Yvonne of Danny hebben het toch wel over voor Fok!?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]ga jij het sponsoren? Prijsvragen zijn idd leuk, maar er moet wel een sponsor te vinden zijn..
wow jij moet de nieuwe mod wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Yvonne of Danny hebben het toch wel over voor Fok!?
Goed, waar het op neer komt is dat het geen probleem is, mits er geen kosten voor Fok! aan verbonden zijn. Daar ben ik zelf nogal sceptisch over, dus ik raad je aan voor dergelijke vragen even naar "pr [at] fok.nl" te mailen.quote:
Ok. Ik overleg morgen met mijn chef erover. Alleen mijn vraag is, hoe willen we dit dan gaan organiseren? Een soort van prijsvraag op frontpage? Hier in GVH? Zelf ben ik eigenlijk voor een banner op het forum hierboven (van de Harense Smid) en een van de prijsvraag of zo...quote:Op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goed, waar het op neer komt is dat het geen probleem is, mits er geen kosten voor Fok! aan verbonden zijn. Daar ben ik zelf nogal sceptisch over, dus ik raad je aan voor dergelijke vragen even naar "pr [at] fok.nl" te mailen.
Daar moet je als 'organisator' zelf over beslissen volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok. Ik overleg morgen met mijn chef erover. Alleen mijn vraag is, hoe willen we dit dan gaan organiseren? Een soort van prijsvraag op frontpage? Hier in GVH? Zelf ben ik eigenlijk voor een banner op het forum hierboven (van de Harense Smid) en een van de prijsvraag of zo...
Ik zou het niet weten. Ik bedoel, dat hangt ook van mijn chef af. Ik moet nog met hem overleggen. het kan ook zijn dat ie het niks vindt. Dan houdt het op natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:57 schreef Skv het volgende:
Wat voor prijs zat je aan te denken?
Alsnog mail verstuurd naar PRquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem niet kunnen overtuigen. Wat hadden jullie in gedachten aan reclame? Banner of zo iets? Misschien dat ik het nog een keer kan doorgeven.
Ik zei toch, misschien een stom ideequote:Op zondag 4 december 2005 10:50 schreef Steve-O het volgende:
Goed plan , Ik vraag me alleen af hoe je mensen zo gek krijgt om geld te geven .
En jij hoeft zowiezo niet te reageren..quote:Op zondag 4 december 2005 16:20 schreef tonks het volgende:
Ja je kunt natuurlijk ook ontopic reageren he
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 4 december 2005 16:32 schreef tonks het volgende:
Let ff anders ff op de PI.
En het is sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |