Waarom zou ik zelf zoeken als andere dat voor mij kunnen doen.....wat een domme "mensen"
[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 16-10-2001 23:02]
is er nog iemand ???
ALS HET GOED IS IS SJAK ER NOG ! ZONIET HELP JEZELF !
haaaaaaaaaalllloooooooooooo
nou dan ga ik ook maar
ff de lichtjes overal uit doen, morgen maken we het wel schoon..
en langzaam trekt appelsientje de deur achter zich dicht, en loopt naar zijn villa ik aan bouw...
hmmmm rustig hier ....
Is Faat er al of mogen we voor ons zelf zorgen??
quote:* Kasper hoort de laatste woorden van Jojo als hij het restaurantje binnenkomt
Op woensdag 17 oktober 2001 10:48 schreef Jojogirl het volgende:
Vreemd, ik heb het al aan meer mensen gevraagd, maar hij lijkt echt spoorloos verdwenen te zijn. Ik vrees dat ik toch de Teleac maar moet bellen voor m'n cursus Spaans.
goedemorgen senorita ![]()
Ik denk dat Kwaruteru met de noorderzon vertrokken is.
Hij had zeker nog een hoop rekeningen bij je openstaan?
quote:Nee hoor, die rekeningen waren al betaald, maar ik wilde die cursus zo graag doen.
Op woensdag 17 oktober 2001 10:53 schreef kasper het volgende:[..]
* Kasper hoort de laatste woorden van Jojo als hij het restaurantje binnenkomt
goedemorgen senorita
Ik denk dat Kwaruteru met de noorderzon vertrokken is.
Hij had zeker nog een hoop rekeningen bij je openstaan?
Mevr. Equilan heeft u misschien kruidenthee wat wat stressverlichtend is ???
ik moet me straks weer gaan buigen over blauwdrukken van technische ontwikkelingen en ik heb een beetje een zwaar hoofd .
Ik lust wel een kopje thee ..
en ik neem ook wat mee natuurlijk voor op de basis voor vanavond en en vanmiddag.
Hier Simon je thee
Als je het wat zoeter wilt doe je er het beste honing in en geen suiker. Suiker verzwakt de werking van het kruid namelijk. Maar zoeten is eigenlijk niet nodog hoor, het is al heel zoete thee van zichzelf
Goede morgen iedereen
is er toevallig koffie ???
Het valt wel tegen hoor..
Wat een klus die opknap beurt van het boothuis.
Heb jij een glaasje Ranja voor mij??
Na gisteren mezelf nog één keer goed te hebben volgegeten met als toetje het avondje op het strand, heb ik besloten het eiland de rug toe te keren.
Niet om de bewoners, maar zoals Kasper het al zo mooi zei, de overgang van nix doen naar drukte wordt te groot.
Het was mij een genoegen, ik kom vast nog wel eens kijken!
quote:YES!!! YES!!!!
Op woensdag 17 oktober 2001 11:36 schreef superbam het volgende:
aangezien dit topic zo'n beetje het meest bezochte topic is zal ik het hier maar even neergooien....Na gisteren mezelf nog één keer goed te hebben volgegeten met als toetje het avondje op het strand, heb ik besloten het eiland de rug toe te keren.
Niet om de bewoners, maar zoals Kasper het al zo mooi zei, de overgang van nix doen naar drukte wordt te groot.Het was mij een genoegen, ik kom vast nog wel eens kijken!
(Hé supertje, je gaat toch niet weg om mij hè?)
Goedemorgen trouwens allemaal
superbam gaat ook al weg ???
En ik heb hem al weken niet geslagen of gemeen tegen hem gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |