abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:55:01 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27740354
Dat zei ik laatst ook tegen Taak Vreten en glas

[ Bericht 4% gewijzigd door Spindizzy op 08-06-2005 14:04:51 ]
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27740557
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik noem Ozzie altijd Boutje of Bolle. Of lekkere jongen of MIETJUH (als ie weer eens wanhopig zit te piepen omdat ma 5 seconden uit het zicht is). Of Aawwwatbenjetocheenlieffieiieieieiee *knuf*knuf*knuf* . Dat dat beest nog haren op zijn lijf heeft
Bommel wordt Bommeltje, Bomsie, Bommeles, Bommeledozie
En Zeikerd, als hij raar loopt te doen buiten.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27740779

woensdag 8 juni 2005 @ 14:08:38 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27740800
Charmant Ayla
pi_27740932
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Pas als je een hond hebt zie je hoeveel rotzooi er op straat ligt eigenlijk
En in je tuin, de slaapkamer, badkamer, de keuken

Ik ben nu zo obsessed dat ik net een fractie eerder dan Ozzie zie wat er ligt.
Mijn moeder is nog niet zo ver die moest eergister achter Ozzie aan omdat hij een rare bobbel in zijn bek had wat bij nader inzien een schuursponsje was, onder zijn lip in geklemd, schuimend en wel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_27741002
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

En in je tuin, de slaapkamer, badkamer, de keuken

Ik ben nu zo obsessed dat ik net een fractie eerder dan Ozzie zie wat er ligt.
Mijn moeder is nog niet zo ver die moest eergister achter Ozzie aan omdat hij een rare bobbel in zijn bek had wat bij nader inzien een schuursponsje was, onder zijn lip in geklemd, schuimend en wel
Jeetje

nee, daar ben ik erg alert op, misschien nog meer vanwege de katten dan vanwege Ayla. Ik kan ook niks laten staan aan eten in de keuken, want Solo vreet alles. Maar nu steelt ie het dus uit de keukens van de buren
pi_27741015
En dan ergens gaan zitten kauwen met zo'n blik van : MINE MINE MINE MINE, ja je gaat het vast zo afpakken maar toch: MINE MINE MINE!

Voor de niet-kenners: mine ala de zeemeeuwen in Finding Nemo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:31 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27741074
Hihi, altijd als Smek en Cas dingen van elkaar af lopen te pakken gaan Taak en ik de meeuwen nadoen:

Mine!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:34:54 #109
48233 Auticia
warriorette
pi_27741676
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef Syrena het volgende:
En dan ergens gaan zitten kauwen met zo'n blik van : MINE MINE MINE MINE, ja je gaat het vast zo afpakken maar toch: MINE MINE MINE!

Voor de niet-kenners: mine ala de zeemeeuwen in Finding Nemo
Ohh, strontvervelend is dat hè! .
En dan snel wegduiken er er vandoorgaan als je het uit zijn bek wil halen .
I bet you are flying inside.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:36:51 #110
48233 Auticia
warriorette
pi_27741746
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:43 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Qua uiterlijk wel een border collie, alhoewel te veel wit, maar dat koppie, echt wel

Geen idee verder hoor qua kruising, je weet toch maar nooit met kruisingen. Zijn vader/moeder kan ook wel een kruising zijn geweest.

Zoals je weet was Ayla's vader wel een ras bordercollie (met stamboom ook nog). Was best een drama dat ie bovenop Ayla's moeder sprong en dat ze die niet meer konden scheiden. Ayla heeft enorm bordercollie-gedrag. Drijven, sluipen en the eye geven. Ik vind dat soms heel vervelend want ze ziet er niet uit als een bordercollie en mensen denken soms dat ze aggressief is. Dat is ze helemaal niet, dus dat vind ik soms heel lastig.
Dat heb ik ook weleens gelezen ja, sommige honden begrijpen dat 'the eye geven' ook niet altijd.
Ik geloof niet dat mensen hier denken dat Spike agressief is, hij loopt kwispelend naar iedereen toe en als ze dan tegen hem gaan praten springt hij zonder pardon tegen ze op. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:37:23 #111
48233 Auticia
warriorette
pi_27741766
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Tinkerbell het volgende:

[afbeelding]
Sexy !
pi_27742265
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Tinkerbell het volgende:

[afbeelding]
Ayla
And you know I might
pi_27743395
Oh gelukkig, meisjeshonden zijn ook wel eens onbeschaafd

Ik ben echt aan het trutten op mijn werk vandaag, mailen, fokken, beetje struinen op het net....
Ik wil deze 2 trouwens:

Waarom verkopen ze dat spul nooit in Nederland?
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 16:06:10 #114
43556 miss_dynastie
pi_27745074
Yian wordt ook vaak met duizend namen aangesproken
Maar hij komt altijd, reageert vast op de toon of zo
pi_27746601
Ayla wijdbeens

En hier noemen wij Xena eigenlijk nooit bij haar volle naam.
Het is meestal xien, ksientje, slettebak (bij het wijdbeens liggen) gekkie, poepie, muts of doos etc etc
pi_27747234
Al roep ik de katten (Tardis, Lotje, Solo, Piper) of roep ik tegen een willekeurig beest poeppie, popje, schatje, doosje, mutsje... Ayla komt altijd aanrennen. Stel je voor dat ze iets zou missen
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:58:24 #117
48233 Auticia
warriorette
pi_27757174
Ik baal zo dat de foto's niet scherp zijn geworden. .

Spike is goed probleemoplossend bezig.
Ik zei hier dat hij uit zijn bek stonk.

woensdag 8 juni 2005 @ 22:00:14 #118
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27757255
!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:04:37 #119
48233 Auticia
warriorette
pi_27757426
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:00 schreef Spindizzy het volgende:
!
Hehehe, wat een grapjurk hè. Ik ga even met de camera klooien en ga het opnieuw proberen .
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 22:36:18 #120
5428 crew  miss_sly
pi_27758782
Ik zeg regelmatig Misuman tegen Misu. In gedachten zing ik dan: zeg ken jij de Misuman, de Misuman, de Misuman
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:38:35 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27758889
Toch wel de gabberversie he

zeg ken jij de Misuman, de Misuman, de Misuman
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 22:39:11 #122
5428 crew  miss_sly
pi_27758910
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:38 schreef Spindizzy het volgende:
Toch wel de gabberversie he

[afbeelding][afbeelding][afbeelding] zeg ken jij de Misuman, de Misuman, de Misuman [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Spin
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:46:39 #123
48233 Auticia
warriorette
pi_27759175
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
Ik zeg regelmatig Misuman tegen Misu. In gedachten zing ik dan: zeg ken jij de Misuman, de Misuman, de Misuman
! !

Die woont in Scheveningen!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:48:53 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27759261
Het, jouw gabbertjes staan veel strakker dan de mijne
pi_27759503
Wat is 'the eye geven'?

Ayla met je mooie buikje

Gaat goed hè? Met Spike.

Ik noem Daantje soms Danimannie en Saartje Saralientje
pi_27760106
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:55 schreef kissa het volgende:
Wat is 'the eye geven'?
Dat is dat 'fixeren met de ogen' wat bordercollies doen als ze de (bv.) schapen drijven. Daarmee dwingen ze het schaap aan de kant te gaan of de kant waarop de hond wil dat het gaat. Bijna hypnotiserend voor die schapen. Een bordercollie kan veel of weinig eye hebben en dat is genetisch bepaald. Ayla heeft blijkbaar deze eigenschap geerfd en echt leuk vind ik het toch niet. Ze doet het met andere honden, met joggers, met fietsers

pi_27760460
Spins gabbertje
Auts gabbertje

Xena had gister buikpijn denken we
Van de BBQ was er zalm over, niets mis mee, niet gekruid/gezout niks, dus dat heb ik gekookt en het haar 2 dagen voor gezet.
Ze at er heel veel van, en ging na de wasbeurt op een bepaalde manier liggen, niet slapen maar een of andere gezichtuitdrukking
Het voelde niet goed om haar zo te zien, dus de rest hebben we weggegooid, en merken nu dat ze weer lekker gaat rennen en gekke buien heeft.... ik voel me schuldig
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:20:43 #128
48233 Auticia
warriorette
pi_27760466
Ik las overigens op een Martin Gaus forum dat je 's avonds een eierkoek aan je hond moet geven en dat hij dan niet meer alles van de straat opeet!?

.

Ik kom zo even spammen, even foto's uploaden .
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:21:31 #129
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27760499
Wow Tink, dat ziet er wel indrukwekkend uit. Als een hond op straat zo naar me keek zou ik toch wel wat nerveus worden
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:23:31 #130
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27760580
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ze at er heel veel van, en ging na de wasbeurt op een bepaalde manier liggen, niet slapen maar een of andere gezichtuitdrukking
Klinkt wel of ze iets te gulzig is geweest... Joh, niet schuldig over voelen. Ze is nou toch weer in orde en nu weet je het voor de volgende keer.
pi_27760605
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:21 schreef Spindizzy het volgende:
Wow Tink, dat ziet er wel indrukwekkend uit. Als een hond op straat zo naar me keek zou ik toch wel wat nerveus worden
Ja dat is het probleem

Mensen worden er doodnerveus van

Miss_Sly heeft Ayla het zien doen toen we andere honden tegen kwamen op meet (toen we nog met ons vieren over bleven)
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:24:48 #132
48233 Auticia
warriorette
pi_27760626
Spike kan net zo ongemanierd liggen als Ayla .

.

Ohja, hij was zo druk dat hij in mijn haar begon te bijten, vandaar dat ik er zo suffig uitzie .
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:25:59 #133
48233 Auticia
warriorette
pi_27760663
quote:
Spins gabbertje [afbeelding]
Auts gabbertje [afbeelding]

Xena had gister buikpijn denken we
Van de BBQ was er zalm over, niets mis mee, niet gekruid/gezout niks, dus dat heb ik gekookt en het haar 2 dagen voor gezet.
Het voelde niet goed om haar zo te zien, dus de rest hebben we weggegooid, en merken nu dat ze weer lekker gaat rennen en gekke buien heeft.... ik voel me schuldig
Gekkie, je hoeft je toch niet schuldig te voelen? Misschien had ze wel een buik vol haren. .
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:28:15 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27760744
Auticia, die onderste foto is te schattig gewoon
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:30:19 #135
48233 Auticia
warriorette
pi_27760801
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:28 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, die onderste foto is te schattig gewoon
Het poseren verliep niet zo harmonieus hoor .
Meneer wilde geaaid worden dus begon in mijn arm, handen, kleding, en zelfs mijn oor te bijten! .

Maar ergens was het stiekem toch wel een gelukkig moment hoor .
pi_27760940
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:24 schreef Auticia het volgende:

Ohja, hij was zo druk dat hij in mijn haar begon te bijten, vandaar dat ik er zo suffig uitzie .
Gelukkig is het hier geen US.
Ik vind dit trouwens geweldige foto's
pi_27760957
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:11 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Dat is dat 'fixeren met de ogen' wat bordercollies doen als ze de (bv.) schapen drijven. Daarmee dwingen ze het schaap aan de kant te gaan of de kant waarop de hond wil dat het gaat. Bijna hypnotiserend voor die schapen. Een bordercollie kan veel of weinig eye hebben en dat is genetisch bepaald. Ayla heeft blijkbaar deze eigenschap geerfd en echt leuk vind ik het toch niet. Ze doet het met andere honden, met joggers, met fietsers

[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je!

En ze doet het niet bij jou? Eigenaardig dat mensen én dieren dit als 'intimiderend'? ervaren. Een soort oerteken bijna...Ik ben best onder de indruk.

Ik bedoel dat ik onder de indruk ben van het feit dat een hond door het geven van 'the eye' zijn wil kan opleggen aan anderen...

[ Bericht 6% gewijzigd door kissa op 08-06-2005 23:39:09 (toevoeging) ]
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:36:02 #138
48233 Auticia
warriorette
pi_27760988
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gelukkig is het hier geen US.
Ik vind dit trouwens geweldige foto's
Ik heb ze lekker toch nog in het pimp hier met je huisdierentopic gezet .
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:37:46 #139
48233 Auticia
warriorette
pi_27761045
Tink, even vraagje hoor, komt zomaar in me op.
Maar als Ayla zo 'oogt', bestaat er dan geen gevaar dat ze aangekeken wordt door joggers/fietsers oid waardoor ze zich bedreigd voelt misschien?! En vandaaruit eropaf gaat?
pi_27761049
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef kissa het volgende:
En ze doet het niet bij jou? Eigenaardig dat mensen én dieren dit als 'intimiderend'? ervaren. Een soort oerteken bijna...Ik ben best onder de indruk.
Nee, ik ben de roedelleider natuurlijk

Maar met uitlaten is het gewoon strontvervelend, tis ook gewoon niet af te leren.

Sprak er vorige week nog over met de instructeur op de hondenschool en bordercollies met veel eye zijn ook lastig op de lessen. Vooral als ze los lopen zoals bij behendigheid en flyball (bordercollies doen vooral veel aan flyball valt me op). Al die honden bij elkaar en dan gaan ze drijven.
pi_27761209
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Auticia het volgende:
Tink, even vraagje hoor, komt zomaar in me op.
Maar als Ayla zo 'oogt', bestaat er dan geen gevaar dat ze aangekeken wordt door joggers/fietsers oid waardoor ze zich bedreigd voelt misschien?! En vandaaruit eropaf gaat?
Prachtige foto's van jou en Spike

Joggers en fietsers zijn soms doodsbenauwd. Al van ver af gaat ze sluipen en loeren, tenminste als ze ons tegemoet komen. Ik weet dat het er bedreigend uitziet, maar van uitleggen is vaak geen sprake uiteraard bij fietsers en joggers. Die willen er asap voorbij. En dan voel ik me lullig, want ze doet dus niks. Ook al gaan ze terugstaren. Het is ook niet bedreigend bedoeld namelijk. Ze doet ook verder niks, zodra ze voorbij zijn loopt ze weer rechtop.

In het bos, bij andere honden, komt het gelukkig vaak wel tot een gesprekje. De meeste hondeneigenaren in het bos maken graag een praatje en als je dan zegt dat er bordercollie inzit doen ze heel begrijpend en ondertussen is Ayla allang met hun hond aan het spelen dan dat is allemaal niet zo'n probleem.
pi_27761320
Tuurlijk ben jij de roedelleider
Maar het is toch niet Ayla's bedoeling om aan te vallen? Het is slechts een manier om haar wil op te leggen...en dat haar ogen dat kunnen vind ik best interessant.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:48:04 #143
48233 Auticia
warriorette
pi_27761358
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Joggers en fietsers zijn soms doodsbenauwd. Al van ver af gaat ze sluipen en loeren, tenminste als ze ons tegemoet komen. Ik weet dat het er bedreigend uitziet, maar van uitleggen is vaak geen sprake uiteraard bij fietsers en joggers. Die willen er asap voorbij. En dan voel ik me lullig, want ze doet dus niks. Ook al gaan ze terugstaren. Het is ook niet bedreigend bedoeld namelijk. Ze doet ook verder niks, zodra ze voorbij zijn loopt ze weer rechtop.

In het bos, bij andere honden, komt het gelukkig vaak wel tot een gesprekje. De meeste hondeneigenaren in het bos maken graag een praatje en als je dan zegt dat er bordercollie inzit doen ze heel begrijpend en ondertussen is Ayla allang met hun hond aan het spelen dan dat is allemaal niet zo'n probleem.
Dank .
Ik kon me al niet voorstellen dat Ayla iemand aan zou vliegen.
Ik vind het loeren en sluipen prachtig om te zien, maar kan me ook voorstellen dat het erg lastig is als het mensen beangstigt zonder dat daar reden toe is. Ik denk dat ik ook wel flink zou schrikken als je op je fietsje rijdt en zo'n hond staat bijna in springstand. .
pi_27761363
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Precies
pi_27761388
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef kissa het volgende:
Tuurlijk ben jij de roedelleider
Maar het is toch niet Ayla's bedoeling om aan te vallen? Het is slechts een manier om haar wil op te leggen...en dat haar ogen dat kunnen vind ik best interessant.
Nee ze wil helemaal niet aanvallen, dat doen de schapendrijvers ook niet. De schapen moeten heel blijven, ze moeten alleen doen wat de hond wil

Ik ben wel eens bij een schapendrijfwedstrijd geweest en het is onvoorstelbaar wat die honden kunnen. En 1 keer per kaar komt er hier een schapenkudde door de stad en daar lopen ook altijd 2 bordercollies bij. Die houden praktisch de hele kudde in bedwang.
pi_27761583
Dus Ayla is een knappe hond met bijzondere gaves. Niets mis mee, het is gewoon onwetendheid van mensen
pi_27765329
Hallo allemaal,

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar het is hier beredruk.
Collega's op staande voet opgestapt collega's overspannen en ik loop op mijn tandvlees.

Met Nikky en Windy gaat het goed.
Windy heeft nu oogdruppels voor de derde ooglid en Nikky heeft d'r injectie gehad.

Ik zie allemaal mooie foto's van geweldige dieren
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:04:51 #148
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27765372
Hoi Jolene Pas je goed op jezelf?

Waar is Beaker toch?
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 09:10:59 #149
43556 miss_dynastie
pi_27765467
quote:
Bluezz, volgens mij eet een kat niks als het bedorven is of tegen bederven aanzit?
Yian is in elk geval mijn 'wegwijzertje' als ik weer eens slordig ben geweest; als ik denk -tis net goed of net niet meer goed- dan laat ik Yian snuffelen en keert hij zich ervan af, dan gaat het de prullenbak in. Snuffelt hij verder, dan gaat het de pan in (en Yian krijgt een snoepje).
Ik denk dat ze het gewoon niet gewend is en daarom wat te gulzig is geweest.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 09:42:48 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_27766030
hiervreten ze het gewoon op hoor, al kan je het al aaien
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:46:03 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_27767719
Cas kan Gijs zeggen, dus ieder dier is nu een "Gijssssss" of een "Kokkie" zo schattig
pi_27779509
Cas is stoer
komen er nog Gijs foto's

Owja, nog iemand tips om een kat oogdruppels te geven.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 18:46:32 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27782010
kat in een handdoek wikkelen met alleen de kop eruit.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 22:29:55 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27791437
Ik had vandaag een zwart Saartje met groene stippels
Kroos.....

(helaas had ik geen camera bij me)

Het is inderdaad erg stil hier
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:35:02 #156
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27791779
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef kissa het volgende:
(helaas had ik geen camera bij me)
Al-tijd je camera mee!

Ik ben op het moment een beetje mensenschuw en mensenmoe dus ben me aan het verstoppen op de bank met mijn beestjes en een hele berg boeken. Ik kom af en toe wel even opduiken....
  Moderator donderdag 9 juni 2005 @ 23:36:10 #157
5428 crew  miss_sly
pi_27791817
Beestjes en boeken zijn goed gezelschap, Spin
pi_27792093
Spin
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 07:00:16 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27795259
is er wat gebeurd, spin?

de kippetjes (in dit geval een van de haantjes) heeft een nieuwe mijlpaal bereikt
dr is voor het eerst gekukeld
t klonk heel zacht en schor maar het was een echte kukeleku ! en toch wel drie keer.
we hebben er zo vreselijk om moeten lachen, t klonk echt zoooo stom
  vrijdag 10 juni 2005 @ 07:44:47 #160
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27795455
wat lief Lady-wrb!
patat ftw :)
pi_27796452
Ik heb gisteren een Smekkie gezien! Een hele kleine ieniemienie Smek! Echt !
Ik zat zo te balen dat ik mijn toestel niet bij me had.... hij was zooooo leuk! En klein!
Jammer dat zijn baas hem aan de lijn had, hij had precies in mijn tas gepast
pi_27796485
Bij ons op puppycursus zit ook een Smekkie

Kijk Ayla en Spike, Bommel kan het ook

Iedereen mag mijn pikkie zien
And you know I might
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:19:18 #163
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27797975
Smekkies For Worlddomination

Hihihi, kijk Bommel met zijn Bommelotje nou Honden zijn nogal trots op hun piemels he...

Wil ik lekker met de honden en een boek in de tuin gaan hangen ligt mijn hele tuin vol met babyvogelkadavers Mooi dat ik die niet ga opruimen, dat is toch echt mannenwerk. Dus nu zitten we verplicht weer binnen
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 10:25:24 #164
43556 miss_dynastie
pi_27798142
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef Syrena het volgende:
Jammer dat zijn baas hem aan de lijn had, hij had precies in mijn tas gepast
Voortaan een schaar meenemen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:59:20 #165
48233 Auticia
warriorette
pi_27799076
Wat een heerlijk weer!
Ochtendwandeling van een uur met Spike gemaakt .

"Sta je nou te doen?"

Lekker rennen. .

"Hey, een oester! "

"Mijn oester "

"Van mij, van mij, van mij!"

Spike ligt graag in het hoge gras.

Soms raak ik hem dan kwijt .

"Die ziet me lekker toch niet"

!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:03:18 #166
48233 Auticia
warriorette
pi_27799193
Overigens, vanmorgen heeft Spike een kwart plakje duck bij zijn brokken gekregen. Viel wel in de smaak geloof ik .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:04:50 #167
48233 Auticia
warriorette
pi_27799228
Gisteravond ben ik ook een tijd met hem weggeweest, kwam wat bekenden tegen, dus daar zijn we even bij gaan zitten, kwam een rottweilerteefje langs, Spike sprong er bovenop . Helemaal verliefd was ie .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:11:20 #168
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27799421
Wat een prachtige foto's Auticia! Heerlijk om hem zo te zien rennen

Toch weer ff de betweter uithangen hoor Kunt beter geen vlees en brokken tegelijk geven. Dat verteren ze niet goed. Kunt wel vlees en brokken op 1 dag geven maar dan moet er minstens 8 uur tussenzitten <einde beweter>
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:13:07 #169
48233 Auticia
warriorette
pi_27799467
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:11 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een prachtige foto's Auticia! Heerlijk om hem zo te zien rennen

Toch weer ff de betweter uithangen hoor Kunt beter geen vlees en brokken tegelijk geven. Dat verteren ze niet goed. Kunt wel vlees en brokken op 1 dag geven maar dan moet er minstens 8 uur tussenzitten <einde beterwer
Oei!! Goed dat je het zegt, want dat wist ik nog niet .
Ik dacht dat je langzaam moest overstappen zeg maar.
Maar ik kan dus meteen beginnen met Duck 's morgens en brokken 's avonds?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:15:22 #170
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27799539
Ja hoor. Ik heb nooit voorzichtig aan gedaan met voer wisselen. Misschien dat Spike een poosje wat dunnere poep heeft ofzo. Ik verwacht verder met de Duck weinig problemen

Mar hij vond het wel lekker dus?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:17:44 #171
48233 Auticia
warriorette
pi_27799603
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Spindizzy het volgende:
Ja hoor. Ik heb nooit voorzichtig aan gedaan met voer wisselen. Misschien dat Spike een poosje wat dunnere poep heeft ofzo. Ik verwacht verder met de Duck weinig problemen

Mar hij vond het wel lekker dus?
Ja hoor, hij stond zo teleurgesteld naar zijn brokken te kijken na het stukje Duck .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:23:46 #172
48233 Auticia
warriorette
pi_27799782
Ohh. Nog iets.

Ik sprak gisteren een ex-collega op de msn, die heeft een hondje, maar werkt erg veel, zodat zij weleens in huis poept. Het is zo'n soort hondje:

Ze is 5 jaar oud en nog heel speels en druk. Ze is wel doof, maar gaat zingen als je dirigeert.
We hebben afgesproken dat ze binnenkort een dagje hier naar toe komt als hij moet werken.

Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan .
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 11:33:42 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_27800119
een franse bul!!!!

hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben of zo
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 11:34:31 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_27800143
Ik heb gister het grote witte geheim verkloot het grote witte geheim heeft heerlijk op schoot geslapen bij moi
pi_27800233
Auticia, wat een prachtige foto's van Spike
Hoop dat ik ooit zulke wandelingen kan maken met Bommel, want nu is hij ronduit hopeloos met wandelen

Dat bulletje Wat lief!
And you know I might
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:37:41 #176
48233 Auticia
warriorette
pi_27800245
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:33 schreef moussy het volgende:
een franse bul!!!!

hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben hebben of zo
Hij zit nog niet met haar op de schopstoel, zeg maar, maar als het goed gaat met Spike en ik mijn ouders zo gek krijg... wie weet! .

Spannend!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:38:24 #177
48233 Auticia
warriorette
pi_27800271
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb gister het grote witte geheim verkloot het grote witte geheim heeft heerlijk op schoot geslapen bij moi
Het klinkt . Maar erg mysterieus ook, maar lijkt me goed .
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:07 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_27800295
stuur het er dan maar op aan auticia, een hond die uit wanhoop in huis poept is zielig...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:40:36 #179
48233 Auticia
warriorette
pi_27800349
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:39 schreef moussy het volgende:
stuur het er dan maar op aan auticia, een hond die uit wanhoop in huis poept is zielig...
Ja hè, vind ik ook. Hijzelf ook wel.
Ik ga er mijn best voor doen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 11:41:42 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_27800376
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef Auticia het volgende:

[..]

Het klinkt . Maar erg mysterieus ook, maar lijkt me goed .
Het grote witte geheim is....

Nala

Stout, lief, een snurkertje, gek op kinderen spelen rotzooien, terroriseren en dan bij mij op schoot in slaap vallen en scheten laten
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:37 #181
48233 Auticia
warriorette
pi_27800398
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:41 schreef moussy het volgende:

[..]

Het grote witte geheim is....

[afbeelding]

Nala

Stout, lief, een snurkertje, gek op kinderen spelen rotzooien, terroriseren en dan bij mij op schoot in slaap vallen en scheten laten
Ohhh!!! Is die van jou!?

Wat een droppie! .
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 11:45:27 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_27800462
Nee van vrienden van ons, maar ik mag surrogaatmoederen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:50:35 #183
48233 Auticia
warriorette
pi_27800613
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef moussy het volgende:
Nee van vrienden van ons, maar ik mag surrogaatmoederen
.

Nouja, das ook wel heel erg leuk toch!?
. Scheetje hoor!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:52:36 #184
48233 Auticia
warriorette
pi_27800674
Ik had dus vanmorgen 100 foto's gemaakt .
En deze vond ik ook wel postwaardig.

Is ie niet ontzettend stoer zo met dat sprietje in zijn mond?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:53:05 #185
48233 Auticia
warriorette
pi_27800693
Meteen de Bonfire-pootjes op de foto!
pi_27801035
Ik vermeng brokken en pens bij iedere maaltijd De honden hebben daar echt geen last van....

Spike En wat een mooi weer is het daar.

Hier is het bewolkt en guur. Ik draag een dikke trui tegen de kou
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:05:06 #187
48233 Auticia
warriorette
pi_27801070
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:03 schreef kissa het volgende:
Ik vermeng brokken en pens bij iedere maaltijd De honden hebben daar echt geen last van....

Spike En wat een mooi weer is het daar.

Hier is het bewolkt en guur. Ik draag een dikke trui tegen de kou
Jeetje. Ik had hier de ventilator nog aangezet vanmorgen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:12:11 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_27801340
fuck

Cas heeft het hamsterhok open gemaakt, Gijs heeft Jip er uit gepakt en nu zit ik met een half dood hamstertje op schoot
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:13:12 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_27801368
neeeeeeeeeee shock hij loopt nog
pi_27801711
O jee, moussy Wat is er gebeurt ?

Spike in uitgestrekte draf en Nala Lieverds!

Bommel is 4 maanden vandaag
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 12:23:54 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_27801730
godverdikkeme zeg.. Ik voel me erg boos maar op wie op mezelf dan maar, omdat ik weet dat Cas het hok open kan maken en omdat ik weet dat Jip het vriendelijkste hamstertje is dat er bestaat, hij wordt altijd gezellig wakker als hij iemand aan zn hok hoort rammelen

Jip heeft 2 wondjes en zit zich nu te wassen, ff aankijken en straks naar de DA, eerst Jip even bij laten komen. Gijs heeft een deuk in zn ego, omdat ik Jip uit zn bek gepulkt heb.

Cas begon te gillen en achter Gijs aan het rennen en Gijs bromde alleen maar.... Krijg dan maar eens een kitten te pakken die overal achter en onder kan
pi_27801791
Moussy, wat kut
Beterschap Jip.
And you know I might
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:27:32 #193
48233 Auticia
warriorette
pi_27801846
Sterkte moussy!

.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:53:32 #194
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27802603
Kolere Mous
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 13:05:18 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_27802982
Gijs is boos op me... jammer dan... maar hij wil niks van me weten, ik heb zn speeltje afgepakt Cas is over de zeik, die zit te mopperen met een bakje chippies voor het hamsterhok

Dat dit nou weer bij ons moet gebeuren
pi_27803510
Ow Moussy,
pi_27803768
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
kat in een handdoek wikkelen met alleen de kop eruit.
Nog bedankt kon er heel niet meer opkomen
Maar wat een strijd is dat..
oogdruppels bah
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:11:15 #198
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27805066
Ik heb ook verse foto's

Casper

Smekkerd "patser" McSmek

Ik word zo vrolijk van dat bekkie
pi_27805151
Mous

Goddank voor beestjes he Spin?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:23:46 #200
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27805493
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Goddank voor beestjes he Spin?
De beestjes zijn alles...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')