Hoezo kan je dan wel resumen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmm, tsja. Na negen kan je hem iig afbreken, want dan kan ik sowieso resumen. Voor 10 zal ik dan maar even een resume-scriptje schrijven
Dan is het dus: Finland - Nederland slim.quote:En Kees: komt goed
Voetbal: Nederland - Finland (uit), met 4-0 gewonnen. Eerste helft was Finland beter, maar speelden allebei niet slecht. Gelukkig heeft Finland geen goede spitsen. Tweede helft ongeveer even goed, maar op het laatst gaf Finland de moed een beetje op -> 4-0 geworden.
Omdat hij dan output hoeveel hij er heeft (als hij 9 af heeft), en dan kan ik bij tien weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoezo kan je dan wel resumen?Maar 10 kan idd wel een tijdje duren.
Niet iedereen hier is voetbal-expert, en zo is dus duidelijk voor iedereen.quote:[..]
Dan is het dus: Finland - Nederland slim.
Ok, dan kan je dus na 1, na 2 ... na 7 en na 8 ook resumen, alleen heeft dat weinig zin, dat was in een mum van tijd gebeurd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat hij dan output hoeveel hij er heeft (als hij 9 af heeft), en dan kan ik bij tien weer opnieuw beginnen
Dat heeft niets met het wel of niet een voetbal-expert zijn te maken, dat is bij elke sport zo. Het thuisspelende team staat voorop.quote:[..]
Niet iedereen hier is voetbal-expert, en zo is dus duidelijk voor iedereen.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ok, dan kan je dus na 1, na 2 ... na 7 en na 8 ook resumen, alleen heeft dat weinig zin, dat was in een mum van tijd gebeurd.
Wiskunde+Informatica.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:55 schreef DearPrudence het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen voor jullie profielwerkstuk?
Kijk bijvoorbeeld eens op deze site voor ideeën voor je profielwerkstuk. Dan zie ik zeker ook interessante dingen staan voor natuurkunde & informatica. Maar ik vraag me eigenlijk af hoe definitief deze keuze nu is, volgens mij kun je best later nog wel over stappen..quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wiskunde+Informatica.
Doet Rick ook, misschien gaan we hem samen maken, maar weet niet of dat nou makkelijker is...
Kees, voor Natuurkunde Informatica wordt volgens mij wel verwacht dat je iets technischer gaat, zoals een robot bouwen en dan met momenten enzo dat ding bewegen... Wiskunde is meer het programmeer werk en daar kan je het meeste pure programmeren ook wel onder gooien.
Dat technische lijkt mij trouwens wel gaaf en ook zeker te doen, maar een robot oid is al zo vaak gemaakt
Encryptie lijkt me nog wel gaaf, compressie maybe, kunstmatige intelligentie.
Andere meetkunden, Chaos theorie, Constanten (zoals Pi en e => misschien waarom we ons "10 tallige" stelsel om zouden moeten bouwen naar 1pi, 2pi, 3pi etc.)
Natuurkunde topics:
Draadloze verbindingen, Supergeleiding, quantum computing, robotica
Ach, en er is vast nog wel meer interesants te vinden (voor mij zegmaar)
Nee klopt, maar wat voor iets wil je doen bij natuurkunde-informatica.... beweging / simulatie / ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 03:15 schreef MrAli het volgende:
Niels, niet iedereen hoeft net zo'n profielwerkstuk te maken als Tom hoor.
Weet ik niet. Hangt er vanaf wat je precies wil doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wat voor iets wil je doen bij natuurkunde-informatica.... beweging / simulatie / ?
Je gaat het toch doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, ik ga morgen denk ik even langs de Balcken. Vragen of het mogelijk is om daar met 2 klassen aan te komen.
Ruben/Hans/Kees: Mag ik van één van jullie jullie rooster op maandag?
Nee, die is van blok A dacht ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je gaat het toch doen?
Maar hier is het rooster van 5VB: http://www.dehogeberg.nl/?siteID=1&menuID=445&alt_view=19,0,0&klas=5VB
Alleen hoop ik dat dat van dit blok is. Niels?
Beetje een rommeltje op die site met die roosters.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, die is van blok A dacht ik.
Al gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Beetje een rommeltje op die site met die roosters.
Maar kijk anders even bij 5VA, als dat rooster klopt met het blok dat je nu heb zal dit ook wel kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |