Hier issie...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:19 schreef S-Two het volgende:
Weet niet of ie al voor bij is gekomen , maar ik heb nog zo'n filmpje van BA dat die een nummer over zn moeder rapt. Echt werkelijk hilarisch.
Die link eindigt in een error schatquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
bij mij start mediaplayer er gewoon mee... probeer het anders via deze link.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:45 schreef Raenius het volgende:
Heeft iemand screenshots waarbij die Trosketting te zien is? Of heeft iemand die aflevering dat ze bij Ivo Niehe zijn?
en nog 1:quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:45 schreef Raenius het volgende:
Heeft iemand screenshots waarbij die Trosketting te zien is? Of heeft iemand die aflevering dat ze bij Ivo Niehe zijn?
Nee man! dat kwam omdat ze de banden lek schoten!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:10 schreef kwintenstraler het volgende:
Er zaten ook altijd van die 'rolls' in, van die auto's die (buiten beeld) op een schansje reden met één wiel, en dus (zijdelings) over de kop sloegen. En dan natuurlijk de ontploffing!![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef teamlead het volgende:
Tros gemaild of ze die uitzending van hun bezoek toevallig nog op dvd kunnen leveren... ben benieuwd
Op fucking VHS.. nee dat helpt....quote:Geachte Mevrouw, Meneer,
Onder dankzegging voor uw mail kunnen wij het volgende meedelen. De uitzending kan worden nabesteld, maar slechts op VHS kopie. De hieraan verbonden kosten zijn ¤ 27 voor leden danwel ¤ 32 voor niet-leden. Indien u bent geinteresseerd verzoeken wij u met onderstaand gratis telefoonnummer contact op te nemen, zodat we uw gegevens kunnen noteren.
Met vriendelijke groet verblijven wij,
TROS Publieksservice
Postbus 28450
1202 LL HILVERSUM
Tel. gratis 0800-0876 of
Tel. 0031(0)35-6715885
Fax 0031(0)35-6715236
email publieksservice@tros.nl
volgens mij is het gewoon een davidster hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft een ketting met een ster om... maar of het de Tros-ster is....?![]()
Tsja.. vergelijken is de enige oplossing.. maar zonder leden-korting en op VHS schiet dat niet echt opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een davidster hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |