Ik ben overigens verre van productief. Ik wilde vandaag de hondenbelasting regelen, maar volgens mij is het gemeentehuis alweer dichtquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stage ?
Van 830 tot 1730 tot en met 17 augustes, alleen ik ben nu een ochtendje vrij vanwege tandarts/dokter etc![]()
Ik heb em anders wel gekregenquote:BVO: Toen ik hem met Nieuwjaar wilde sms'en deed 'ie het al niet. .
Sluit deuren en ramen!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Bupatih het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARM!!!!!
DE DUITSERS KOMEN!!!!
SNEL!! ONDER JE BUREAU / TAFEL!!!!!!![]()
mammieeeeeee
![]()
Wel?quote:
Je mist alleen de baard + tulband nog.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Bupatih het volgende:
Als ik een terrorist was, zou ik de eerste maandag van de maand om 12.00 aanvallen.
Whehehehehe
Maar da's toch keislim?quote:
stierenpiemelsquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben overigens verre van productief. Ik wilde vandaag de hondenbelasting regelen, maar volgens mij is het gemeentehuis alweer dicht. En ik ben al 1,5 uur van plan om naar de dierenwinkel te gaan om stierenpiemels voor de hond.
Ik kreeg er 1 van h_e en 1 waar geen naam bij stond. Ging er vanuit dat die van jou wasquote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wel?. Ik kreeg telkens een foutmelding.
.
Ja.quote:
Leik OMGquote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja..
Ik kwam er ook net pas achter dat bullenpezen gewoon 'keihard gedroogde stierenpiemels' zijn.
Ben benieuwd of de hond dat lust.
* Auticia schoenen aandoet.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:10 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik ga weer, het was me een interessant kwartiertje
Ik moet heláás weer naar me stage toe
Zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kreeg er 1 van h_e en 1 waar geen naam bij stond. Ging er vanuit dat die van jou was
Ha!quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Tania18 het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit het Showchattopic was
Je zit in songteksten topicquote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Tania18 het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit het Showchattopic was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |