Dan kun je toch helemaal niet bij die kast rechtsonder?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:37 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, jouw indeling paste ook niet
[afbeelding]
M'n bureau kan zo zelfs nog een paar centimeter langer worden(donkergele deel)
Die opening m'n kamer in is ongeveer 60 cm... Eens even vragen aan moeders of dat genoeg is, zoals alles nu staat zijn er smallere plekjes trouwens
Kijk, Niels heeft hetzelfde probleem als ik, ruimte te kort. Maar Niels heeft nog twee andere problemen:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dan kun je toch helemaal niet bij die kast rechtsonder?![]()
Goed, tot nog toe, heb em niet op z'n allerhoogst, maar het valt mij heel erg mee eigenlijk.quote:
Goh, je meent het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kijk, Niels heeft hetzelfde probleem als ik, ruimte te kort. Maar Niels heeft nog twee andere problemen:
- Hij zoekt een verkeerde oplossing.
- Hij heeft nog meer troep als ik (ja dat is mogelijk).
(Terwijl Niels z'n kamer ook nog eens groter is.)
Des te beter, als je maar soepel kan spelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goed, tot nog toe, heb em niet op z'n allerhoogst, maar het valt mij heel erg mee eigenlijk.
Ik weet, jou kamer kan je ook niet echt groot noemen. (Maar geen schuine wanden toch?)quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goh, je meent het.
Mijn kamer is 2.30 bij 3.30 ofzo, ja, daar is Niels z'n kamer natuurlijk ook veels te klein bij..
Ik wil ook een tweepersoonsbed, maar dan moet of m'n bureau, of m'n computertafel eraan geloven, en dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:10 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik: "Goh, mam, er past een twee persoons bed in m'n kamer"
Zij: "Oh, ja idd, zoals je het hebt getekend kan het ja"
Pap: "Waar wil je een twee-persoons-bed vandaan halen?"
Ik: "Die staat boven op zolder"
Technisch gezien past het zoals aangegevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet, jou kamer kan je ook niet echt groot noemen. (Maar geen schuine wanden toch?)
Maar die maten zullen ook wel aardig in de richting komen van mijn kamer(tje). Iets meer als twee meter bij iets meer als drie meter. Met ook nog eens de kanttekening dat ik twee schuine wanden heb, en de andere zijn de wand van de deur en de wand van het raam, kan ik dus wenig mee.
Als Niels nou eens een kleiner bureau zou nemen (Dat van nu is veel groter dan noodzakelijk.) en eens wat rotzooi zou weggooien zou ie ruimte zat hebben.
Technisch gezien is wat anders als prakisch gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Technisch gezien past het zoals aangegeven
Mijn kamertje is een relaxte 14 m2 meen ik (4,1*3,4 meter). Opzich heb ik wel ruimte genoeg, moet alleen betere plekken hebben voor m'n troep. Maar nu staat m'n bureau m'n kamer in gedraaid, met mijn bed er tegen aan. Nogal vaag iig. Besides, ik heb er nog een 2 persoons bed in gekregen ook![]()
Na de proefwerkweek maar eens 1 muur vrij maken, die schilderen (wordt oranje + rood & geel) oid)Met "biertje?" op m'n muur!
Even een mini koelkastje ergens vandaan scharrelen en m'n vernieuwde kamer is klaar![]()
Iedereen al klaar voor de housewarming?
Tja, je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Technisch gezien is wat anders als prakisch gezien.
Waren al ziieeeeek veel boten op het water vandaag, echt massive. Maarja, Ali B mag van mij wegblijven, die moet ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Morgen ALI B op RONDJE TEXEL. Gaaaaaaaf!.
Als je van Watskeburt houd, houd je van Ali B!quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waren al ziieeeeek veel boten op het water vandaag, echt massive. Maarja, Ali B mag van mij wegblijven, die moet ik niet.
Morgen al?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:56 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. Morgen ALI B op RONDJE TEXEL. Gaaaaaaaf!.
*check*quote:
Hmm, tsja. Na negen kan je hem iig afbreken, want dan kan ik sowieso resumen. Voor 10 zal ik dan maar even een resume-scriptje schrijvenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef MrAli het volgende:
Zeg Hans, main.exe is nog steeds 'queen number 9 aan het checken', duurt wel héél erg lang vind je niet? Hij is nou straks bijna een week bezig, en als number 10 nog 10 keer langer duurt gaat dat dus nog 2 maanden duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |