snoep en zoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef tonks het volgende:
Wat zit er allemaal in een zakje snoep
Talk dirty to me babyquote:Op maandag 6 juni 2005 13:54 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nee![]()
zoiets was het wel geloof ik.. lees maar terug![]()
Te laatquote:Op maandag 6 juni 2005 14:04 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken komt ook weer eens kieken
is er nog snoep over?
Helaaschquote:
4 spekjesquote:Op maandag 6 juni 2005 13:58 schreef tonks het volgende:
Wat zit er allemaal in een zakje snoep
Zozo wat vrijgevigquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
4 spekjes
lange jan
biggetje
perzikje
lollie
rolletje mentos
dropveter
rozijntjes
graagquote:Op maandag 6 juni 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
Lust je een stukje mars delight kanaiken?
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te gevenquote:
En dat vind je erg omdat...?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te geven
Geef mij maar een lolyquote:Op maandag 6 juni 2005 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
4 spekjes
lange jan
biggetje
perzikje
lollie
rolletje mentos
dropveter
rozijntjes
Hopelijk vergeet ik het deze keer ook niet, vorig jaar wa ik dat ook vergetenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Troel het volgende:
[..]
ja, en het ergste is dat dus maar 2 van de 16 mensen die hier gisteren waren een zakje meekregen omdat ik het vergat mee te geven
Omdat het behoorlijk prijzig is om die dingen te maken en ik mezelf ken en nu dus 16 zakjes nog moet opeten ofzo.quote:
Ik versta je nietquote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef kanaiken het volgende:
*bezig is met latijn
Had het woord berin in het latijn niet een dubbele betekenis?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:18 schreef kanaiken het volgende:
*bezig is met latijn
*BEZIG IS MET LATIJNquote:
*checkt boekquote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Had het woord berin in het latijn niet een dubbele betekenis?
Ben vergeten wat dat woord nou ook alweer was...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |