abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:16:48 #1
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27509047
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:05:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_27509070
Toch blijft Terence de grootste loser. Dat kan Sven niet meer inhalen
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:20:06 #3
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27509161
En waar was het stuk met Olivier en Dennis?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:22:07 #4
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27509216

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:05:11 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:25:55 #5
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27509324

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:05:11 ]
Zerg schreef:
pi_27509726
Effe kijken hoor, Sven is een paar keer vreemdgegaan, en daarna zelfs vreemdgegaan ten kosten van een vrouw waarmee hij is vreemdgegaan . En volgende week gaat hij weer slijmen bij de vrouw waarvan hij gisteren in de uitzending nog zei dat hij zo blij was van haar af te zijn

Dit moet het soort man zijn waar vrouwen nachtmerries van krijgen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:41:51 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27509742
Voor wie had Sven een gedichtje geschreven en wat was globaal de inhoud?

ja, een als vraag verkapte tvp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27509886
ik weet nog zo net niet of dat allemaal gespeeld was van dennis.
maar misschien vond hij het gedicht alleen maar mooi en dus niet het feit dat het van sven komt?
hoewel.....het kan best zijn dat sven en hij maatjes zijn geworden. ik bedoel, ik wist ook niet dat dennis en laurie een klik hadden. kwam voor mij ook als verrassing.

wat in ieder geval duidelijk is: sven is een overgevoelige jongen die overal in elk moment mee gaat/zich laat gaan.
het is dan zo in contrast hè, dat tie zo'n gedichtje schrijft van echte vrienden etc. terwijl die bijv. tegenover Gaby totaal geen respect toont door laurie en rowena proberen te zoenen.
maar het was al duidelijk dat hij geen respect heeft........zie zijn houding tegenover Sally.

en ik heb zo gelachen toen terence begon over vrouwen en carrière maken. whahahahaha wat een fucking loser is het ook. ieder geval weet lieke nu zeker dat ze na temptation island niet bij hem blijft.
het is dat ze verleidster Moet zijn in TI, en het dus mayb niet uit vrije wil is, maar anders zou ik het echt een ongelofelijk dom wicht vinden.

johanneke vind ik trouwens ook supernaïef. neeeeee dennis doet nix hoor en ik ben een koelkast, dus ik wordt ook nergens warm van.
ben benieuwd hoe ze reageerd als ze hoort dat dennis laurie helemaal sufneukt. zou johanneke dan enige emotie tonen en warm worden?

kenny. sukkel. maar hoe oud istie? 20 ofzo toch? ach ja moet blijkbaar nog veel leren. "ja dr zal veel gepraat moeten worden om hier uit te kunnen geraken". wat dat betreft passen kelly en kenny wel bij elkaar. allebei even dom.
dat kelly in een dronken bui echt wel sex kan hebben zonder dat ze zich dat herinnerd (ze geeft het gewoon toe ook hè)..........en dat kenny (al dan niet dronken) ook de eerste de beste chick neukt. ja praten jullie er maar over en blijf lekker bij elkaar.

sally. beetje apart meisje wel. maar ze is wel eerlijk en slim. sven gedumpt, dus is ze vrij om te doen wat ze wil. prima toch?
ben wel benieuwd naar volgende aflevering. wie weet zwicht ze toch voor sven z'n smeekbedes. wahhahahahaha

carlijn. ze had het eerder kunnen weten uiteraard. hoe lang was ze bij terence? 4 jaar ofzo? nou al zou het 3 maanden zijn. welke gek houd het bij een terence uit.
ze zeikt nu wel over te weinig aandacht enzo. maar die overdrevenheid komt wel voort uit dat ze het allertegenovergesteldste (wat een woord) meemaakte met terence. dus ach laat haar effe zeuren. her eyes are opened!

nou heb ik toch iedereen wel weer effe genoemd geloof ik
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:48:48 #9
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27509923
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:41 schreef Copycat het volgende:
Voor wie had Sven een gedichtje geschreven en wat was globaal de inhoud?

ja, een als vraag verkapte tvp .
Voor iedereen.

Die van Dennis was iets van:
Een steen van zilver, een hart van goud.
Eeuwige vriendschap en weet dat ik van je houdt.

Ofzo.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_27509942
Ja dat was toch wel een hoogtepunt Sven die dezelfde dag nog zegt dat dit het mooiste is en dat hij echt voor het eerst verliefd is en daarna alweer vreemd gaat.

TI in het kwadraat, nee tot de derde macht !

Nachtmerries misschien, maar vaak heeft dat type vrouwen waar hij nu mee gaat (geblondeerd en niet al te snugger) daar toch geen sjoege van: 'bij mij is het anders, bij mij blijft hij wel'. Sven kan voorlopig nog wel vooruit.

Dat gedicht, wat erg 'spreken is zwijgen, zilver is goud' , zoiets
'Boy, it's like a sauna in here'
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:52:43 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27510038
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:48 schreef NiNi het volgende:

Voor iedereen.

Die van Dennis was iets van:
Een steen van zilver, een hart van goud.
Eeuwige vriendschap en weet dat ik van je houdt.

Ofzo.

Wat een softe sukkel...
Een vijfjarige schrijft nog met meer diepgang in een poëzie-album.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:59:41 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27510263
vond het een beetje zwakke aflevering...
blijkbaar vonden ze het vorige week nodig al beelden van [zware stem] Olivia [/zware stem] met Dennis te laten zien om mensen maar vooral te blijven laten hangen bij deze aflevering.

De keuzes voor de dreamdates waren allemaal van te voren al duidelijk lijkt me. Nee, deze aflevering voegt niet al te veel toe, buiten dan het "slippertje" van Sven die het meisje bedroog met wie hij zijn meisje bedroog.

Maar toegeven.. ben ontzettend benieuwd naar volgende week....
En kijken hoe zielig Sven zal zijn...

en dat stukje over Kenny.... over dat Kelly heel wat uit te leggen heeft...
heeft die gast een gat in z'n kop....?? damn... zij gaat vreemd en dat is niet goed te praten, maar heeft hij dat ook al niet gedaan??????????????????
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:05:32 #13
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_27510433

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 13:05:11 ]
Zerg schreef:
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:58:27 #14
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27512079
Sven .
sig verwijderd door FA
pi_27512729
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:59 schreef avotar het volgende:
vond het een beetje zwakke aflevering...

De keuzes voor de dreamdates waren allemaal van te voren al duidelijk lijkt me. Nee, deze aflevering voegt niet al te veel toe, buiten dan het "slippertje" van Sven die het meisje bedroog met wie hij zijn meisje bedroog.

Maar toegeven.. ben ontzettend benieuwd naar volgende week....
En kijken hoe zielig Sven zal zijn...
Mee eens, vond hem ook niet geweldig. En ik blijf erbij dat het 'slippertje' van Sven ( ) toch echt geen tongzoen was. Maar lekker opblazen is goed voor de kijkcijfers hè. Nee doe mij dan nog maar een keertje de blote reet van Kenny (oh ja, die was ook nog langsgekomen).

Maar volgende week wordt denk ik weer ouderwets smullen. Sven, you go girl! Kom maar op met de traantjes.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:15:45 #16
76339 woeshie
Let your mind go
pi_27514745
Ik vind Dennis best wel ok, vooral vergeleken met de andere mannen
En ik denk niet dat er iets gebeurd is ts hem en Olivia die vorige aflevering, als je goed keek, zag je dat zij onder de lakens ging liggen en hij bovenop de lakens.
Olivia vind ik, behalve die irritante stem idd .. , best wel mooi

Sven is een grote loser, ik kan al niet wachten tot volgende week !
"please sally please please .. ik heb je nodig .. please"

En Terrence .. jaaa .. die is het zelfs niet waard om nog iets over te typen

En Kenny is gewoon heel erg boring
pi_27514756
Sven wilde zoenen met Rowena en Laurie Logische reactie van Gaby, al had ze kunnen weten hoe Sven is, want hij naaide de eerste avond al met Irma.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:18:06 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27514808
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:15 schreef woeshie het volgende:
Sven is een grote loser, ik kan al niet wachten tot volgende week !
"please sally please please .. ik heb je nodig .. please"
Oh, gaat ie op de slime & whine toer?
Cool!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:19:57 #19
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_27514851
__-*-__
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:30:53 #20
92655 Ferdi81
omdat............
pi_27515233
Toch zegt iedereen dat Dennis, Sven belachelijk zat te maken met het gedichtje maar Dennis bedankte hem toch wel erg hartelijk.
pi_27518763
Ik vind Laurie eigenlijk de leukste single. Da's tenminste niet zo'n enorme bimbo.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:34:09 #22
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_27519258
Ik ben al een tijdje aan het zoeken in oudere topics en fora van Temptation island, maar kan nergens een plaatje van Renzo (Temp T 1) vinden.

Anyone????????
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:17:01 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_27520395
Waar blijft Kugari Ken?
pi_27521639
Ik volg het nog..
pi_27521753
Nou, ik zet mijn geld nog steeds op de ultieme uitsmijter, onze lispelende neger die met Olivia in de touwen heeft gehangen en daar in de laatste uitzending mee wordt geconfronteerd. Hij switched in mijn ogen wel ineens heel opzichtig qua dreamdate terwijl Olivia vorige week op zijn kamer stond.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')