MSN is volgens mij nog vrij goed om te doen hoor, beter dat dan gamen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:41 schreef dutchtubby het volgende:
en toch he, moet de output hier wel een heel stuk omhoog, dus mensen minder msnnnnnnn en meer laten werken die koe.
vraag al je vrienden en familie om mee te doen.
want voorlopig was alleen zondag en dag met een redelijke output voor 200 man.
zo ik ben wel weer genoeg aan het stoken geweest hier
Dutchtubby doet mee met de bearhunters dus dat is jullie target om in te halen
Niet echt, met maar liefst 228 leden halen we maar een gemiddelde van 2082 punten. Dat is numero laatste van de 7 subteams. De nummer 6 heeft maar liefst een 3x zo hoge output.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:21 schreef E-Jey het volgende:
als we nou eens wat harder gingen, dan kon ik zeggen dat het een succes isNaja misschien is dat het nu wel met 200 fokkers die mee doen.
De punten die je vandaag hebt geupload: 10190 staan inderdaad nog niet in de stats, maar dat komt nog, en als je daar de 10398 bij optelt heb je bijna alle punten compleet toch, behalve die dan van 1 juni, maar dat was toch niet zoveelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef tazmanian het volgende:
[..]
ow okee dan
maar dat zegt nog niets over het feit dat ik zie dat er al op 1 pc 17000 punten geupload zijn en ik nog niet de heft online zie......en dan nog de 2 andere pc's die aan staan.....
Alles is gewoon nog het zelfden. Er hoeft dus niets verandert te wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:32 schreef mcintosh het volgende:
Kan hier iemand trouwens even duidelijk neerzetten wat iedereen moet doen als ze nu nog willen meedoen![]()
Aan wie moet het doorgegeven worden, wie gaat ze aan ons team toevoegen, of gaat dat automatisch?
Jep, klopt ik heb het net nog even bevestigd gekregen op tweakers.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:57 schreef E-Jey het volgende:
[..]
Alles is gewoon nog het zelfden. Er hoeft dus niets verandert te worden
Dus dat kan even duren maar wordt wel geregeld.quote:Let wel, toevoegen aan de stampede stat zelf gebeurt handmatig, dus iemand moet dat doen; gromba of marcelloz of funcracker etc... En dat kan soms een tijdje duren. Deze mensen hebben ook een leven.
Das mooi tazquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef tazmanian het volgende:
8. ( 14) tazmanian-1 11.504
okee dan taz zit echt in de lift
*is aan het installeren op 3 andere pc's*![]()
Stiekem mag niet, je moet toestemming hebben van de eigenaar toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef Beezz het volgende:
[..]
Das mooi taz![]()
Ik ben 'maar' 16 plaatsen gezakt vergeleken met gister, maar dat kwam vanwege 2 mega jobs. Komt wel goed. Morgen stiekem bij m'n pa nog 2 computers infecteren en dan kunnen we er weer tegenaan![]()
Je doet vanaf vandaag mee? Dan graag even uw FaD nicknamequote:
RNEJ-C8BE467C22quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je doet vanaf vandaag mee? Dan graag even uw FaD nickname
waar zie je je rankings?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:41 schreef tazmanian het volgende:
8. ( 14) tazmanian-1 11.504
okee dan taz zit echt in de lift
*is aan het installeren op 3 andere pc's*![]()
verschilt per jobquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
is dat bij jullie trouwens ook zo, dat het begin heel rap gaat... tot 70% en dan vet langzaam?
http://fad.lospetitos.net/stampstats.phpquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:01 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en rankings, waar zie ik die?
Heb ik ook gedaan.. . van alle verschillende jobs wat ingeladen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:48 schreef Youssef het volgende:
Boeiuh
Ik heb van alle jobs 1tje gedownload... heb altijd een lijstje staan in de que.Net ook weer wat ingeleverd terwijl de PC toch de hele avond bijna 90 procent door wat anders in beslag genomen werd
Morgen maar weer goed maken
Alle jobs die ik tot nu toe heb gedaan waren al door andere gedaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow doet hier iemand af en toe Purge?? anders heb je kans dat je een job doet die inmiddels al iemand anders heeft gedaan..... voor punten maakt het niet uit, maar zelf heb ik het idee dat het minder nuttig is dan een nieuwe job.![]()
Hoe doe je Purge dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:12 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. . van alle verschillende jobs wat ingeladen....
Er staan atm weer verschillende proteome jobs, dat waren hier de wat snellere jobs... (kan toeval zijn)
ow doet hier iemand af en toe Purge?? anders heb je kans dat je een job doet die inmiddels al iemand anders heeft gedaan..... voor punten maakt het niet uit, maar zelf heb ik het idee dat het minder nuttig is dan een nieuwe job.![]()
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Beezz het volgende:
[..]
Alle jobs die ik tot nu toe heb gedaan waren al door andere gedaan.
Als je bij fadstats.com op je naam zoekt, op je naam klikt, zie je welke jobs je heb ingestuurd, druk je op 1 vd jobs zie je ook meteen wie er allemaal al diezelfde job heeft ingeleverd.
Alle jobs bij mij, zijn al door andere mensen ingeleverd.
En ik haal pas jobs binnen als er 1 klaar is. Ik laat het allemaal automatisch doen, maar dat lijkt niet zoveel uit te maken.
[..]
1 2 3 | Eronymus 1mf7-q2 * m3035 9362 210 1.410 1 MMAX 1pkq-q3 * m3035 9362 1317 10.534 15 Stas72 1pkq-q3 * m3035 9362 1243 7.063 15 |
in je THINK Server window... in het menu File -Purgequote:Hoe doe je Purge dan?
Lijkt mij wel, met een ander project (RC5-72) kan dit in ieder geval wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het in theorie mogelijk dat iemand anders een export maakt en deze mailt , dat jij hem dan draait.
je importeert de file en draait deze. als deze klaar is exporteer je hem weer en importeer je hem weer naar een client die wel internet heeft.
onder wiensnaam komt deze dan in de stats terrecht.
I knowquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....![]()
pas als er eentje staat met dezelfde job (Query noemen ze het daar) dan is het dubbel...
Ging ik net kijken op fadstat.com, staat dat er al 3 mensen een job hebben gedaan die ik net afheb?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:16 schreef Eronymus het volgende:
[..]
ow dat klopt niet helemaal..... als je naar fadstat.com gaat en dan op ene job klikt zie je namelijk... meerdere people die verschilllende jobs op dat molecuul hebben losgelaten....![]()
pas als er eentje staat met dezelfde job (Query noemen ze het daar) dan is het dubbel... dubbel uitrekenen maakt niet uit, er kan een verschil in hits zijn, afhankelijk van je computer.
(Member Submitted Query (* is Live) Molecule #....enz)
[ code verwijderd ]
@ ToMm
[..]
in je THINK Server window... in het menu File -Purge
1 2 3 4 | mondobyte (7002675) 1qm3-q3 m19396 9763 19944 214.454 233 13 May 2005 11:08 pm Chi3F (4013186) 1qm3-q3 m19396 9763 19473 95.457 233 07 Jun 2005 11:10 pm niknik (7010454) 1qm3-q3 m19396 9763 18129 142.747 233 30 May 2005 11:12 am PY 222 (4011708) 1qm3-q3 m19396 9767 13431 90.747 244 06 May 2005 05:08 am |
vaag dat ie het laad als anderen het al klaar hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef ToMm het volgende:
[..]
Ging ik net kijken op fadstat.com, staat dat er al 3 mensen een job hebben gedaan die ik net afheb?
En die jobs waren al klaar voordat ik uberhaupt Think geinstalleerd had... Wat voor gaar systeem is dat dan?
[ code verwijderd ]
Zelfde job met een andere berekenmethode misschien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Eronymus het volgende:
[..]
vaag dat ie het laad als anderen het al klaar hebbenlijkt mij niet zo handig....
Maar ik heb ooit iets gezien, dacht op het forum van FaD, dat het runnen van een job door meerdere ppl goed is omdat er verschillen zijn tussen het aantal hits wat zou komen door de rekencapaciteiten van je processor.![]()
Waarom heb je die uitgezet danquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Bah. Rotlaptops. Staan er 5 laptops en 3 HT's te draaien, schiet het nog niet op.
* mvdlubbe heeft spijt van het uitzetten van die Xeons.
Om nou op je productieservers langdurig dit soort progs te zetten leek me niet zo'n goed idee.quote:
Dat is ook de reden dat ik niet wat jobs heb draaien op een van de linux clusters hier. Na een dag of zo gaan mensen toch klagenquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:32 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Om nou op je productieservers langdurig dit soort progs te zetten leek me niet zo'n goed idee..
Waarom gaan ze klagen? Ik merk er niks van hoor, dat hele programma nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik niet wat jobs heb draaien op een van de linux clusters hier. Na een dag of zo gaan mensen toch klagen
Welke FaD nick heb je? Wanneer heb je je aangemeld? En wanneer zijn je jobs ge-upload?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:13 schreef whoops het volgende:
Bij wie moet ik mij melden als ik nog niet in deze lijst voorkom? Ik heb al 2 jobs geupload zie ik net...
FaD nick is whoopsquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Welke FaD nick heb je? Wanneer heb je je aangemeld? En wanneer zijn je jobs ge-upload?
1 2 3 4 5 6 | fad $ ./server -list j1-1h4w-q1.log 00:04 6-JUN-05 14:32 6-JUN-05 02 Uploaded 9 j2-1ycq-q1.log 14:32 6-JUN-05 17:20 8-JUN-05 02 Uploaded 10 j3-1ycq-q1.log 17:20 8-JUN-05 18:08 8-JUN-05 5 0% 0 0 j4-1m2r-q1.log Queued All Jobs: 2 completed ( 50%) 0 failed 1 queued 1 running 0 stalled |
Ja je moet nog handmatig in het Fok! team gezet worden, dat gaat niet vanzelf. Ik heb de OP op dat punt ook aangepast. Ik laat onze tweakertjes weten dat je erbij wiltquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:39 schreef whoops het volgende:
[..]
FaD nick is whoops
Aangemeld op 06-06-05
Jobs geupload:
[ code verwijderd ]
Maandag en vandaag dus...
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja je moet nog handmatig in het Fok! team gezet worden, dat gaat niet vanzelf. Ik heb de OP op dat punt ook aangepast. Ik laat onze tweakertjes weten dat je erbij wilt
Op de FaD site zelf geloof ik wel, maar dat weet ik niet zeker, die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:40 schreef Zebbie het volgende:
Als een job geupload is zou het toch gelijk in je history te vinden moeten zijn?
En bij de history gewoon op je PC?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Op de FaD site zelf geloof ik wel, maar dat weet ik niet zeker, die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update...
Nee dus, heb een uurtje geleden nog een job ge-upload en die staat nog niet in de FaD stats, dus die site wordt ook om de zoveel tijd ge-update, nietmeteen te zien dus
Daar zie je em wel meteen, je bedoeld toch als je in job information op 'history' klikt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |