ik weet nog zo net niet of dat allemaal gespeeld was van dennis.
maar misschien vond hij het gedicht alleen maar mooi en dus niet het feit dat het van sven komt?
hoewel.....het kan best zijn dat sven en hij maatjes zijn geworden. ik bedoel, ik wist ook niet dat dennis en laurie een klik hadden. kwam voor mij ook als verrassing.
wat in ieder geval duidelijk is: sven is een overgevoelige jongen die overal in elk moment mee gaat/zich laat gaan.
het is dan zo in contrast hè, dat tie zo'n gedichtje schrijft van echte vrienden etc. terwijl die bijv. tegenover Gaby totaal geen respect toont door laurie en rowena proberen te zoenen.
maar het was al duidelijk dat hij geen respect heeft........zie zijn houding tegenover Sally.
en ik heb zo gelachen toen terence begon over vrouwen en carrière maken. whahahahaha wat een fucking loser is het ook. ieder geval weet lieke nu zeker dat ze na temptation island niet bij hem blijft.
het is dat ze verleidster Moet zijn in TI, en het dus mayb niet uit vrije wil is, maar anders zou ik het echt een ongelofelijk dom wicht vinden.
johanneke vind ik trouwens ook supernaïef. neeeeee dennis doet nix hoor en ik ben een koelkast, dus ik wordt ook nergens warm van.
ben benieuwd hoe ze reageerd als ze hoort dat dennis laurie helemaal sufneukt. zou johanneke dan enige emotie tonen en warm worden?
kenny. sukkel. maar hoe oud istie? 20 ofzo toch? ach ja moet blijkbaar nog veel leren. "ja dr zal veel gepraat moeten worden om hier uit te kunnen geraken". wat dat betreft passen kelly en kenny wel bij elkaar. allebei even dom.
![]()
dat kelly in een dronken bui echt wel sex kan hebben zonder dat ze zich dat herinnerd (ze geeft het gewoon toe ook hè)..........en dat kenny (al dan niet dronken) ook de eerste de beste chick neukt. ja praten jullie er maar over en blijf lekker bij elkaar.
sally. beetje apart meisje wel. maar ze is wel eerlijk en slim. sven gedumpt, dus is ze vrij om te doen wat ze wil. prima toch?
ben wel benieuwd naar volgende aflevering. wie weet zwicht ze toch voor sven z'n smeekbedes. wahhahahahaha
carlijn. ze had het eerder kunnen weten uiteraard. hoe lang was ze bij terence? 4 jaar ofzo? nou al zou het 3 maanden zijn. welke gek houd het bij een terence uit.
ze zeikt nu wel over te weinig aandacht enzo. maar die overdrevenheid komt wel voort uit dat ze het allertegenovergesteldste (wat een woord) meemaakte met terence. dus ach laat haar effe zeuren. her eyes are opened!
nou heb ik toch iedereen wel weer effe genoemd geloof ik