"HEY, How are you doing????"
Elle Mcpheerson en Reese Witherspoon lieten het na twee gastrollen al afweten, ze vonden het maar een vervelende kliek. Al las ik op imdb.com dat Witherspoon weer met hangende pootjes terugwil naar Friends. Ook Bruce Willis doet mee in het komende seizoen. of lopen we een seizoen achter?
zie net op http://www.friendsplace.com/ (hier staan alle scenario's!!!) dat VOO al aan seizoen 6 is begonnen. Ze gaan dus gewoon door, ik ben gewend dat ze zich houden aan de seizoenen en dan pas in okt weer beginnen. Of zouden ze in afwachting van het uittreden van de HMGroep alle uitzendingen alvast opmaken??
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 15 Mei 2000).]
Maar, Friends blijft lachen!!! Het gaat uiteindelijk toch om de humor.
en wie joey is weet ik niet sorry. zeker die ene die een beetje mongoolse trekjes heeft?
quote:Broekie misschien?
Op 16 mei 2000 15:12 schreef Manono het volgende:
<BR>Is er nog iemand die vindt dat Joey eruitziet als een jongen met Downe?
Maar ik ga zeker weer kijken.
Mijn vriend en ik hebben serie 1,2 en 3 op koopvideo (in van die boxen, dat is goedkoper
)
En het blijft leuk!
Nu maar wachten op serie 4 en 5 (en 6?)
Wij zitten in ieder geval zondag om 21:00 op de bank voor de tv !
Ohja, voor de mensen die vinden dat sommige acties nergens op slaan: daar is comedie voor! Dat zijn domme acties (die nergens op slaan) waar andere mensen dan weer om kunnen lachen! (of zich er aan irriteren maar dan moeten ze het maar niet kijken)
Kortom: Friends Rouleerd!
Sja, er zitten domme acties in, maar daar is het een serie voor! En ja, ze verdienen veel, maar ze kunnen het vragen want de kijkcijfers zijn hoog, de kijkers willen ze zien, dus in tv land betalen ze er gewoon voor. Zou jij niet een hoog salaris vragen als je wist dat je het zo zou kunnen krijgen???
Dat ze geen extra's meer krijgen... sja, ze kunnen het zelf betalen, maar toch raar want er zijn heus wel meer die zoveel verdienen en die alle extra's nog wel krijgen. Maar goed, het gaat me niet om hun persoonlijk, zolang ze in de serie maar goed blijven spelen!
Zal ik Fok! alleen wel zolang los kunnen laten?? Ik zal jullie iig wel missen!!
Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..
quote:Ik kan nog steeds hartelijk om de oude afleveringen lachen hoor... Het blijft een meesterlijke serie vind ik.
Op 28 februari 2001 23:18 schreef Porthos het volgende:
Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..
quote:Tja, de importserie... Geen ondertiteling EN ze zijn duurder... Ik wacht toch gewoon op de "reguliere" release.
Op 01 maart 2001 11:43 schreef Ripley het volgende:
Voor liefhebbers:
de nieuwe importserie komt 18 maart op de Nederlandse markt. Het gaat hier om serie 7, aflevering 1 t/m 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |