Vraag 2; Ik werk voorlopig met een gedownloade versie, die om de haverklap de melding geeft; Civ III caused error in JGL.dll met natuurlijk als resultaat dat alles crasht. Iemand die hier een oplossing voor kent?
't Duurt alleen wat langer voordat je 't hebt.
quote:Hey verrek, het is waar!
Op woensdag 13 november 2002 14:49 schreef tvlxd het volgende:
Er is Civlization 3 : Play the World.Hiermee kan je multiplayer en play-by-mail en-weet-ik-wat-doen.
quote:Thanx! Tijd voor de Kerstvakantie om aan te breken, me dunkt.
Op woensdag 13 november 2002 14:49 schreef tvlxd het volgende:
Er is Civlization 3 : Play the World.Hiermee kan je multiplayer en play-by-mail en-weet-ik-wat-doen.
Greetz.,
HeavyD
Welk lvl heb je dit spelletje uitgespeelt ?!?!?! Zeker king lvl ofzo??
quote:Het heeft niet echt met het spel te maken (HOEWEL HET EEN SUPERVET SPEL IS
Op donderdag 6 februari 2003 01:06 schreef admiral_r2d2 het volgende:
mijn laatste civ3-spelletje
quote:op de PrintScrn knop drukken (naast F12), en dan plakken (als in de ctrl + V-soort plakken) in Paint of iets dergelijks.
Op vrijdag 14 maart 2003 00:55 schreef Duran het volgende:[..]
Het heeft niet echt met het spel te maken (HOEWEL HET EEN SUPERVET SPEL IS
)
Maar hoe maak je een screenshot?!
Heb het spel nu iets langer dan anderhalf jaar, maar ik kan er niet genoeg van krijgen!
En die nachten kunnen niet lang genoeg duren ![]()
Iemand hetzelfde probleem?!
quote:Bouw Barracks , die zorgen ervoor dat je een +1 op je aanval cq. verdediging hebt.
Op maandag 17 maart 2003 00:55 schreef Duran het volgende:
Weet iemand hoe je de kracht van een unit kan verbeteren?! Behalve dmv het vechten tegen units v je tegenstander....
dank
Hopelijk hebbie hier wat aan
quote:Settler bouwen -> stad wordt 2 kleiner
Op vrijdag 21 maart 2003 15:21 schreef Inquistor87 het volgende:
Ok mijn steden raken dus altijd overvol, maar hoe kan je diegene uit de steden krijgen want ze worden altijd boos omdat het te vol is
Daarna meteen disbanden, krijg je nog schildjes terug ook ![]()
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon zorgen dat ze niet klagen in the first place. Dus leuke dingen bouwen (colosseum, cathedral) en de luxury rate hoog zetten.
quote:Heiligschennis!
Op vrijdag 21 maart 2003 23:02 schreef Micra het volgende:
Waar gaat dit spel over dan
als ik vragen mag
quote:Nee, dat was Populous
Op vrijdag 21 maart 2003 23:33 schreef Kang-He het volgende:
Heiligschennis!
alleen kan iemand mij helpen ik vind het echt moeilijk, kan iemand mij dus een geoeie Civ aanwijzen enz enz ![]()
Ik weet de voor- en nadelen van de civs maar ik wil jullie mening horen.
Het voordeel hiervan is natuurlijk dat je militair sterker bent. Bovendien is er een kans dat je een Golden Age ingaat als een van jouw unique units een gevecht wint. Dat geeft je zeer vroeg in het spel een flinke voorsprong.
Nadeel van deze strategie is dat je steden zo vroeg in het spel nog niet snel kunnen bouwen. Je kunt dus maar heel weinig unique units maken voordat ze alweer overbodig worden.
Bovendien heb je aan een te vroege Golden Age eigenlijk niet zoveel. Een Golden Age houdt in dat je 20 turns lang +1 schildje en +1 commerce op elk vakje krijgt dat al in gebruik is. Vroeg in het spel heb je nog maar kleine steden, dus heeft de Golden Age een verwaarloosbaar effect.
Mijn ervaring is dat de écht grote oorlogen pas eind Industrial Age, begin Modern Age worden uitgevochten. Ik zou dus een civ kiezen die in juist die periode zijn unique unit kan krijgen. Je hebt dan in die kritieke fase in de geschiedenis zowel beschikking over betere units als kans op een Golden Age (die bovendien effectiever is omdat je dan waarschijnlijk al grote steden hebt). Russians (Cossacks) of Germans (Panzer) lijken mij dus een goede keuze.
edit: meer info over Golden Age toegevoegd en tikfoutjes verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 26-03-2003 13:20]
Weet iemand een trukje om het spel sneller latten te gaan ?
een file editen ofzo ?
Nog meer mensen weer/nog steeds aan het Civven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |