Kan me herinneren dat een van mijn leraren dat toen zei in de hoop meer mensen in zijn Latijnse lessen te krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
*checkt boek
staat niets in dat er zelfs maar op lijkt
Mits je vanavond aanwezig bent natuurlijkquote:
ik lust geen azijn...quote:
quote:
Zure komkommerschijfjes toch wel? Dat maak je klaar met azijn hoorquote:
sorry, ik ben een beetje meligquote:
ik heb ze liever gewoon met een uitje en een beetje olijfolie.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:33 schreef Shreever het volgende:
[..]
Zure komkommerschijfjes toch wel? Dat maak je klaar met azijn hoor
Wie is Karlijn?quote:
Zo heb ik ze nog nooit gegeten, maar eens een keer proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb ze liever gewoon met een uitje en een beetje olijfolie.
Met azijn eet ik ze de hele avond
He verdorie.. nu ik wegga gaan jullie het over sex hebbenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Jajaja genoeg gezwaaid naar elkaar. Hop, laten we het over iets substantieels hebben. Ik zeg: seks.
Nou ja, politiek mag ook
Combinatie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Jajaja genoeg gezwaaid naar elkaar. Hop, laten we het over iets substantieels hebben. Ik zeg: seks.
Nou ja, politiek mag ook
Standje 69 met Balkenende? Nee dank jequote:
Vanavond de samenvatting en nabeschouwing van dit naderende debat over de vleselijke lusten, ok?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
He verdorie.. nu ik wegga gaan jullie het over sex hebben
Kunnen jullie dat niet vanavond doen?![]()
ik krijg er hele rare beelden bijquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Standje 69 met Balkenende? Nee dank je![]()
Doe jij niet zo vrolijkquote:Op maandag 6 juni 2005 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag ravissant sympathieke mede-Fok!kers!
Wat is het tering mooi weer!
Prima. Ik begin met de these:quote:
Deal!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vanavond de samenvatting en nabeschouwing van dit naderende debat over de vleselijke lusten, ok?
Moet je even het hokje aanvinken bij 'mental images uitschakelen'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |