Zo, ik heb net ff lekker het viswijf in me losgelaten
![]()
Waren hondjes aan het uitlaten en opeens dook er achter ons een Yorkie op (zo'n Fifi). Even rondkijken en in de verte liep zijn baasje. Grote vent in een net jasje. Hij brullen dat dat beest terug moest komen. Beest niet luisteren. Taak even met Smek richting baasje gelopen om die Yorkie terug te brengen. Rent dat beestje weer de andere kant op zodat dat baasje hem niet te pakken krijgt. Baasje erachteraan, krijgt dat beest te pakken en hij geeft me dat kleine ding toch een lel
![]()
Arme ding moest er helemaal van gillen
![]()
Toen heb ik die klootzak toch wel even helemaal stijfgescholden. Dat ik hem wel 's ff in zijn nekvel zou grijpen en nog een paar benamingen waar een bouwvakker nog van zou blozen
![]()
Klootzak in zijn nette colbertje net doen of hij ons niet hoorde
![]()
Ik nog ff wat harder gillen zodat ik zeker wist dat ik hem bedoelde en niet een andere klootzakkige kuttiefusmongolenhondenmishandelaareikel
Toen we ons wandelingetje af hadden gemaakt en we de voordeur opendeden kwam hij net onze straat inlopen. Toen heb ik alle buren ook nog even wakker geschreeuwt zodat die ook weten wat een stoere vent er liep
Ik kots op dat soort domme eikels