Die zijn zeer goed te doen 's ochtends na het uitgaan, ook chips met mayo is een culinaire aanrader.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
SatehballetjesDie heb ik zaterdagnacht / zondagochtend om half 7 nog op staan warmen
Kijk je nog gtst Karoltje?quote:
Ja man... lekker johquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die zijn zeer goed te doen 's ochtends na het uitgaan, ook chips met mayo is een culinaire aanrader.![]()
Hoe komtquote:
Heeft Sven je nog niet in de OP gezet?quote:
Als je het nog even laat sudderen op een laag vuurtje met wat water over 3 dagen dan heb je zo een nieuwe soort kaassaus op je eten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja man... lekker johAlleen had ik die pan direct af moeten wassen, toen ik uit bed kwam werd ik toch beroerd van die lucht
Ze stond toch al in de OP?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft Sven je nog niet in de OP gezet?
kippenvleugeltjes doen 't ook altijd leuk om half zes 's ochtends....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
SatehballetjesDie heb ik zaterdagnacht / zondagochtend om half 7 nog op staan warmen
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Whihihih, gekke_sandra was heeeeel lang mijn buurmeisje en ik zie het nu pas
No shit?!quote:
De OP is mede mogelijk gemaakt door Bupatih, Dizer en ondergetekendeŠquote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet even zeggen....... wat een geweldige OP
Ik heb gister Simon gekeken. Wat heeft Eva een overbodige, nutteloze, nietszeggende rol zegquote:
dat vind ik niet, de rol past er prima bij... [ vandaar: bijrolquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gister Simon gekeken. Wat heeft Eva een overbodige, nutteloze, nietszeggende rol zeg
Redelijk. Ik vraag me alleen af of het blootgehalte niet wat aan de hoge kant was (serieusquote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
maar wat vond je verder van de film?
Ze had wel 1 leuke opmerking, zo ergens in 't middenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vind ik niet, de rol past er prima bij... [ vandaar: bijrol]
ze hadden alleen dat accent weg mogen laten, dat lukte niet helemaal goed
had ze beter Haags kunnen lullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |