Ja, dat is meer omdat je er maar eentje in heb zitten volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:53 schreef NerdoNielso het volgende:
Precies, de nieuwe generatie is pro-AMD, de oude pro-Intel. Heb persoonlijk nooit negatieve ervaringen gehad met Intel, maar ik bewonder de 64-bit inhaalrace van AMD gigantisch. Daarom blijf ik ook bij een 64bitje.
Uhm, er zijn nog niet zo gek veel multi threaded programma's, maar ik heb wel een programma wat hetvolgende aangeeft: "Warning, only one processor detected"
Eindelijk komt de aap uit de mouw, kon je ook meteen zeggen hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:56 schreef NerdoNielso het volgende:
Ohja, en natuurlijk een X2 zodat je gigantisch kan pimpen en die pc zo af en toe even lenen voor een LAN party
*ccfl in gaat bouwen*
Ik kan hem in 2 weken hebben hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef MrAli het volgende:
Btw, voorlopig own ik nog alles en iedereen hier.
Ja, dit was wel weer genoeg computer- en zelfverheerlijkingspraat voor nu, als jullie het daar zo graag over willen hebben dan spreken jullie maar een keer af, hier gaan we het er niet over hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef MrAli het volgende:
Btw, voorlopig own ik nog alles en iedereen hier.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dit was wel weer genoeg computer- en zelfverheerlijkingspraat voor nu, als jullie het daar zo graag over willen hebben dan spreken jullie maar een keer af, hier gaan we het er niet over hebben.
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:04 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Discriminatie, ik zeur toch ook niet over je auto's![]()
Weet je wat, we gaan het wel over een gemeenschappelijke interesse hebben.... Vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant..
Correctie, het bedrijf kan hem misschien in 2 weken hebben, maar dan is het nog steeds niet jou pc. En deze hier is wel 100% van mij.quote:
Ik denk dat het aantal 'computermensen' hier groter is dan het aantal 'automensen'.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat is appels met peren vergelijken, auto's zijn namelijk wél interessant..
Het verschil is dat jij 2 werkende computers hebt, ik:quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Correctie, het bedrijf kan hem misschien in 2 weken hebben, maar dan is het nog steeds niet jou pc. En deze hier is wel 100% van mij.
Wel een significant verschil.
Ik heb een werkende destop, ja, maar hoelang heb ik zonder gezeten?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij 2 werkende computers hebt, ik:
1 eigen pc (1GHz)
1 laptop (500MHz)
1 kick ass server, maar helaas met klein software probleem
Zozo, bij de familie Boom zijn ze al toe aan de Pentium 5.quote:en onder mijn hoede:
1 duron 700
1 2.4GHz Pentium 5 met GeForce 4
1 pentium 75
en binnenkort een zelf samengesteld engeltje
en daarnaast natuurlijk nog een mooie dubbele versterker audio installatie met 5 cd wisselaar(Hangen alleen goedkope pruts boxen aan)
In ieder mens schuilt een automens, dus zijn hier per definitie meer automensen dan computermensen!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal 'computermensen' hier groter is dan het aantal 'automensen'.
In dat geval schuilt ook in ieder mens een computermens, dus gaan we rustig verder.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In ieder mens schuilt een automens, dus zijn hier per definitie meer automensen dan computermensen!.
auto's zijn er al langer dan computers, dus zijn auto's interessanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plankquote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
In dat geval schuilt ook in ieder mens een computermens, dus gaan we rustig verder.
Auto's zijn er idd langer, dus is er wat betreft computers nog meer te ontdekken, dus zijn ze intressanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
auto's zijn er al langer dan computers, dus zijn auto's interessanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.
Nee, computers zijn nog altijd hetzelfde, alleen meer, sneller en kleiner. Niet boeiend, dat kan iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Auto's zijn er idd langer, dus is er wat betreft computers nog meer te ontdekken, dus zijn ze intressanter en hebben ze meer recht op een plek op de bovenste plank.
Jij wil zeggen dat de babes die bij auto's staan onder doen voor die bij computerhardware staan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
Maar computer fabrikanten hebben 10 aziatische dames om 100 gram stuff staan, auto's hebben honderden kilo's nodig
quote:Op maandag 6 juni 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat de babes die bij auto's staan onder doen voor die bij computerhardware staan?
Kom op![]()
.
Ja sure, computers nog altijd hetzelfde? 10 jaar geleden was er nog geen RAID, SATA en SLI. De vooruitgang in de computers gaat (gelukkig) veel sneller als bij auto's. SLI is nog niet eens standaard en men is al bezig met SLI-2. SATA idem. Bij computers heb elke dag iets nieuws, en het bied véél meer mogelijkheden dan auto's. En buiten dat zijn auto's, héél véél érger, milieuvervuilend.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, computers zijn nog altijd hetzelfde, alleen meer, sneller en kleiner. Niet boeiend, dat kan iedereen.
Auto's zijn enorm veranderd, van kachelaars hebben we nu biturbo diesels met common-rail, we hebben hybride auto's, keramische schijfremmen, ABS, TC, STM, we hebben GPS, de supercharger ondergaat een revolutie en dankzij de olie die bijna op is krijgen we nu ook steeds meer zuinigere auto's en auto's die op allerlei shit (letterlijk) kunnen rijden.
Daarbij zijn auto's enorm mooi, en computers niet, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |