouwen of wil vertrouwen na het zien van dit programma.
Als er iemand ooit een steen tegen zijn misvormde hoofd weet te gooien, dan beloon ik die persoon met geld. Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, je zou je zoon op TV maar eens op deze manier de lompe inteeltboer uit zien hangen. Heel Groningen weet nu dat zijn mama stiekem met opa heeft lopen rotzooien. Net zo stiekem als Terence de kamer van Lieke uitsloop, door de bosje, denkend dat hij zo buiten het zicht van de camera zou blijven.
Mag ik het ook gerechtigheid noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Noem het oud-hollands familie-plezier, of liefdadigheid.
na gisteren niet meer, nu is het gewoon met voorwerpen gooien totdat het lichaam niet meer te identificeren is en er geen stront meer uit z'n bek komt gedropen. Vroeger was dat het moment waarop je kon zeggen "Waarlijk m'n beste, er bestaat zoiets als Gerechtigheid met een hoofdletter G." maar vandaag de dag is het toch echt volksvermaak om een rijkelijke variatie aan voorwerpen naar de misvormde muil van de eeuwige darmpolijster te gooien.quote:
Troost je, je bent tegelijkertijd ook nog een van de weinge die Paul Frank nog cool vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
Waarschijnlijk wel. Kugari-Ken is gewoon realistisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:59 schreef F430 het volgende:
ik ben echt de enige die kugari-ken oerdomme dingen vind zeggen?
Heb ik gedaan hoor, maar ik vind het nu te ver gaan. Maar ik lees er wel tussendoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef ruby het volgende:
Gewoon met een korreltje zout nemen, dan valt het wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |