Zeker naar een meetingquote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan ga ik ook nog wel eens een weekend weg![]()
maar dit is het buitenland nietquote:Op maandag 6 juni 2005 20:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In het buitenland is het bijna overal met een komma.. dus![]()
ja wacht ff idd stuartquote:
Moet zegtie dan.. Ik wil wel ruilen hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Stuart het volgende:
Aankomend weekend moet ik hier slapen: http://www.deville.nl/index_nl.html
Deutscher Wortschatz?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:46 schreef AmyLee het volgende:
[..]
maar dit is het buitenland niet
Maar ik ben nu weg trouwens duitse woordjes stampen![]()
Ziet er toch leuk uit ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Stuart het volgende:
Het is zo ver wegquote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet zegtie dan.. Ik wil wel ruilen hoor
Wat een kutleven zegquote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Stuart het volgende:
Ja, maar ik ga me toch vervelen in Groningenquote:
Ik ook wel , boeit me niet dat het in groningen isquote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet zegtie dan.. Ik wil wel ruilen hoor
Ik ook, hoewel ik daar niet enthousiast over kan doenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
Vanavond lekker weer in mijn eigen bed slapen.
Ga bij Arty of Rene op bezoekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga me toch vervelen in Groningen![]()
Geen internet in dat hotel?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, ik vind wel iets om me te vermaken. Lukt vaak wel aardig, heb alleen geen idee of je daar uberhaupt een beetje normaal uit kan gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook wel , boeit me niet dat het in groningen is![]()
Mja, dat normaal he, tis wel Groningenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, ik vind wel iets om me te vermaken. Lukt vaak wel aardig, heb alleen geen idee of je daar uberhaupt een beetje normaal uit kan gaan![]()
Ja daarom, ben er nog nooit geweest dus ik zou het niet weten..quote:Op maandag 6 juni 2005 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, dat normaal he, tis wel Groningen![]()
Kut huilliequote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moettie doenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga bij Arty of Rene op bezoek![]()
ken er nog wel een paar in Groningen
Bij Arty op bezoekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga bij Arty of Rene op bezoek![]()
ken er nog wel een paar in Groningen
Durf dat nog maar eens te roepen als ik voor je neus zou staan jochiequote:
Ik moet mij zaterdag rond 12 uur melden en ik wordt zondag na de lunch weer vrijgelatenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen internet in dat hotel?Wanneer mag je weer naar huis?
spreken we wat afquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Durf dat nog maar eens te roepen als ik voor je neus zou staan jochie![]()
Ik heb er familie wonenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja daarom, ben er nog nooit geweest dus ik zou het niet weten..
Dan ga je gezellig met je familie uitquote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er familie wonen![]()
Die zijn zo reuze gezellig![]()
Hai Shinquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef Shinadul het volgende:
goeienavond
Laten we het ergens anders over hebbenquote:
En dat vind je leukquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
Mijn ouders staan met een kapotte auto in Zuid Frankrijk
Jammer... dat gaat vast geld kosten!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
Hehequote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
l u l l i gquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
Alleen thuis zijn vind je wel ok?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
Mijn ma en ik vertellen mijn vader al langer dat het echt tijd is voor een nieuwe auto en dat elke twee maanden naar de garage moeten met een auto niet echt goed is. Dus ja, ik vind het best leuk. Ook wel lullig voor ze, daar niet van, maar misschien zet dit hem aan het denken.quote:
Tot later Bengelquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Even op afwezig, moet iets goed gaan bestuderen![]()
'quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Even op afwezig, moet iets goed gaan bestuderen![]()
Blijft altijd lullig zoietsquote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ma en ik vertellen mijn vader al langer dat het echt tijd is voor een nieuwe auto en dat elke twee maanden naar de garage moeten met een auto niet echt goed is. Dus ja, ik vind het best leuk. Ook wel lullig voor ze, daar niet van, maar misschien zet dit hem aan het denken.
Altijd leuk, dat soort 'vrijwillige' en 'gezellige' initiatievenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet mij zaterdag rond 12 uur melden en ik wordt zondag na de lunch weer vrijgelaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |