quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef NerdoNielso het volgende:GTA San Andreas
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
Leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn nog niet afgemaakte zelfportret:
[afbeelding]
Zo kan hij idd niet achter z'n comptuter zitten, een van die kasten moet gewoon wegquote:En Niels... je bureau is gewoon te groot:
[afbeelding]
Waar nog niet is meer de vraag.quote:
Anders ik wel.. want ben bang dat de versie die ik nu download.. nie helemaal een goede isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Was je geïntresseerd in een kopie of niet?
Schrik niet als ik je zometeen even aanspreek over msn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:49 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Anders ik wel.. want ben bang dat de versie die ik nu download.. nie helemaal een goede is... maar zal wel zien
Al m'n kasten zitten vol!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:42 schreef errrrr het volgende:
Of je haalt gewoon wat kasten weg?
Geinig, typisch CKV-mens-ideequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn nog niet afgemaakte zelfportret:
[afbeelding]
Klopt, ik zit er over na te denken om die hoek uit m'n bureau te slopen...quote:En Niels... je bureau is gewoon te groot:
[afbeelding]
Kasten kunnen niet wegquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:13 schreef errrrr het volgende:
Zo kan hij idd niet achter z'n comptuter zitten, een van die kasten moet gewoon weg
Als je denkt hem te kunnen draaien...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef NerdoNielso het volgende:
Oh Ali, kopie aanvraagt (H)
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef errrrr het volgende:
Niels, be creative
En ik ben 'm ook al lang binnen aan het trekken, heb Kees er even op gewezen
gaat nu alleen met 18 B/s... superfast Azureus aye?
Limewire, eMule, KaZaA, Napster, tja wat hebbie nog meer, Usenetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.
Oh. Hoezo niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat er op Bittorrent nog geen goede versie te vinden is.
Corvette Z06 is okay, maar ik neem aan dat jij er niet in meegereden hebt.. Vanwaar deze frustraties?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Overpowered schijtCorvetteC6's met banden die liever glijden dan grippen, remmen van kauwgom en een typische amerikaanse stuurinrichting zijn niet goed voor je bloeddruk.
Ik ga wel een boek lezen ofzo,![]()
.
Ali weet het nog niet zo goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
Ik moet Road Atlanta Short in die schíjtauto drie keer rondrijden, en daarmee twee Sledgehammers en een één of andere nuclearnitroglycerinetunedCorvette voorblijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Corvette Z06 is okay, maar ik neem aan dat jij er niet in meegereden hebt.. Vanwaar deze frustraties?
Inmiddels wel dus, maar niet die shit die Ruben aangeeft.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali weet het nog niet zo goed.
Wat staat daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'no crack included'
Die maak je even zelf wou je zeggen.
Btw staat er nu wel een goede, maar niet die.
En dat is úren nadat ik begon met downloaden.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
11.019 mensen can't be wrong Aliquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Inmiddels wel dus, maar niet die shit die Ruben aangeeft.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ali weet het nog niet zo goed.
Had er ook al één gevonden, maar die is volgens Ali niet goed, ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
Gast, als hij nog niet gecracked is is hij dat wel wanneer je hem binnen hebt, kun je die even onafhankelijk van de torrent binnen halen. Dat is appeltje eitje, weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat staat daar?
'no crack included'
Die maak je even zelf wou je zeggen.
Btw staat er nu wel een goede, maar niet die.
En dat is úren nadat ik begon met downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |