Overal, behalve in Italië.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Yoppie het volgende:
goeiedag.
Ik heb een persoonlijkheidsstoornis, mag ik nog wel autorijden eigenlijk???![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:28 schreef Yoppie het volgende:
goeiedag.
Ik heb een persoonlijkheidsstoornis, mag ik nog wel autorijden eigenlijk???![]()
omg helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eej Blub, ik heb je zaterdagavond gemist op het museumplein in Ede... Epica trad er op
uhm ja dat vraag ik me soms ook wel eens af..quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *growl*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omg helemaal vergetenwaren ze goed?
grmbll zat ik bij wat vrienden predator voor de 300e keer te kijken.. had ik daar kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *growl*
Ge-wel-dig! Gezellig sfeertje ook! En het was lekker weer
Slechte planning hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
grmbll zat ik bij wat vrienden predator voor de 300e keer te kijken.. had ik daar kunnen zijn![]()
Hiepquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:28 schreef Waxxer het volgende:
Wat is het vandaag trouwens ook weer voor dag...?
Wel je eigen foam meenemen he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hiephiep
hoera voor Waxxer!
Vanavond feest @ su casa?
Sue Casa komt ook?! Gezellig, benieuwd of ze dr zus Mie Casa dan ook meeneemt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"As they say at my friend Sue Casa's house: mi casa es su casa."
Waar ken jij Mie Casa van?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sue Casa komt ook?! Gezellig, benieuwd of ze dr zus Mie Casa dan ook meeneemt.
Via Sue Casa natuurlijk!quote:
Had ik ook kunnen weten.quote:
Nou moet die smiley nog roze....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:21 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb een prachtige smilie gevonden! [afbeelding]
![]()
Ehm, foto?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik word gek van die opmerkingen van "wat zie je er zo onschuldig uit, met je haar anders" ...ik ga NU naar de kapper
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |