abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149613
FRIENDS (en SEINFELD) RULZZZ bigtime.......
Joey en Phoebe zijn het grappigste

"HEY, How are you doing????"

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  Redactie Frontpage maandag 15 mei 2000 @ 18:24:00 #27
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149614
Friends wordt steeds vervelender. De actuers spelen hun karakters over de top, Joey en een hand-tweeling... 2 afleveringen lang, please. En waarom ging het viltstift ineens wel van de gezichten? En waarom namen Chandler en Monica hun geld niet mee dat ze wonnen. En waarom doet Ross geen poging zijn liefde te verklaren aan Rachel, zodat ze getrouwd blijven.

Elle Mcpheerson en Reese Witherspoon lieten het na twee gastrollen al afweten, ze vonden het maar een vervelende kliek. Al las ik op imdb.com dat Witherspoon weer met hangende pootjes terugwil naar Friends. Ook Bruce Willis doet mee in het komende seizoen. of lopen we een seizoen achter?

zie net op http://www.friendsplace.com/ (hier staan alle scenario's!!!) dat VOO al aan seizoen 6 is begonnen. Ze gaan dus gewoon door, ik ben gewend dat ze zich houden aan de seizoenen en dan pas in okt weer beginnen. Of zouden ze in afwachting van het uittreden van de HMGroep alle uitzendingen alvast opmaken??

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser (Datum 15 Mei 2000).]

dinsdag 16 mei 2000 @ 11:51:00 #28
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_149615
Ik vind het ook eigenlijk nergens op slaan dat Ross getrouwd wil blijven. Tuurlijk, het zal wel komische situatie's opleveren, maar het slaat NERGENS op!
Net als het vorige seizoen toen Monica en Chandler hun relatie geheim wilden houden. Wat had het nou uitgemaakt als hun vrienden het wisten? Ook dit was denk ik alleen om de komische situatie's.

Maar, Friends blijft lachen!!! Het gaat uiteindelijk toch om de humor.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_149616

Is er nog iemand die vindt dat Joey eruitziet als een jongen met Downe?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_149617
je slaat de spijker op z'n kop
pi_149618

heeeeeeey haaaaaa die Lily.

en wie joey is weet ik niet sorry. zeker die ene die een beetje mongoolse trekjes heeft?

Redactie Frontpage vrijdag 1 september 2000 @ 09:19:48 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_321741
Friends begint zondag weer, dus schop ik deze ff omhoog ivm het Dawsons Creep Syndroom
pi_321764
Friends begint zondag weer? Gaaaaaf!!
  vrijdag 1 september 2000 @ 11:01:26 #34
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_321951
Yep begint weer, hele toffe seie, een van de leukste vind ik... Maar Seinfeld blijft mijn absolute favoriet
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  vrijdag 1 september 2000 @ 12:04:43 #35
5496 evi
love?? i love it!!
pi_322069
YES YES YES!!!!!
pi_322479
Wanneer? Waar? Hoe laat?
Wat waren de belangrijkste ontwikkelingen?
Ofwel wat staat ons te wachten in het nieuwe seizoen?
pi_322545
Ik ben zwaar Friends verslaafd, ik heb nu serie 1 t/m 4 op koopvideo, en ik ben van plan alle series te kopen, ik die series dan ook al een stuk of 5 keer gezien, en ze blijven leuk!! Ik heb niet echt een favoriet, het geheel maakt het fantastisch. De ene kan niet zonder de andere personage.
What the heart requires may never be understood by the mind!
pi_322549
Friends begint weer? BETER
Maar Seinfeld behoort inderdaad ook tot mijn vaste TV-kost. (samen met simpsons en futurama alleen heb ik de eerste al 10x gezien en de laatste word niet meer uitgezonden)
pi_322551
quote:
Op 16 mei 2000 15:12 schreef Manono het volgende:
<BR>Is er nog iemand die vindt dat Joey eruitziet als een jongen met Downe?
Broekie misschien?
  vrijdag 1 september 2000 @ 22:17:24 #40
1573 Kipman
pi_322887
Ik heb het deze zomer helemaal niet gemist. En ik ben tot de conclusie gekomen dat Seinfeld toch wat briljanter is (en al was).

Maar ik ga zeker weer kijken.

pi_322910
Waar en wanneer komt dat gedoe dan ook al weer.
Seinfeld vind ik trouwens ietsiepietsie beter.
  zaterdag 2 september 2000 @ 13:06:44 #42
3547 Renate
I love Maarten :>
pi_323236
Friends begint inderdaad zondag weer, en ik heb er harstikke zin in!

Mijn vriend en ik hebben serie 1,2 en 3 op koopvideo (in van die boxen, dat is goedkoper )
En het blijft leuk!
Nu maar wachten op serie 4 en 5 (en 6?)

Wij zitten in ieder geval zondag om 21:00 op de bank voor de tv !

Ohja, voor de mensen die vinden dat sommige acties nergens op slaan: daar is comedie voor! Dat zijn domme acties (die nergens op slaan) waar andere mensen dan weer om kunnen lachen! (of zich er aan irriteren maar dan moeten ze het maar niet kijken)

Kortom: Friends Rouleerd!

maar goed, dat is MIJN mening en MIJN gevoel, dat hoeft niemand te delen.....
pi_323245
Ik vond Friends altijd wel lachen, maar ze zijn een beéééétje arrogant!!
Ach, de mensen krijgen geen extraatjes ahhh, verdomme, ik weet niet hoeveel ze per aflevering krijgen, maar daaaamn, dat is echt asociaal veel
Jammer, arrogante hollywood acteurs Friends zit me tot hiero!!
pi_323609
Ik heb geloof ik alle Friendsjes zo'n beetje wel gezien. Heb hier nu serie 1 t/m 4 in huis omdat Zuurtje het nooit echt had gevolgd. Nu kijken we iedere avond wel een paar afleveringen en hij vindt het ook te gek. Binnenkort ook ff serie 5 van een vriend lenen en dan kijken!

Sja, er zitten domme acties in, maar daar is het een serie voor! En ja, ze verdienen veel, maar ze kunnen het vragen want de kijkcijfers zijn hoog, de kijkers willen ze zien, dus in tv land betalen ze er gewoon voor. Zou jij niet een hoog salaris vragen als je wist dat je het zo zou kunnen krijgen???

Dat ze geen extra's meer krijgen... sja, ze kunnen het zelf betalen, maar toch raar want er zijn heus wel meer die zoveel verdienen en die alle extra's nog wel krijgen. Maar goed, het gaat me niet om hun persoonlijk, zolang ze in de serie maar goed blijven spelen!

pi_324353
dank, dank, dank. Ik heb dus helemaal over deze topic heen gelezen, maar toch viel nog net, anderhalf uur voor Friends, mijn oog erop.
DANK!! ik ben dus over 1,5 uur weg, om friends te kijken.

Zal ik Fok! alleen wel zolang los kunnen laten?? Ik zal jullie iig wel missen!!

woensdag 28 februari 2001 @ 23:18:26 #46
10124 Porthos
een van de vier
pi_781958
Sinds veronica weer oude afleveringen aan het uitzenden is, is het gelijk weer een stuk rustiger op dit forum.
Dit zegt volgens mij wel genoeg over hoe de meesten erover denken.

Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..

pi_782548
quote:
Op 28 februari 2001 23:18 schreef Porthos het volgende:
Die oude aflevering zijn best leuk, maar ja, als je ze al een paar keer gezien hebt en je de grappen dus voor de uitzending al ziet aankomen dan is het toch wel een beetje minder..
Ik kan nog steeds hartelijk om de oude afleveringen lachen hoor... Het blijft een meesterlijke serie vind ik.
Bovendien is het een prijzige hobby Heb alles t/m band 2 van serie 6... (nee heb geen verzamelboxen... Alles los gekocht)
.
  donderdag 1 maart 2001 @ 11:31:48 #48
1573 Kipman
pi_782975
Hebben we nu twee topics over Friends?
  donderdag 1 maart 2001 @ 11:43:28 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_783003
Voor liefhebbers:
de nieuwe importserie komt 18 maart op de Nederlandse markt. Het gaat hier om serie 7, aflevering 1 t/m 24.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_783489
quote:
Op 01 maart 2001 11:43 schreef Ripley het volgende:
Voor liefhebbers:
de nieuwe importserie komt 18 maart op de Nederlandse markt. Het gaat hier om serie 7, aflevering 1 t/m 24.
Tja, de importserie... Geen ondertiteling EN ze zijn duurder... Ik wacht toch gewoon op de "reguliere" release.
Wordt wel tijd dat ik weer een paar banden in de video ga gooien trouwens...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')