Hij zit nog niet met haar op de schopstoel, zeg maar, maar als het goed gaat met Spike en ik mijn ouders zo gek krijg... wie weet!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef moussy het volgende:
een franse bul!!!!![]()
![]()
hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben of zo
Het klinktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb gister het grote witte geheim verkloothet grote witte geheim heeft heerlijk op schoot geslapen bij moi
Ja hè, vind ik ook. Hijzelf ook wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef moussy het volgende:
stuur het er dan maar op aan auticia, een hond die uit wanhoop in huis poept is zielig...
Het grote witte geheim is....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het klinkt. Maar erg mysterieus ook, maar
lijkt me goed
.
Ohhh!!! Is die van jou!?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Het grote witte geheim is....
[afbeelding]
Nala
Stout, lief, een snurkertje, gek op kinderen spelen rotzooien, terroriseren en dan bij mij op schoot in slaap vallen en scheten laten
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef moussy het volgende:
Neevan vrienden van ons, maar ik mag surrogaatmoederen
Jeetje. Ik had hier de ventilator nog aangezet vanmorgen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef kissa het volgende:
Ik vermeng brokken en pens bij iedere maaltijdDe honden hebben daar echt geen last van....
SpikeEn wat een mooi weer is het daar.
Hier is het bewolkt en guur. Ik draag een dikke trui tegen de kou![]()
Nog bedankt kon er heel niet meer opkomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
kat in een handdoek wikkelen met alleen de kop eruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |