Ja, ik verveulde mequote:
Fotoquote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef karoltje het volgende:
Ik ga even mijn bloesje met tomatensaus verwisselen voor iets zonder tomatensaus.
Jawel mên. Das keicoolquote:
Tuuk!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel mên. Das keicool!
edit: je hebt toch wel fokforum_light gedaan he?
Ja, dat is de helquote:
Die zijn zeer goed te doen 's ochtends na het uitgaan, ook chips met mayo is een culinaire aanrader.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
SatehballetjesDie heb ik zaterdagnacht / zondagochtend om half 7 nog op staan warmen
Kijk je nog gtst Karoltje?quote:
Ja man... lekker johquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die zijn zeer goed te doen 's ochtends na het uitgaan, ook chips met mayo is een culinaire aanrader.![]()
Hoe komtquote:
Heeft Sven je nog niet in de OP gezet?quote:
Als je het nog even laat sudderen op een laag vuurtje met wat water over 3 dagen dan heb je zo een nieuwe soort kaassaus op je eten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja man... lekker johAlleen had ik die pan direct af moeten wassen, toen ik uit bed kwam werd ik toch beroerd van die lucht
Ze stond toch al in de OP?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heeft Sven je nog niet in de OP gezet?
kippenvleugeltjes doen 't ook altijd leuk om half zes 's ochtends....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef mark_03 het volgende:
SatehballetjesDie heb ik zaterdagnacht / zondagochtend om half 7 nog op staan warmen
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
Whihihih, gekke_sandra was heeeeel lang mijn buurmeisje en ik zie het nu pas
No shit?!quote:
De OP is mede mogelijk gemaakt door Bupatih, Dizer en ondergetekende©quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik moet even zeggen....... wat een geweldige OP
Ik heb gister Simon gekeken. Wat heeft Eva een overbodige, nutteloze, nietszeggende rol zegquote:
dat vind ik niet, de rol past er prima bij... [ vandaar: bijrolquote:Op maandag 6 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Ik heb gister Simon gekeken. Wat heeft Eva een overbodige, nutteloze, nietszeggende rol zeg
Redelijk. Ik vraag me alleen af of het blootgehalte niet wat aan de hoge kant was (serieusquote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
maar wat vond je verder van de film?
Ze had wel 1 leuke opmerking, zo ergens in 't middenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat vind ik niet, de rol past er prima bij... [ vandaar: bijrol]
ze hadden alleen dat accent weg mogen laten, dat lukte niet helemaal goed
had ze beter Haags kunnen lullen...
ja die was goed... 't was iets anders, maar ik heb 'm maar 1x gezien en da's alweer ff geledenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Ze had wel 1 leuke opmerking, zo ergens in 't middenIets van "Als ik jou toch eens terug in je vader z'n pik zou kunnen proppen..."
!
Nou ja, ik dacht, er gaat nog iets spectaculairs gebeuren. Maar hij springt van die rots en ineens is daar die aftitelingquote:Op maandag 6 juni 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
wat vond je er zwak aan?
Dat is van die Tel Sell reclamesquote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
ik moest ook wel lachen toen ze achter die bar/counter met die gewichten stond te hannessen
wat? ik blij en jij niet???quote:Op maandag 6 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
Tis trouwens wel een beetje de omgekeerde wereld zo!
Meestal ben jij degene die negatief doetquote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat? ik blij en jij niet???
ach de strekking blijft dat we 't niet geheel eens zijn, toch?!
nietes.... meestal ben ik degene die negatief over onm doet...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:11 schreef Svensational het volgende:
Meestal ben jij degene die negatief doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |