Hallo allemaal,
Ik heb mijn vakantie moeten annuleren omdat me enkel gebroken is. Nu heb ik wel al het geld terug gehad enzo dus we kunnen fijn later een last minute pakken. Maar hoe kan ik dat het beste gaan aanpakken. Bepaalde plekken vallen al af want ik heb natuurlijk niet alle prikjes.
Ik zou naar Turkije gaan en heb ook alleen alle prikjes voor dat land. Verder wil ik absoluut niet met de bus, dat doe je je zelf niet aan. Zon etc is natuurlijk een vereiste maar verder boeit het me niet maar ik wil toch het goed aanpakken waardoor ik zo veel mogelijk korting ga pakken. Kan ik dit het beste op het Internet zoeken of toch meer in de reiswinkel? Op internet valt de korting me een beetje tegen, ik dacht dat het stukken voordeliger zou zijn. Ik hoorde dat je ook goed op schiphol kunt boeken, heeft iemand daar wat informatie over? Want dan is het zeker voor de volgende dag of alleen een reis. Maar ik wil wel alles erbij, hotel en evt mogelijkheid tot uitstapjes. Ik hoop dat iemand wat weet, als het een winkel is het liefst natuurlijk in Amsterdam.
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt