In DMSN had je zelfs een speciale functie waarin alles wat je typte in BrEeZaH-taal kwamquote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is het ellendige breezah-shit?
Kon me weer s niet aanmelden... maar nu wel weerquote:
Kinderziektes, ik heb het ook een aantal weken gehad...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kon me weer s niet aanmelden... maar nu wel weer
DMSN zuigt ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In DMSN had je zelfs een speciale functie waarin alles wat je typte in BrEeZaH-taal kwam
ja, maar dat heeft msn 6 ook wel eens. ligt meer aan de hotmail serverquote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
Bij mij gheeft 'ie heel de dag al niet aan of ik een nieuwe mail binnen krijg.
quote:
Ik kreeg geen fotoboek-reacties gister tot ergens vannacht, toen kreeg ik ze allemaal tegelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
Bij mij gheeft 'ie heel de dag al niet aan of ik een nieuwe mail binnen krijg.
Winks.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die irritante winks. Hiermee kunnen ze je te pas en te onpas mee lastigvallen. En wat heb je eraan? Niets! Die irritante buzzers. Als ze een keer geen aandacht krijgen (lees: 3 seconden) kunnen ze irritant buzzeren. De mogelijkheid om een extra bericht achter je naam te zetten, wat natuurlijk retehandig is voor die hopeloze breezah-gevallen. Zo kunnen ze al hun (ex)-vriendjes en biseksuele vriendinnen met tig hartjes en kusjes de groetjes doen! De gigantische grote troep aan reclame onder, boven, naast, achter en voor je bericht, waarme ze die breezah-drinkende mensen willen overhalen om de nieuwste winks en smileys aan te schaffen.
Ik wist hetquote:Op maandag 6 juni 2005 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat extra bericht gebruik je zelf ook.!!!!!!
Dus ik zal nooit in je lijst komenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:51 schreef MissBliss het volgende:
MSN 6.2
En verder moet je natuurlijk zorgen dat je geen breezah's in je lijst hebt... Dan krijg je ook geen winks of whatever
Je bent een breezah?quote:
Nee, maar ik gebruik die buzzer functie ook vaak en in een irritante bui ga ik met m'n muis teksten schrijven ipv typen. En op m'n meest recente discofoto staat ik wel heel erg breezahquote:Op maandag 6 juni 2005 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent een breezah?
Je daalt nu in mn achting mark_03
Is toch MSN maar dan met een microfoon? Lijkt me ook wel tofquote:Op maandag 6 juni 2005 19:52 schreef Tranceptor het volgende:
Wie skyped er al hier?
Ja zoiets geloof ik. Ik heb het ook maar van horen zeggen, maar het schijnt hip te zijn onder de jeugd. Ik dacht laat ik het hier dan maar vragenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is toch MSN maar dan met een microfoon? Lijkt me ook wel tof
Voor jou maak ik een uitzondering danquote:Op maandag 6 juni 2005 20:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik gebruik die buzzer functie ook vaak en in een irritante bui ga ik met m'n muis teksten schrijven ipv typen. En op m'n meest recente discofoto staat ik wel heel erg breezah
Maar verder ben ik erg stoer enzo![]()
Dat wordt vanavond gefixed, Bupiequote:Op maandag 6 juni 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
En waarom zit er geen-PI in de nieuwe oude lay-out?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |