Ik heb geen idee, bij mij werken ze ook niet (net als gisteren). Volg ik de bron van de stream, werkt het wel:quote:
Ik weet geen plekken uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
wat is er most haunted aan new orleans dan?
noem es wat plekken
Wat een goed onderbouwde mening van iemand die anders nooit in TRU post. Dank je!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een bullshit dat most haunted zeg,viel echt tegen wel
Oh moet je hier 1000 posts maken,voordat je iets mag vinden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Wat een goed onderbouwde mening van iemand die anders nooit in TRU post. Dank je!
Nee, dat wil zeggen dat je wat betreft interesse en verdieping in de onderwerpen alleen je nickname mee hebt en waarschijnlijk 1 aflevering hebt getroffen met veel zoveel activiteit dat je het misschien erg ongeloofwaardig vindt. Wat kan verklaring waarom je het gemaakt en nep vindt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh moet je hier 1000 posts maken,voordat je iets mag vinden dan?
Ik heb een aflevering gezien,en vond het gemaakt en nep overkomen,
Ja dat kan goed,quote:Op zondag 4 september 2005 00:06 schreef Dimmie het volgende:
[..]
Nee, dat wil zeggen dat je wat betreft interesse en verdieping in de onderwerpen alleen je nickname mee hebt en waarschijnlijk 1 aflevering hebt getroffen met veel zoveel activiteit dat je het misschien erg ongeloofwaardig vindt. Wat kan verklaring waarom je het gemaakt en nep vindt.
Elke aflevering is anders en ook elk seizoen.
Dan zal je zien dat ze in het begin helemaal niks kregen en nu veel meer maar dat er tegenwoordig, nu er veel meer activiteit is, ook nog plaatsen zijn waar niks gebeurt.
Dus eigenlijk zou je er eerst wat meer van moeten zien voor je echt een mening kan geven imho.
Sorry, maar je mening kwam gewoon iets te makkelijk op me over.
ik heb op geen enkele cam beeldquote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Dimmie het volgende:
Ze zijn nu btw op cam 4, volgens mij de enige cam met geluid
Zie het bericht met de mmx adressen en gooi die van cam 4 in je internet explorer url balk of open het in windows media player.quote:Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb op geen enkele cam beeldlaat staan geluid.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef CherryLips het volgende:
dank u. verder dan mijn neus lang is, is ook een uitdaging
Ik denk dat de problemen opgelost zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 18:17 schreef Dimmie het volgende:
Ik moet zeggen dat Yvette's blikken richting Derek, alsmede de omgang, een stuk relaxter zijn tijdens deze laatste Live
Sterker nog!quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ah, dus DA zal alsnog te zien zijn in seizoen 7.
quote:Most Haunted Live at Halloween this year will be shown over four nights, from 28th to 31st October inclusive. Filmed in East London, this is the first four-nighter in the programme's history. Tickets are available from 09009 100 150. First come, first served remember.
LivingTV have announced a Most Haunted special to be shown in December. They're already asking for our favourite MH moments, so expect lots more coverage of Greengate Brewery, Brannigan's and other Manchester-based locations.
Other rumours I've heard include the one that says MH Live at Christmas will be at Alton Towers, and Robbie Williams will be a 'special' guest. Heaven help us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |