Via het ventilatieruitjequote:Op maandag 6 juni 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
. Ik snap niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen.
Niet in alle Kevers, hangt geloof ik van het bouwjaar af, mijn was 12 volt dacht ik. ik heb daar geen verstand van, maar ik had gewoon een Pioneer met CD speler erinquote:Op maandag 6 juni 2005 10:27 schreef Sjabba het volgende:
Is het niet zo dat een kever een 6 volt accu heeft en dus deze radio voor veel auto's niet te gebruiken is?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:33 schreef buzzer het volgende:
Dat is vreselijk balen, maar inderdaad wel mazzel dat ze hem "netjes" hebben gestolen.
Bij ons was gewoon de ruit aan gruzelementen geslage, en dat glas vind je een jaar later nog terug
ik kan zo een kevertje zonder sleutel starten (alarm wel zo veiligquote:Op maandag 6 juni 2005 10:18 schreef Puckzzz het volgende:
dat kantelruitje? heb ik aan gevoeld, zat nog gewoon dicht, maar die kunnen ze weer dichtgedaan hebben. Ze hebben 'm 'gelukkig' wel netjes eruit gehaald, niet gerukt ofzo.
Nee, anders ging ie niet naar de APK lasser he?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef T42 het volgende:
maak jij al je gaatjes in de kever met polyester dicht?![]()
ik had alles late lasse heb je er nooit meer last vanquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, anders ging ie niet naar de APK lasser he?da's alleen maar binnenkant, buitenkant wordt echt grondig aangepakt, er komen compleet nieuwe kokers en dorpels onder
Ik heb ook zo het vermoeden dat er iets met het slot is...
I know waar denk je dat de dorpels en kokers en andere onderdelen vandaan komenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef T42 het volgende:
[..]
ik had alles late lasse heb je er nooit meer last van![]()
slotjes bij www.paruzzi.nl
dat ik weet is het helemaal in bouwen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know waar denk je dat de dorpels en kokers en andere onderdelen vandaan komen![]()
is er ook iets van een draadloos alarm ofzo? Of moet je dat echt helemaal inbouwen?
Heel misschien kom ik ook naar Budel, ik heb nog nodig:quote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef T42 het volgende:
[..]
dat ik weet is het helemaal in bouwen.
2e hand kever onderdelen heb ik nog wel schuur van vol liggen
heey budelquote:Op maandag 6 juni 2005 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heel misschien kom ik ook naar Budel, ik heb nog nodig:
nieuwe sloten
ruitenwissers
rubbers voor de ramen v.d. portieren
rubbers voor de motorkap en achterklep
eigenlijk moeten de andere ramen ideaal gesproken gewoon vervangen worden, rubbers zijn uitgedroogd
alles voor type 1200 / 1983
wat een wrak klinkt het zo zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |