abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27674235
Hallo allemaal,
Ik heb mijn vakantie moeten annuleren omdat me enkel gebroken is. Nu heb ik wel al het geld terug gehad enzo dus we kunnen fijn later een last minute pakken. Maar hoe kan ik dat het beste gaan aanpakken. Bepaalde plekken vallen al af want ik heb natuurlijk niet alle prikjes.
Ik zou naar Turkije gaan en heb ook alleen alle prikjes voor dat land. Verder wil ik absoluut niet met de bus, dat doe je je zelf niet aan. Zon etc is natuurlijk een vereiste maar verder boeit het me niet maar ik wil toch het goed aanpakken waardoor ik zo veel mogelijk korting ga pakken. Kan ik dit het beste op het Internet zoeken of toch meer in de reiswinkel? Op internet valt de korting me een beetje tegen, ik dacht dat het stukken voordeliger zou zijn. Ik hoorde dat je ook goed op schiphol kunt boeken, heeft iemand daar wat informatie over? Want dan is het zeker voor de volgende dag of alleen een reis. Maar ik wil wel alles erbij, hotel en evt mogelijkheid tot uitstapjes. Ik hoop dat iemand wat weet, als het een winkel is het liefst natuurlijk in Amsterdam.
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  maandag 6 juni 2005 @ 15:39:00 #2
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27677877
Ga naar L'Tur op Schiphol!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_27677942
Ruime tijd van te voren op schiphol gaan staan en hopen dat er leuke last-minutes tussen zitten.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:44:49 #4
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27678089
Op de d-reizen site staan al all-inclusive aanbiedingen voor 269 euro. Lijkt me niet veel geld als je zoiets zoekt.

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_27680451
geld speelt geen rol, eerst hadde we rond 600 betaalt dus da mag het wel weer kosten, maja als ik daarmee een mooiere reis kan krijgen
  maandag 6 juni 2005 @ 17:11:11 #6
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27681281
600 euro voor 2 personen of p.p.?
pi_27681372
pp
pi_27681459
en dat was voor 15 dagen, dus met vliegen en apartement. Geen all inclusive.

Ik heb bij last minute wel zo iets van is 15 dagen wel slim, normaal zoek ik altijd op Inet mense die al in het hotel hebbe geslape en wat ze er van vonden enzo.
Maybe kan ik ook bijv beach masters belle en of ze wa voor die tijd hebbe en dan flink afdinge, of dumpe hun die reize ook ergens bij een winkel ofzo?
en wat is dat op schiphol precies dan? Ik ga natuurlijk nie daarheen en dan meteen weg, 2 dage erna zou ik nog wel ok vinden, woon in amsterdam dus ff naar schiphol om te kijke of er wa is kan best
pi_27681685
Ja dat Ltur begint er wel een beetje op te lijken. Wel kut hoor want ik had me al helemaal op Alanya voorbereid, breek ik me poot week terug. maja wil toch wel dus als het over is ga ik zo iets proberen. Kan ook leuk zijn om es wat nieuws te proberen
  maandag 6 juni 2005 @ 17:22:33 #10
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27681712
Afgezien van inentingen kun je bij d-reizen voor dat geld al naar Brazilië, Cuba, Mexico, maar dan komen er natuurlijk nog wel kosten bij voor eten/drinken.....
Voor de echte lastminuteaanbiedingen zou ik je aanraden om bij L-tur op de Heiligeweg binnen te lopen.
pi_27682114
ja ik hoorde ook al dat je beter naar een winkel kan omdat die mense er echt verstand van hebbe en zo ff kenne belle enzo. Ik kan zelf nu nog niet lopen maar zodra ik weer kan lope een beetje ga ik daarheen en beetje voorbereiden enzo. Het zou mooi zijn als ik gewoon vrij cheap naar me oorspronkelijke bestemming Alanya kan. Maar eten en drinke was eerst ook maar wel in turkije, en das spot goedkoop, dus als het ergens anders heen gaat moet ik wel rekening gaan houden met hoe duur het land is want uber veel geld is er ook weer niet. Vorig jaar hadden we met ze 2e 1000 euro om 2 weken van te leven in turkije, vrij luxe gedaan en hield nog geld over zelfs. Ik had toen alleen het ontbijt erbij in wat ik vaak zelfs half skipte
pi_27682180
heel team thuis achter de pc etc om te kijken of het hotel vet is, info over land kwa geld, en of de stad wat is. Ik heb nu al zin om een last minute te gaan boeken
  maandag 6 juni 2005 @ 21:47:40 #13
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27690561
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef Brendovic het volgende:
heel team thuis achter de pc etc om te kijken of het hotel vet is, info over land kwa geld, en of de stad wat is. Ik heb nu al zin om een last minute te gaan boeken
Haha, het is natuurlijk echt avontuur als je met je rugzakje op het vliegveld staat en daar een lastminute boekt. Ik wil dat ook nog eens gaan doen, maar dat zal wel ergens in 2008 of 2009 worden.
pi_27690796
Ja maar je weet niet genoeg info over streek en hotel dan vind ik. Ik wil niet 15 dagen aan me pik moeten trekken van verveling
  maandag 6 juni 2005 @ 22:03:55 #15
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27691103
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef Brendovic het volgende:
Ja maar je weet niet genoeg info over streek en hotel dan vind ik. Ik wil niet 15 dagen aan me pik moeten trekken van verveling
Dan laat je je trekken!
pi_27691188
ja, das in de andere gevalle, lees de opmerking nog een keer en snap hem dan wel
  maandag 6 juni 2005 @ 22:07:24 #17
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27691223
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:06 schreef Brendovic het volgende:
ja, das in de andere gevalle, lees de opmerking nog een keer en snap hem dan wel
Ik zou me ineens niet meer vervelen hoor als een lekkere blondine mij aan het trekken was. Die verveling zou dan zo ineens over zijn.
pi_27692081
Voor 600 pp (mischien iets meer) kun je buiten het hoogseizoen naar vrijwel alle zonnige bestemmingen vliegen:
Caribische gebied, Middelandse zee gebied, Rode zee gebied, Zuid- en Midden-Amerika, mischien ook Thailand/India
pi_27692258
Nee het moet in de zomer vakantie, student..
pi_27719776
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef Brendovic het volgende:
Nee het moet in de zomer vakantie, student..
Je hebt op dit moment 15 dagen turkije voor 250, inclusief vliegen en appartement. Dus voor 600 moet je erg ver kunnen komen.
// Last.fm
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:07:18 #21
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27721703
ik ben vorig jaar op de drukste dag van het jaar nota bene naar schiphol gegaan zonder iets te boeken en daar een hele cheapo all in vakantie naar turkije/marmaris kunnen boeken last minute. vertrek binnen een paar uur (met onur air nog wel)

Je kun makkelijk gewoon naar schiphol gaan met je bagage, er zijn giga veel last minute winkels en er vertrekt altijd wel wat leuks voor weinig op elke willekeurige dag (neem even de tijd om te "shoppen" in de last minute winkeltjes.. aarzel niet om af te dingen als het niet zo druk is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:44:27 #22
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_27723195
Eigenlijk is dit gewoon weer zo'n verkapt ik-heb-geen-zin-om-te-zoeken-naar-lastminute-winkels/opties-terwijl-ik-zelf-tijd-
-zat-heb-en-de-search-nog-niet-heb-gebruikt. No offence maar als je je enkel gebroken hebt en dus een zee van tijd hebt kom je de dag prima door met wat zoeken op internet. Mocht je er dan nog niet uitkomen en wil je perse van een reisbureau iets boeken, dan kan je alsnog 1 van je reisgenoten er op af sturen. Tevens kan je eens de search gebruiken om te zien of er eerder geopende topics zijn.

Omdat je student bent en ik uit ervaring weet dat studenten graag anderen voor een karretje spannen, hieronder wat nuttige linkjes:

D-Reizen
Expedia
Globe
Sunweb
L'Tur
Peter Langhout Reizen
Arke
ATP Last Minutes
Last Minute Aanbiedingen
Vakantiediscounter

Beterschap met je enkel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jaguarized op 07-06-2005 21:56:15 ]
pi_27723538
Andere voor het karretje spannen is absoluut waar, ben ik een koning in. Maar het ging me er meer om dat ik al snel doordat dat je de plekjes moet kennen. Last minute is niet overal even goedkoop. Last minute in zit van zelfde dag of volgende week, wat zijn de goede winkels etc
pi_27734997
Hehe andere voor zijn karretje spannen is hij inderdaad koning in :p Ik ben zijn vriendin en hij laat mij idd alles doen Ik had de vakantie naar Alanya prima helemaal geregeld en nu dus weer geannuleerd. En nu mag hij dus een nieuwe vakantie gaan regelen. Ben benieuwd waar we nu dus nog heen gaan. Het maakt mijn niet zoveel uit. Als het er maar warm is. En je er kunt zwemmen, winkelen en uitgaan. Ik vind het overal leuk als ik maar met hem ben.
Woepsie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')